Тиждень української мови в початкових класах. 2 день. Вівторок. Олімпіада з рідної мови по класах

Початкова освіта

Для кого: 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

25.04.2021

99

2

0

Опис документу:
Підвищити внутрішню мотивацію школярів до вивчення рідної мови; розвивати пізнавальну і творчу активність учнів; зацікавити учнів даним предметом; розширити та поглибити знання учнів; формувати їхню компетентність з предмета; виявляти і підтримувати обдарованих учнів; підтримувати та виховувати віру у свої сили у слабовстигаючих учнів; розвивати психологічні якості особистості школярів: ініціативність, волю, наполегливість, самостійність; виховувати комунікативну культуру учнів, повагу і любов
Перегляд
матеріалу
Отримати код









































2 К Л А С

1. Прочитайте та правильно запишіть загадку. Відгадайте її,

запишіть відгадку. Визначте, скільки в цьому слові букв і звуків.



Довгівуха, куцийхвіст, невеликийсамназріст.



2. Допишіть пропущені слова.



Вранці зійшло яскраве ... .

Повіяв легенький ... .

На білих пелюстках ромашки заблищали краплинки ... .

Весело защебетали ... у кущах калини.



3. Складіть і запишіть речення з поданих слів.



У, черешні, нашому, зацвіли, саду.



4. Знайдіть у кожному стовпчику «зайві» слова та випишіть їх.



синиця троянда травень

орел ромашка вересень

ластівка береза середа

вишня волошка грудень

сорока айстра квітень



5. Знайдіть у словах помилки та виправте їх.

Мяч, осін, зема, читаня, биреза, імя.



6. Запишіть слова, поділивши їх для переносу.

Маяк, радіо, Марія, читає, район



















3 К Л А С



1. Доберіть прикметники до поданих іменників.

Лимон – ...

Пісня – ...

Дерево – ...

Зима – ...

Сніг – ...



2. Розберіть слова за будовою.



Вода, сніг, маленький, прихід.



3. Випишіть у два стовпчики спільнокореневі слова.



Вода, водичка, водити, водянистий, водій, підвода, вводити,

водойма, заводити, приводити, безводний, проводжати,

підводний, провідник, водорості.



4. Складіть із поданих слів речення, підкресліть у ньому головні

члени речення.

Навесні, перелітні, з, повертаються, наших, до, птахи, гаїв.



5. Запишіть подані словосполучення у формі множини.

Висока сосна – ...

крутий берег – ...

тепла рука – ...

вишитий рушник – ...

стигле яблуко – ...



6. Встановіть зв’язок між іменниками та дієсловами.

Запишіть слова парами.

Учитель пливе

сонце повіває

човен сміється

вітер навчає

дитина світить

троянда тьохкає

соловейко розцвітає











4 К Л А С



  1. Прочитайте текст, випишіть слова, вжиті в переносному значенні.

Уранці сонне море дихало прохолодою. Срібні хвилі

злизували з берега вологий пісок. Одинока чайка розрізала

повітря білими крильми.



2. Переставте подані слова так, щоб можна було прочитати рядки

відомого вірша Т.Г. Шевченка.



Випливає, а, качечка,

За, качуром, ними, з,

Ряску, розмовляє, ловить,

Своїми, дітками, з.



3. Складіть речення з поданих слів, підкресліть в ньому головні

члени.



Тужливо, в, журавлі, осінньому, курличуть, холодному, небі.



4. Випишіть з речення іменники, визначте їх рід, число і

відмінок.



Хлібом і сіллю зустрічали дорогих гостей на шкільному святі.



5. Запишіть подані іменники в місцевому відмінку,

виділіть закінчення.



Вільха, нога, річка, книга, стежка, берег.



Запишіть подані іменники в орудному відмінку,

виділіть їх закінчення.

Мідь, осока, груша, вулиця, квітка, площа.



  1. Провідміняйте за відмінками слово «пісня»,

виділіть закінчення.















Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили