Тест "Олімпіада з правознавства"

Опис документу:
Даний матеріал може бути використаний вчителями правознавства для проведення шкільного етапу олімпіади з основ правознавства в 9 класі. Завдання складаються з 4 рівні складності. Загальна кількість балів - 50.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Завдання

І (шкільного) етапу

Всеукраїнської учнівської олімпіади

з правознавства

9 клас

2018/2019 навчальний рік

І рівень

(кожна правильна відповідь – 1 бал. Максимальна кількість – 12 балів)

  1. Що з наведеного є ознакою держави?

А) формальна визначеність Б) дієздатність

В)наявність суверенітету Г)правоздатність.

  1. Яке з наведених понять характеризує форму політичного режиму?

А) монархія Б) федерація

В) республіка Г) демократія

  1. Судове або адміністративне рішення з конкретної юридичної справи, яке стає загальнообов’язковим під час розгляду аналогічних справ у майбутньому, - це

А) нормативно-правовий акт Б) нормативно-правовий договір

В) правовий прецедент Г) правовий звичай.

  1. Яке з наведених тверджень є ознакою права?

А) суверенність Б) дієздатність

В) політичний характер Г) формальна визначеність

  1. Яке з наведених понять характеризує форму державного устрою?

А) монархія Б) федерація

В) республіка Г) демократія

  1. Центральна частина норми права, у якій містяться права та обов’язки суб’єкта правовідносин, має назву…

А) гіпотеза Б) диспозиція

В) галузь Г) санкція

  1. Що з наведеного є ознакою правовідносин?

А) незалежність від волі учасників Б) формальна визначеність

В) юридична відповідальність учасників Г) виникнення на основі норм права

  1. Яке з наведених понять характеризує форму державного правління?

А) монархія Б) федерація

В) співдружність Г) демократія

  1. Двостороння або багатостороння угода правотворчих суб’єктів з урегулювання тієї або іншої життєвої ситуації, результатом якої є нова норма права, - це

А) нормативно-правовий акт Б) нормативно-правовий договір

В) правовий прецедент Г) правовий звичай

  1. Яке з наведених тверджень є ознакою правопорушення?

А) соціальна шкідливість Б) неврегульованість нормами права

В) незалежність від волі суб’єкта Г) дво- або багатосторонній характер

  1. Яке з наведених понять характеризує форму політичного режиму?

А) конфедерація Б) співдружність

В) тоталітаризм Г) республіка

  1. Частина норми права, де зазначаються умови, обставини, із настанням яких можна або необхідно застосовувати цю норму, має назву…

А) гіпотеза Б) диспозиція

В) галузь Г) санкція

ІІ рівень

(кожна правильна відповідь – 2 бали. Максимальна кількість балів – 8 балів)

Завдання: Порівняйте поняття та визначте в них спільне та відмінне.

  1. Правоздатність та дієздатність 3. Інститут права – галузь права

  2. Правовий звичай – нормативно-правовий акт 4. Федерація – конфедерація

ІІІ рівень

(кожна правильна відповідь – 3 бала. Максимальна кількість – 18 балів)

  1. Визначити зміст наступних правових понять:

1.Форма держави.

2. Громадянство.

3. Галузь права.

4. Джерело права.

5. Юридичні факти.

  1. Охарактеризувати принцип поділу державної влади в Україні, де вказати основні гілки влади, якими органами представлена та які основні завдання виконує.

IVрівень

(кожна правильна відповідь 4 бала. Максимальна кількість – 12 балів)

  1. Визначте галузь права, якою регулюються описані правовідносини.

16-річна Олена переходила вулицю у невстановленому місці та була зупинена працівниками патрульної поліції.

  1. Визначте галузь права, якою регулюються описані правовідносини

15-річна Ганна під час літніх канікул вирішила влаштуватися на роботу до сільської крамниці помічницею продавця.

  1. Визначте галузь права, якою регулюються описані правовідносини

18-річні Георгій та Галина вирішили укласти шлюб на подали заяву до районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

  1. Розв’язати правові ситуації.

16 річний Олексій був зупинений працівниками поліції під час керування автомобілем свого батька. Хлопець не мав водійського посвідчення та взяв автомобіль без дозволу. Олексій виправдовував свій вчинок тим, що не планував далекої поїздки, а хотів покататися вулицями, найближчими до будинку, у якому він мешкає.

  • Хто є учасником ситуації?

  • Який вид правопорушення наявний в даній ситуації?

  • Чи нестиме відповідальність учасник ситуації на загальних підставах?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!