і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Використання опорних та інтерактивних схем для формування навичок мислення високого рівня
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Тренажер «Вади вдачі й поведінки»

Опис презентації окремими слайдами:
ВАДИ ВДАЧІ Й ПОВЕДІНКИ Прислів'я та приказки З досвіду роботи вчителя початкових класів Бахмутської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18 ім. Дмитра Чернявського...
Слайд № 1

ВАДИ ВДАЧІ Й ПОВЕДІНКИ Прислів'я та приказки З досвіду роботи вчителя початкових класів Бахмутської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18 ім. Дмитра Чернявського Бусел І.С.

Спробуй прочитати прислів'я! -поясни його зміст; -із скількох слів воно складається? -відповідь покажи за допомогою цеглинок LEGO: 1 2 3 4 5 6
Слайд № 2

Спробуй прочитати прислів'я! -поясни його зміст; -із скількох слів воно складається? -відповідь покажи за допомогою цеглинок LEGO: 1 2 3 4 5 6

Беруть звички на чужі пожитки З_ЗДР_СТЬ ЗД_Р_В`_ _СТЬ. ЗАЗДРІСТЬ ЗДОРОВ`Я ЇСТЬ. 3
Слайд № 3

Беруть звички на чужі пожитки З_ЗДР_СТЬ ЗД_Р_В`_ _СТЬ. ЗАЗДРІСТЬ ЗДОРОВ`Я ЇСТЬ. 3

Беруть звички на чужі пожитки В_Д К_Р_СТ_ С_РЦ_ К_М ` _Н_ _. ВІД КОРИСТІ СЕРЦЕ КАМ ` ЯНІЄ. 5
Слайд № 4

Беруть звички на чужі пожитки В_Д К_Р_СТ_ С_РЦ_ К_М ` _Н_ _. ВІД КОРИСТІ СЕРЦЕ КАМ ` ЯНІЄ. 5

Беруть звички на чужі пожитки М_НШ_ ВК_С_Ш, ШВ_ДШ_ К_ВТН_Ш. МЕНШЕ ВКУСИШ, ШВИДШЕ КОВТНЕШ. 4
Слайд № 5

Беруть звички на чужі пожитки М_НШ_ ВК_С_Ш, ШВ_ДШ_ К_ВТН_Ш. МЕНШЕ ВКУСИШ, ШВИДШЕ КОВТНЕШ. 4

ГРЕЧАНА КАША САМА СЕБЕ ХВАЛИТЬ НЕ ВСЕ ТЕ ЗОЛОТО, ЩО БЛИЩИТЬ. ЗО- ЩИТЬ ВСЕ НЕ ТЕ -ЛОТО, ЩО БЛИ- 6
Слайд № 6

ГРЕЧАНА КАША САМА СЕБЕ ХВАЛИТЬ НЕ ВСЕ ТЕ ЗОЛОТО, ЩО БЛИЩИТЬ. ЗО- ЩИТЬ ВСЕ НЕ ТЕ -ЛОТО, ЩО БЛИ- 6

ГРЕЧАНА КАША САМА СЕБЕ ХВАЛИТЬ СКАЗАНО: ВЕЛИКА ПТИЦЯ – ГОРОБЕЦЬ! ГОРО- -ЦЯ -- ВЕЛИ- -ЗА- ПТИ- БЕЦЬ! -НО: -КА СКА- 4
Слайд № 7

ГРЕЧАНА КАША САМА СЕБЕ ХВАЛИТЬ СКАЗАНО: ВЕЛИКА ПТИЦЯ – ГОРОБЕЦЬ! ГОРО- -ЦЯ -- ВЕЛИ- -ЗА- ПТИ- БЕЦЬ! -НО: -КА СКА- 4

Поганому виду нема стиду З ПОГАНОЇ ТРАВИ НЕ БУДЕ СІНА. НЕ ТРА ПОГА НОЇ З СІНА ВИ БУДЕ 6
Слайд № 8

Поганому виду нема стиду З ПОГАНОЇ ТРАВИ НЕ БУДЕ СІНА. НЕ ТРА ПОГА НОЇ З СІНА ВИ БУДЕ 6

Поганому виду нема стиду ЯКА СОВІСТЬ, ТАКА Й ЧЕСТЬ. ЯКА Й ВІСТЬ, ЧЕСТЬ ТА СО КА 5
Слайд № 9

