• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Захист Вітчизни
  • "Тест - Урок" "Порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об"єкті або території, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом, що призводить до людських або матеріальних втрат

"Тест - Урок" "Порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об"єкті або території, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом, що призводить до людських або матеріальних втрат

Опис документу:
Урок узагальнення 10 клас підсумкова робота для учнів ( дівчат ) 10-го класу "Файл" Урок узагальнення 10 клас . Порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об"єкті або території, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом, що призводить до людських або матеріальних втрат

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

І варіант.

І рівень.

1. Порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об"єкті або території, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом, що призводить до людських або матеріальних втрат називається:

а). надзвичайний елемент;

б). надзвичайний стан;

в). надзвичайна ситуація;

г). надзвичайна подія.

2. Надзвичайна подія техногенного характеру, яка створює на об"єкті чи території загрозу для життя і здоров"я людей і призводить до руйнування будинків, споруд, устаткування і транспортних засобів чи завдає шкоди навколишньому середовищі має назву:

а). пожежі;

б). вибух;

в). катастрофа;

г). аварія.

3. Катастрофа відрізняється від аварії:

а). наявність людських жертв;

б). дією на природу;

в). ураженням людини, середовища;

г). правильної відповіді немає.

4. Визначити вид надзвичайної ситуації на ЧАЕС:

а). локальна;

б). місцева;

в). регіональна;

г). глобальна.

5. Зброя масового ураження,енергія для вражальної дії якої виділяється при ядерних реакціях поділу або синтезу ядерного палива називається:

а). хімічна зброя;

б). ядерна зброя;

в). біологічна зброя;

г). бактеріологічна зброя.

ІІ рівень.

Продовжити речення:

1. Конституція України була прийнята .....

2. Здебільшого аварії трапляються через:......

3. За характером токсичної дії отруйні речовини поділяються на : .....

ІІІ рівень.

Дайте визначення таким поняттям :

1. " Цивільний захист"-

2. " Війна"-

3. " Землетрус"-

ІV рівень.

Дайте відповідь на питання.

Вплив на організм людини отруйних речовин.

ІІ варіант.

І рівень.

1. До загальнодержавних НС належать:

а). дощ, сніг, ураган;

б). аварія на хлібокомбінаті;

в). катастрофа з літаком;

г). катастрофа на ЧАЕС.

2. До соціально - політичних НС належать :

а). смерч, ураган, дощ, сніг;

б). алкоголізм, тероризм, війна, тютюнокуріння, наркоманія;

в). аварії, катастрофи;

г). стихійні лиха, катастрофи, аварії.

3. Проникаюча радіація у незахищених людей викликає:

а). ураження центральної нервової системи;

б). ураження опорно - рухового апарату;

в). променеву хворобу;

г). уражання щитовидної залози.

4. Зброя масового ураження, дія якої грунтується на токсичних властивостях деяких хімічних речовин називається:

а). ядерна зброя;

б). біологічна зброя;

в). зброя масового ураження;

г). хімічна зброя.

5. Надзвичайне природне явище, що діє з великою руйнівною силою, завдає значної шкоди життєдіяльності населення, знищує матеріальні цінності називається:

а). надзвичайна ситуація;

б). стихійне лихо;

в). катастрофа;

г). надзвичайний стан.

ІІ рівень.

Продовжити речення:

1. Уражальними чинниками ядерного вибуху є:....

2. Залежно від тривалості збереження вражальної здатності отруйних речовин розподіляються на:....

3. Конституція України була проголошена....

ІІІ. Дати визначення таким поняттям:

1. " Катастрофа"- це...

2. " Тероризм" - це....

3. " Повені" - це....

ІV. Дайте відповідь на запитання:

НС соціального характеру і вплив їх на організм людини.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»