Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Тематичний тиждень "Мандрівка країною Казки"

zip

Літературне читання

Для кого: Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

29.11.2022

110

11

0

Вміст матеріалу:

+Показати ще (102)
zip
загадкова скарбничка.zip
104,0 Мб

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Важко уявити людину, яка б не читала казки. Вони захоплюють всіх – від малого до старого. Адже казка вчить мріяти, любити, перемагати, засуджує зло, прославляє добро і мудрість. Виховує найкращі якості в людини. Дітям дуже подобається не лише читати казки, але й грати в них, інсценізувати. Багато казок нам передалось у спадок, з часом з’являються й нові. Тому й темою ігор не випадково була вибрана казка. Все нове – добре забуте старе.

У поданому матеріалі використано за основу матеріали вчителя Полтавської обл. с.Каленики Л.Т.Тищенко. Проте ігри доповнені і відкориговані. Презентації представлені у програмі Microsoft Pоwer Point. Казкотерапія – один з видів корекційної роботи, який впливає на емоційно-вольову сферу, розкриття внутрішнього та зовнішнього світу, осмислення пережитого, моделювання майбутнього, процес підбору кожному своєї особливої казки.

На слово «казкотерапія» люди реагують по-різному. Часто її сприймають як дитячу терапію, зовсім некорисну для дорослих. Але це не так. Для кожного віку існують свої казки, а ця техніка має майже необмежені можливості. Для казкотерапії казки підбираються різні: народні, авторські, сучасні, психокорекційні, притчі, міфи, легенди, філософські казки та багато інших. Можливий варіант – придумати казку самостійно, або колективно разом із дітьми.

Казкотерапія – це психотерапія вже існуючими казками та фантастичними героями. Вона допомагає отримати почуття захищеності у світі, надає можливість пережити основні життєві ситуації у «захищеному режимі» - через казки. Також цей прийом допомагає дитині зрозуміти себе, виховати у собі корисні риси та звички. Загальна ідея цього прийому полягає в тому, що дитина бачить себе на місці головного героя, живе разом із ним, вчиться на його помилках. Тобто людина з раннього віку за допомогою казок навчається приміряти на себе різні ролі: поганих та добрих героїв, творців та знищувачів, бідняків та багачів.

Відомо, що дитина запам’ятовує більше інформації тоді, коли її бачить, чує і обговорює. Розробка розрахована на п’ять днів. Вона включає: друковані матеріали в звичному для всіх форматі Microsoft Word, презентації в форматі Microsoft Pоwer Point та пісні до мультфільмів. Застосування видів інтерактивних, аудіовізуальних засобів навчання спрямовано на розвиток розумових здібностей учнів, що відбувається через оволодіння уміннями розумової діяльності: перцептивної (сприймання), мислительної (логічне і творче мислення), імажинативної (уява), мнемічної (пам‘ять). А також на розвиток пізнавальної активності учнів, мислення, формування активної позиції особистості в сучасному інформатизованому суспільстві.