Поганому виду нема стиду ЯКА СОВІСТЬ, ТАКА Й ЧЕСТЬ. ЯКА Й ВІСТЬ, ЧЕСТЬ ТА СО КА 5

Поганому виду нема стиду ГОЛОСОК ДЗВЕНЯЧИЙ, А СОВІСТЬ СВИНЯЧА. СОК А ДЗВЕ СО ГОЛО НЯЧА НЯЧИЙ СВИ ВІСТЬ 5
Слайд № 10

Поганому виду нема стиду ГОЛОСОК ДЗВЕНЯЧИЙ, А СОВІСТЬ СВИНЯЧА. СОК А ДЗВЕ СО ГОЛО НЯЧА НЯЧИЙ СВИ ВІСТЬ 5

ДІД ТІЛЬКИ ЗА ДУГУ, А БАБА ВЖЕ Й НА ВОЗІ ЖИВО КРИВО АБИ КОСО КОСО, КРИВО, АБИ ЖИВО. 4
Слайд № 11

ДІД ТІЛЬКИ ЗА ДУГУ, А БАБА ВЖЕ Й НА ВОЗІ ЖИВО КРИВО АБИ КОСО КОСО, КРИВО, АБИ ЖИВО. 4

ДІД ТІЛЬКИ ЗА ДУГУ, А БАБА ВЖЕ Й НА ВОЗІ ВБИВ НЕ ПРОДАЄ ШКУРУ А ВОВКА ВОВКА НЕ ВБИВ, А ШКУРУ ПРОДАЄ. 6
Слайд № 12

ДІД ТІЛЬКИ ЗА ДУГУ, А БАБА ВЖЕ Й НА ВОЗІ ВБИВ НЕ ПРОДАЄ ШКУРУ А ВОВКА ВОВКА НЕ ВБИВ, А ШКУРУ ПРОДАЄ. 6

ДІД ТІЛЬКИ ЗА ДУГУ, А БАБА ВЖЕ Й НА ВОЗІ ТА НЕ ЗРОБИЛИ СПІШНО, ВИЙШЛО СМІШНО ЗРОБИЛИ СПІШНО, ТА ВИЙШЛО НЕ СМІШНО. 6
Слайд № 13

ДІД ТІЛЬКИ ЗА ДУГУ, А БАБА ВЖЕ Й НА ВОЗІ ТА НЕ ЗРОБИЛИ СПІШНО, ВИЙШЛО СМІШНО ЗРОБИЛИ СПІШНО, ТА ВИЙШЛО НЕ СМІШНО. 6

В очі лисицею, за очі-вовчицею ХОДИТЬ,ЯКОВЕЧКА,БУЦЬКАЄ, ЯКБАРАН ХОДИТЬ, ЯК ОВЕЧКА, БУЦЬКАЄ, ЯК БАРАН. 6
Слайд № 14

В очі лисицею, за очі-вовчицею ХОДИТЬ,ЯКОВЕЧКА,БУЦЬКАЄ, ЯКБАРАН ХОДИТЬ, ЯК ОВЕЧКА, БУЦЬКАЄ, ЯК БАРАН. 6

В очі лисицею, за очі-вовчицею БІЛЬШЕВІР ОЧАМ, НІЖЧУЖИ МРЕЧАМ БІЛЬШЕ ВІР ОЧАМ, НІЖ ЧУЖИМ РЕЧАМ. 6
Слайд № 15

В очі лисицею, за очі-вовчицею БІЛЬШЕВІР ОЧАМ, НІЖЧУЖИ МРЕЧАМ БІЛЬШЕ ВІР ОЧАМ, НІЖ ЧУЖИМ РЕЧАМ. 6

Торохтить Солоха, як діжка з горохом ЧАХЕРБ З ИХУМ АНОЛС ЬТИБОРЗ БРЕХАЧ З МУХИ СЛОНА ЗРОБИТЬ. 5
Слайд № 16

Торохтить Солоха, як діжка з горохом ЧАХЕРБ З ИХУМ АНОЛС ЬТИБОРЗ БРЕХАЧ З МУХИ СЛОНА ЗРОБИТЬ. 5

Торохтить Солоха, як діжка з горохом СЕП ЕШЕРБ, ОБ ИТАВІПС ЕН ЕЖОМ ПЕС БРЕШЕ, БО СПІВАТИ НЕ МОЖЕ. 6
Слайд № 17

Торохтить Солоха, як діжка з горохом СЕП ЕШЕРБ, ОБ ИТАВІПС ЕН ЕЖОМ ПЕС БРЕШЕ, БО СПІВАТИ НЕ МОЖЕ. 6

Торохтить Солоха, як діжка з горохом КЯ ШЄАМ ИТАХЕРБЗ, ОТ ЕЩАРК ИТАЧВОМЗ ЯК МАЄШ ЗБРЕХАТИ, ТО КРАЩЕ ЗМОВЧАТИ. 6
Слайд № 18

Торохтить Солоха, як діжка з горохом КЯ ШЄАМ ИТАХЕРБЗ, ОТ ЕЩАРК ИТАЧВОМЗ ЯК МАЄШ ЗБРЕХАТИ, ТО КРАЩЕ ЗМОВЧАТИ. 6

Ні грач, ні помагач АКИДНІ АКИБ АН ВЯНІМОРП ПРОМІНЯВ БИКА НА ІНДИКА. 4
Слайд № 19

Ні грач, ні помагач АКИДНІ АКИБ АН ВЯНІМОРП ПРОМІНЯВ БИКА НА ІНДИКА. 4

Ні грач, ні помагач ЛИЇ ОЩ ,ЕРБОД ЕН ИБАЖ ЕКАТ ТАКЕ ДОБРЕ, ЩО ЖАБИ НЕ ЇЛИ. 6
Слайд № 20

Ні грач, ні помагач ЛИЇ ОЩ ,ЕРБОД ЕН ИБАЖ ЕКАТ ТАКЕ ДОБРЕ, ЩО ЖАБИ НЕ ЇЛИ. 6

ОБРАЗНІ ПОРІВНЯННЯ ТА ПОБАЖАННЯ Аж шкура на ньому горить. Бачив, як свої вуха. Вчепився, як рак. Говорить, мов клоччя жує. Допавсь, як кіт на сало....
Слайд № 21

ОБРАЗНІ ПОРІВНЯННЯ ТА ПОБАЖАННЯ Аж шкура на ньому горить. Бачив, як свої вуха. Вчепився, як рак. Говорить, мов клоччя жує. Допавсь, як кіт на сало. Жвавий, як рак на греблі. Здібний, як віл до карети. Йому брехати, як собаці мух хапати. Крутиться, як муха в окропі. Лізе, як оса в очі. Меле язиком, як пес хвостом. Набрав, як борщу на шило. Охляв, як щеня в дощ. Помічник, як коневі заєць. Розбирається, як баран в аптеці. Сказав, як одрізав. Така правда, як на вербі груша. Упертий, як цап. Хай тебе курка вбрикне! Чистий, як сльоза. Щоб тобі пусто було! Як лисому гребінь.

Дякую за увагу!
Слайд № 22

Дякую за увагу!

Укладач: Бусел І.С. – вчитель вищої категорії, старший вчитель. Рецензент : Оніщенко І.В.-методист ММК, вчитель вищої категорії, учитель-методист. ...
Слайд № 23

Укладач: Бусел І.С. – вчитель вищої категорії, старший вчитель. Рецензент : Оніщенко І.В.-методист ММК, вчитель вищої категорії, учитель-методист. До неоціненних коштовностей українського фольклору належать прислів'я та приказки – пам’ять народу, висновки з життєвого досвіду. Різноманітні та цікаві вправи посібника дають можливість у захоплюючій формі розвивати, збагачувати мову учнів, поглиблювати їх знання, виховувати їх з використанням технології навчання «Шість цеглинок», яка допоможе учням тренувати пам’ять, розвивати моторику і творчо мислити. Через гру вони зможуть навчитися важливих, передбачених НУШ умінь. Для учнів 1-4 класів, батьків, вчителів початкових класів , які бажають поліпшити навчальний процес завдяки LEGO.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
МЕТА: розвиток мовних навичок, формування фонематичного слуху; уміння розбивати речення на слова; збагачування словникового запасу учнів; одночасне використання 6 цеглинок певного кольору; дати можливість у захоплюючій формі розвивати та збагачувати мову учнів на основі народного фольклору, розвивати їх логічне мислення, поглиблювати знання, закріплювати вивчений на уроці матеріал, виховувати шанобливе ставлення до української мови, позитивні людські якості.
  • Додано
    12.08.2018
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    138
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    ES105738
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь