і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

ТЕМАТИКА НАВЧАЛЬНИХ ГОДИН ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМАТИКА НАВЧАЛЬНИХ ГОДИН ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

На виконання листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 04.07.12 № 1/9-488 «Щодо організації та проведення «години психолога» у загальноосвітніх навчальних закладах».

Пропоную колегам орієнтовну програму проведення «години психолога» в загальноосвітньому навчальному закладі з урахуванням вікових особливостей учнів різних ланок навчання, наступності у просвітницько-профілактичній роботі й відповідності змісту роботи чинним державним програмам. Подану у вигляді таблиці для кожного класу окремо зсилаючись на матеріал газети «Психолог».

1 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Школа майбутнього першокласника

Мета

  • Адаптація до школи;

  • когнітивна готовність, мотиваційна готовність, дошкільна зрілість, готовність першокласника до школи

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2013. –

К.: Шк. світ. – с.46.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Розумові здібності першокласників

Мета

  • Прищепити першокласникам основи ейдетичних навичок;

  • розвинути образну пам’ять та творче мислення;

  • створити ситуацію успіху для кожного учня

Ресурси

Психолог. - №35-36, лютий 2011. –

К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Казка – для світлого розуму закваска

Мета

  • Провести профілактику небажаних емоційних станів;

  • коригувати емоційний стан учнів

Ресурси

Психолог. - №37, жовтень 2011. –

К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Перший крок

Мета

  • Допомогти першокласникам у розвитку і вдосконаленні комунікабельності й соціальної адаптації у колективі ровесників;

  • психокорекція основних пізнавальних функцій

Ресурси

Психолог. - №13-14, липень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.12.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Риси характеру

Мета

  • Сформувати уявлення, що риси характеру формуються вчинками, пізнаються через вчинки.

  • Сформувати мотивацію до вчинків, які обумовлені розумінням базових моральних норм

Ресурси

Психолог. - №4, лютий 2012. –

К.: Шк. світ. – с..

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Пригоди в казковій країні

Мета

  • Вироблення навичок ауто релаксації;

  • сприяння розвитку пізнавальних процесів;

  • формування вміння аналізувати;

  • формування вміння аналізувати, вчити розв’язувати протиріччя;

  • розвивати логічне і формувати евристичне мислення

Ресурси

Психолог. - №45, грудень 2005. –

К.: Шк. світ. – с.21.

На підтримку програми

Збереження здоров’я


БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Щасливі шкільні дні

Мета

  • Розвинути комунікативні навички першокласників, їхні психічні процеси для покращення адаптації та зміцнення психічного здоров’я

Ресурси

Психолог. - №15-16, серпень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.54.

На підтримку програми

Збереження здоров’я


КВІТЕНЬ

Тематика години

В гостях у тітоньки сови

Мета

  • Удосконалення наочно-образного та словесно-логічного мислення;

  • розвиток довільної уваги, образної пам’яті, спостережливості та кмітливості;

  • вироблення навичок групової взаємодії;

  • заохочення до мовленнєвої та пізнавальної активності

Ресурси

Психолог. - №33, вересень 2011. – К.: Шк. світ. – с.7.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Формування культури поведінки

Мета

  • Формування вміння контролювати свою поведінку та адекватно реагувати на випадки інших, аналізувати вчинки;

  • коригування і запобігання відхилень у поведінці дітей;

  • сприяння створенню у молодших школярів позитивного емоційного настрою;

  • виховання співчутливості, доброзичливості, взаємодопомоги та інших позитивних рис характеру;

  • розвиток навичок емоційної саморегуляції;

  • розвиток у дітей комунікативних звичок, вміння звільнятися від напруження

Ресурси

Психолог. - №7, квітень 2013. – К.: Шк. світ. – с.8.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

2 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Я – частина нашого класу

Мета

  • Сприяння адаптації до шкільного навчання;

  • зменшити тривожність дітей у перші дні навчання в школі;

  • сприяти встановленню дружніх стосунків

Ресурси

Психолог. - №8, квітень 2012. – К.: Шк. світ. – с.7.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Увага

Мета

  • Розвиток спостережливості

Ресурси

Психолог. - №11-12, червень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.42.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Коли іншим зі мною добре

Мета

  • Навчити прийомів саморегуляції;

  • розвивати позитивні емоції;

  • тренувати доброзичливе ставлення до людей

Ресурси

Психолог. - №4, лютий 2012. –

К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Мій настрій

Мета

  • Розширення уявлення дітей про поняття «настрій»;

  • вироблення вміння розпізнавати і передавати емоційні стани.

Ресурси

Психолог. - №43, листопад 2005. –

К.: Шк. світ. – с.20.

На підтримку програм

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Унікальність мого і твого внутрішнього світу

Мета

  • Допомогти дітям усвідомити наявність у себе різних позитивних рис;

  • усвідомити свою унікальність

Ресурси

Психолог. - №46, грудень 2004. –

К.: Шк. світ. – с.17.

На підтримку програми

Збереження здоров’я


ЛЮТИЙ

Тематика години

Справжній друг

Мета

  • Навчити дітей розуміти, що таке справжній друг

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.14.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Розвиток вербальної креативності

Мета

  • Розвиток комунікативних умінь та навичок ефективної взаємодії

Ресурси

Психолог. - №7, квітень 2013. – К.: Шк. світ. – с.20.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

Урок милосердя

Мета

  • Виховувати доброту й чуйність, бажання наслідувати добрі справи однолітків,

  • а також бажання допомагати людям з фізичними вадами

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Розвиток пам’яті. Коли забувати корисно

Мета

  • Розвиток довільної уваги, слухової та зорової пам’яті, вміння саморегуляції

Ресурси

Психолог. - №11-12, червень 2012. –

К.: Шк. світ.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

3 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Чарівний світ емоцій

Мета

  • Підтримання мотивації пізнання самих себе через емоції;

  • учитися визначати свій емоційний стан;

  • надати дітям можливість виразити свій настрій;

  • знімати м’язове напруження, викликане психічними навантаженнями

Ресурси

Психолог. - №2, січень 2014. –

К.: Шк. світ. – с.5.

На підтримку програми

Збереження здоров’я


ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Настрій і здоров’я

Мета

  • Формування і зміцнення здоров’я;

  • розглянути взаємозв’язок настрою та здоров’я, настрою і спілкування

Ресурси

Психолог. - №14-15, квітень 2011. –

К.: Шк. світ. – с.9.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Слух – мій друг!

Мета

  • Розвивати слухову та довільну пам’ять;

  • розвивати мовлення;

  • розвивати вміння запам’ятовувати звуковий ланцюжок;

  • розвивати увагу та спостережливість;

  • формувати відчуття близькості з іншими дітьми

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.58.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Взаємодія – основа формування стосунків

Мета

  • Усвідомлення учнями почуттів і емоцій під час взаємодії;

  • формування активної позиції, згуртування групи

Ресурси

Психолог. - №9, травень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.44.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Добро в тобі

Мета

  • Допомогти учням усвідомити, що добро потрібне кожній людині;

  • вчити нести добро іншим через добрі справи;

  • сприяти вихованню в них активної життєвої позиції, людяності, чесності, милосердя, доброти

Ресурси

Психолог. - №1, січень 2013. – К.: Шк. світ. – с.25.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Будьмо добрими людьми і не будемо злими!

Мета

  • Поглибити знання учнів про доброту та її вияви;

  • визначити разом з дітьми правила виявлення доброти в типових життєвих ситуаціях;

  • формувати установки на виконання цих правил;

  • створити ситуації, за допомогою яких діти зможуть перейнятися розумінням доброти

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

У колі друзів

Мета

  • Розвити здатність розуміти свій емоційний стан та емоційний стан оточення,

  • можливості до самовираження,

  • зняття бар’єрів у спілкуванні,

  • виховання уміння співпереживати;

  • формування колективістських рис

Ресурси

Психолог. - №46, грудень 2005. –

К.: Шк. світ. – с.14.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

Уміння дружити

Мета

  • Розвивати вміння домовлятися;

  • згуртувати колектив;

  • покращити емоційний стан учнів

Ресурси

Психолог. - №8, квітень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.7.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Фантазія. Усмішка. Диво.

Мета

  • Розвиток креативності й навичок групової взаємодії

Ресурси

Психолог. - №4, лютий 2012. –

К.: Шк. світ.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

4 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Психосоціальне здоров’я молодших школярів

Мета

  • Формування почуття відповідальності за своє здоров’я та життя

Ресурси

Психолог. - №35, вересень 2005. –

К.: Шк. світ. – с.7.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Острів творчих почуттів

Мета

  • Розвивати творче мислення, уяву, стійкість уваги;

  • показати індивідуальність кожного та її важливість;

  • розвивати невербальні способи спілкування;

  • акторську майстерність

Ресурси

Психолог. - №8, квітень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.9.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Гармонія в колективі

  • Розвиток само релаксації;

  • створення в класі атмосфери довіри, взаємодопомоги;

  • згуртування групи;

  • розвиток самосвідомості та самопізнання;

  • формування толерантного ставлення до інших

Ресурси

Психолог. - №9, травень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.39.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Казкова квітка-сніжинка

Мета

  • Розвивати творчі здібності (уяву, увагу, фантазію, координацію зору, самовпевненості);

  • дрібної моторики;

  • формування абстрактного та логічного мислення

Ресурси

Психолог. - №18, вересень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.12.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Профорієнтація у початковій школі

Мета

  • Ознайомити учнів з історією появи професій;

  • дати визначення поняттям «професія», «спеціальність»;

  • формувати стійке позитивне ставлення до себе як суб’єкта майбутньої професійної діяльності

Ресурси

Психолог. - №11-12, червень 2013. –

К.: Шк. світ. – с.101.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Шлях, який обираєш ти

Мета

  • Психологічно налаштувати учнів на активну взаємну діяльність;

  • сприяти їх глибшому самопізнанню;

  • особистісному зростанню та духовному доброту;

  • розвивати творчий потенціал особистості;

  • креативність мислення

Ресурси

Психолог. - №18, вересень 2013. –

К.: Шк. світ. – с.26.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Дівчатка та хлопчики.

Ми різні й тим цікаві

Мета

  • Розвиток усвідомлення своєї статті та соціальних очікувань щодо відповідної до неї реалізації;

  • поваги до іншої статі, актуалізація сімейних цінностей

Ресурси

Психолог, липень, 2008. Вкладка.

На підтримку програми

Профілактика насилля

КВІТЕНЬ

Тематика години

Про силу добра, силу волі, силу розуму

Мета

  • Допомога в усвідомлені процесу дорослішання;

  • розвиток умінь усвідомлювати й висловлювати свої почуття та потреби

Ресурси

Психолог. - №12, березень 2008. –

К.: Шк. світ.

На підтримку програми

Збереження здоров’я


ТРАВЕНЬ

Тематика години

Мрія про справжнього друга

Мета

  • Розвиток почуття особистої відповідальності та взаємини

Ресурси

Психолог, липень, 2008. Вкладка.

На підтримку програми

Профілактика насилля

5 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Я – п’ятикласник!

Мета

  • Формування вмінь і навичок успішного переходу;

  • полегшення адаптації учнів 5-го класу на новому ступені навчання

Ресурси

Психолог. - №13-14, липень 2013. –

К.: Шк. світ. – с.4.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Наш клас – найдружніший!

Мета

  • Сприяння позитивного психологічного клімату в класному колективі

Ресурси

Психолог. - №1, січень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.22.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Пишемо листа першій учительці

Мета

  • Отримання зворотного зв’язку від п’ятикласників

Ресурси

Психолог. - №40, жовтень 2005. –

К.: Шк. світ. – с.28.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

«Поміркуй про це…»

Мета

  • Надати учням інформацію про вплив куріння на здоров’я людини

Ресурси

Психолог. - №6, лютий 2009. –

К.: Шк. світ. – с.4.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Формування здорового психологічного мікроклімату шкільного колективу

Мета

  • Сприяння успішній адаптації до середньої школи

Ресурси

Психолог. - №21, листопад 2012. –

К.: Шк. світ. – с.24.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Майбутнє людства без тютюну

Мета

  • Допомогти учням сформувати власну думку щодо куріння на фоні інформації про негативний вплив куріння на різні органи і загальний стан людини, соціальні аспекти

Ресурси

Психолог. - №6, лютий 2009. –

К.: Шк. світ. – с.9.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Сходинками до успіху

Мета

  • Роз тлумачення поняття «успіх», «успішність»;

  • запропонувати можливі кроки задля досягнення успіху;

  • виховувати цілеспрямованість, оптимістичність, уміння ставити перед собою мету та досягати її;

  • формувати толерантне ставлення до думок інших

Ресурси

Психолог. - №21, листопад 2013. – К.: Шк. світ. – с.16.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

Твоє життя – твій вибір

Мета

  • Формування відповідального ставлення до особистого здоров’я учнів;

  • підвищення рівня культури та освіченості.

Ресурси

Психолог. - №5, березень 2013. –

К.: Шк. світ. – с.31.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Чи міцний наш колектив?

Мета

  • Спрямування діяльності учнів на дослідження та визначення соціально-психологічних проблем класного колективу;

  • акцентувати увагу на позитивних рисах учнів усього класу та кожного зокрема;

  • сприяти підвищенню рівня самооцінки учнів

Ресурси

Психолог. - №14, квітень 2009. – К.: Шк. світ. – с.11.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

6 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Я – єдиний і неповторний

Мета

  • Розвивати комунікативні навички;

  • почуття власної значущості;

  • формувати правильну самооцінку та способи ефективної взаємодії в колективі

Ресурси

Психолог. - №9, травень 2012. – К.: Шк. світ. – с.10.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Шкідливі звички та їхні наслідки

Мета

  • Усвідомлення своїх потреб та емоційних станів як одна з головних засад здорового способу життя

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2012. – К.: Шк. світ. – с.17.

На підтримку програми

Профілактика наркоманії

ЛИСТОПАД

Тематика години

Профілактика вживання алкоголю серед молоді

Мета

  • Допомогти усвідомити небезпеку алкогольної залежності

Ресурси

Психолог. - №19, травень 2009. – К.: Шк. світ. – с.18.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Знаємо свої права

Мета

  • Формування уявлення про права і свободи громадян України;

  • ознайомити учнів із Конвенцією «Про права дитини»;

  • підвести дітей до розуміння, що необхідно не лише знати свої права, але й виконувати обов’язки

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.27.

На підтримку програми

«Молодь України»

СІЧЕНЬ

Тематика години

Я і моє здоров’я

Мета

  • Поглиблення усвідомлення поняття «здоров’я»;

  • його багатогранності, необхідної турботи про нього;

  • розширення знань про негативний вплив шкідливих звичок

Ресурси

Психолог. - №6, лютий 2009. – К.: Шк. світ. – с.7.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

«Ми – здорове покоління»

Мета

  • Розширити уявлення дітей про шкідливість куріння, алкоголю та наркотиків

Ресурси

Психолог. - №6, лютий 2009. – К.: Шк. світ. – с.5.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Конфлікт та шляхи його вирішення

Мета

  • Рекомендації щодо взаємодії з агресивним співрозмовником

Ресурси

Психолог. - №15-16, серпень 2012. – К.: Шк. світ. – с.65.

На підтримку програми

Профілактика насилля

КВІТЕНЬ

Тематика години

Життя, в якому є ВІЛ

Мета

  • Дати знання про ВІЛ, СНІД, історію виникнення, шляхи передачі;

  • формувати уявлення учнів про те, що від нашого розуміння ризику, від нашої поведінки залежить наше здоров’я;

  • виробляти толерантне ставлення до ВІЛ-інфікованих людей

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2017. – К.: Шк. світ. – с.24

На підтримку програми

«Молодь України»

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Відчуймо навколишню красу!

Мета

  • Формування екологічних установок особистості;

  • виховувати любов до природи, ощадливе ставлення до неї

Ресурси

Психолог. - №43, листопад 2011. – К.: Шк. світ. – с.5.

На підтримку програми

Профілактика насилля

7 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Бійки і травматизм у школі

Мета

  • Розвиток умінь конструктивної взаємодії, вміння пробачати, миритися

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.22.

На підтримку програми

Профілактика насилля

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Хочеш бути сучасним? Будь здоровим!

Мета

  • Активізувати критичне, аналітичне ставлення учнів до реклами;

  • навчити їх розуміти, де закінчуються рекламні заклики і починається дійсність;

  • не піддаватися провокаційному впливу реклами

Ресурси

Психолог. - №22-23, червень 2009. – К.: Шк. світ. – с.30.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Закон і ми

Мета

  • Ознайомити учнів з основними питаннями законодавства щодо підлітків і молоді, з найпоширенішими прикладами правопорушень серед молоді

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.28.

На підтримку програми

Дотримання прав людини

ГРУДЕНЬ

Тематика години

«Зелений змій» під мікроскопом

Мета

  • Надати учням інформацію про вплив алкоголю на здоров’я людини

Ресурси

Психолог. - №44, листопад 2005. – К.: Шк. світ. – с.25.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Подорож під назвою «Життя»

Мета

  • Розвивати навички спілкування;

  • вміння взаємодіяти з однокласниками, розуміти їх, комфортно почуватися у товаристві, бути соціально активним

Ресурси

Психолог. - №7, квітень 2012. – К.: Шк. світ. – с.11.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Конфлікти у підлітковому середовищі

Мета

  • Ознайомити учнів з поняттям «конфлікт» і «конфліктна ситуація», зі способами уникнення конфліктів;

  • сприяти формуванню позитивного ставлення до людей, до іншої статті, бажання опанувати навички спілкування та соціальної взаємодії;

  • спонукати дітей до співпраці і порозуміння

Ресурси

Психолог. - №10, травень 2012. – К.: Шк. світ. – с.9

На підтримку програми

Профілактика насилля

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Мислення, що дарує здоров’я та успіх

Мета

  • Формування позитивного мислення і відповідального ставлення до свого здоров’я;

  • профілактика негативних емоцій

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.30.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

Вплив телебачення та Інтернету на молодь

Мета

  • Ознайомити з позитивними та негативними сторонами використання телебачення та Інтернету;

  • навчити учні робити власні висновки, висловлювати свої думки щодо побаченого;

  • розвивати критичне мислення;

  • виховувати лідерські риси

Ресурси

Психолог. - №7, квітень 2012. – К.: Шк. світ. – с.31.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Я обираю здоровий спосіб життя

Мета

  • Зосередити увагу учнів на факторах, які негативно впливають на здоров’я людини;

  • формувати у молоді успішну і відповідальну поведінку;

  • змінити ціннісне ставлення до тютюнокуріння, вживання алкоголю та наркотичних засобів

Ресурси

Психолог. - №19-20, жовтень 2013. – К.: Шк. світ. – с.8.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

8 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Наше здоров’я – у наших руках

Мета

  • Формування у учнів мотивації до збереження здоров’я як необхідної складової життєдіяльності успішної людини

Ресурси

Психолог. - №11-12, червень 2012. – К.: Шк. світ. – с.56.

На підтримку програми

Збереження здоров’я


ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Обираємо професію

Мета

  • Формування відповідального та усвідомленого ставлення до вибору професійного шляху

Ресурси

Психолог. - №23, грудень 2012. – К.: Шк. світ. – с.19.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Правда про наркотики

Мета

  • Визначення впливу наркотиків на організм людини та наслідки вживання наркотиків;

  • проаналізувати, що штовхає людину до вживання психоактивних речовин

Ресурси

Психолог. - №11-12, березень 2009. – К.: Шк. світ. – с.24.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Ми обираємо здоров’я

Мета

  • Формування свідомого ставлення до власних вчинків, свого здоров’я та здоров’я інших людей як найвищої цінності

Ресурси

Психолог. - №17, травень 2011. – К.: Шк. світ. – с.6.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Мова жестів

Мета

  • Формування найважливіших рис гарного співрозмовника;

  • концентрувати увагу на партнері;

  • спостерігати за його мовною експресією, жестами й мімікою

Ресурси

Психолог. - №37, жовтень 2011. – К.: Шк. світ. – с.20.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Людина і світ професій

Мета

  • Формування образу «Я» учня у світі професій, вільного від гендерних стереотипів, незалежного від традиційних поглядів на роль і місце чоловіка й жінки у сучасному суспільстві

Ресурси

Психолог. - №39, жовтень 2011. – К.: Шк. світ. – с.21.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Дозволь собі бути щасливим

Мета

  • Спонукати бажання більше розуміти інших та свій внутрішній світ;

  • правильно реагувати на неприємні ситуації;

  • виважено та адекватно ставитися до неадекватної поведінки інших

Ресурси

Психолог. - №5, лютий 2009. – К.: Шк. світ. – с.18.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

Насильство та жорстокість

Мета

  • Профілактика насильства серед учнів

Ресурси

Психолог. - №44, листопад 2011. – К.: Шк. світ. – с.3.

На підтримку програми

Профілактика насильства

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Моє яскраве майбутнє

Мета

  • Підготувати учнів до вибору майбутньої професії;

  • активізувати й розширити знання старшокласників про різноманітний світ професій;

  • виховувати позитивне ставлення до майбутньої фахової діяльності

Ресурси

Психолог. - №5, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.23.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

9 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Проблеми ВІЛ/СНІДу

Мета

  • Виявити рівень знань, поінформованість і визначити ставлення щодо проблеми ВІЛ/СНІДу;

  • спонукати учнів до усвідомлення зв’язку між цінностями людини, її поведінкою та наслідками для себе та інших

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2012. – К.: Шк. світ. – с.21.

На підтримку програми

Молодь України

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Виховання цнотливості

Мета

  • Профілактика ранніх статевих стосунків

Ресурси

Психолог. - №35, вересень 2005. – К.: Шк. світ. – с.13.

На підтримку програми

Репродуктивне здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Формування у підлітків навичок спілкування, адекватного типу поведінки у конфлікті та зниження агресивності

Мета

  • Розвиток навичок спілкування, формування толерантного ставлення до людей та уміння конструктивно виходити з суперечливої ситуації

Ресурси

Психолог. - №36, вересень 2005. – К.: Шк. світ. – с.19.

На підтримку програми

Профілактика насилля

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Ми – рівні, ми різні

Мета

  • Визначити й осмислити проблеми стосунків статей у сучасному суспільстві

Ресурси

Психолог. - №5, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Репродуктивне здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Насилля та жорстокість в учнівському колективі

Мета

  • Розвиток уміння пробачати, висловлювати свої почуття

Ресурси

Психолог. - №39, жовтень 2011. – К.: Шк. світ. – с.17.

На підтримку програми

Профілактика насилля

ЛЮТИЙ

Тематика години

Взаємодія партнерів під час спілкування

Мета

  • Набути навичок взаємодії, концентрації на партнері;

  • перевірити на практиці ефективність методів передачі і сприйняття інформації

Ресурси

Психолог. - №37, жовтень 2011. – К.: Шк. світ. – с.25.

На підтримку програми

Молодь України

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Що таке щастя?

Мета

  • Усвідомлення власної системи життєвих цінностей та їхнього взаємозв’язку зі станом здоров’я та іншими чинниками;

  • усвідомлення різниці між цінностями матеріальними та нематеріальними, соціальними та духовними;

  • формування позитивного ставлення

Ресурси

Психолог. - №11-12, березень 2009. – К.: Шк. світ. – с.46.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

«Ми – здорове покоління!»

Мета

  • Надати інформацію учням про поняття «СНІД/ВІЛ» та методи захисту від цієї хвороби;

  • сформувати у них відповідальну поведінку та адекватне ставлення до хворих на СНІД

Ресурси

Психолог. - №6, лютий 2009. – К.: Шк. світ. – с.5.

На підтримку програми

Молодь України

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Стрес. Допоможи собі сам

Мета

  • Формування в учнів знань, умінь, навичок, необхідних для розвитку особистісної готовності долати стресові ситуації

Ресурси

Психолог. - №23, грудень 2012. – К.: Шк. світ. – с.42.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

10 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Любов як альфа і омега: пошук, усвідомлення, прийняття

Мета

  • Підвищення рівня компетентності учнів у питаннях пошуку супутника життя;

  • попередити негативні явища в процесі дошлюбного спілкування

Ресурси

Психолог. - №20, жовтень 2012. – К.: Шк. світ. – с.8.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Стреси в нашому житті. Як від них захиститись?

Мета

  • Формування в учнів знань, умінь, навичок, необхідних для розвитку особистісної готовності долати стресові ситуації

Ресурси

Психолог. - №1, січень 2012. – К.: Шк. світ. – с.31.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Добро в тобі

Мета

  • Сприяння усвідомленню, що добро потрібне кожній людині; сприяти вихованню, активної життєвої позиції, людяності чесності, милосердя доброти

Ресурси

Психолог. - №1, січень 2013. – К.: Шк. світ. – с.25.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Пізнай себе

Мета

  • Формування навичок подолання кризових ситуацій, розвивати емпатію й адекватний рівень самооцінки, удосконалення навички регулювання власного емпатійного стану

Ресурси

Психолог. - №11, березень 2011. – К.: Шк. світ. – с.27.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Здоровий спосіб життя – запорука успіху

Мета

  • Поглибити знання про ВІЛ і СНІД та шляхи їхньої передачі;

  • підвести учнів до розуміння того, що поширення ВІЛ/СНІДу можна попередити через формування навичок відповідальної поведінки;

  • пропагувати здоровий спосіб життя

Ресурси

Психолог. - №8, квітень 2012. – К.: Шк. світ. – с.36.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Життя прожити – не поле перейти

Мета

  • Формування активного усвідомлення учнями широкого кола своїх можливостей, активної позиції;

  • виховувати усвідомлення взаємозв’язку наших шансів на успіх і наших здібностей;

  • навчити визначати власні духовні цінності та їхній вплив на життя;

  • думати про сенс життя, щастя, цінності, життєві плани

Ресурси

Психолог. - №22-23, червень 2009. – К.: Шк. світ. – с.40.

На підтримку програми

Молодь України

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Як запобігти насильству

Мета

  • Усвідомити власну роль у створенні сексуально безпечної і небезпечної поведінки;

  • формувати почуття відповідальності учнів за власну поведінку, сексуальність

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.32.

На підтримку програми

Профілактика насилля

КВІТЕНЬ

Тематика години

Вибір у твоєму житті

Мета

  • Сприяння розуміння важливої ролі особистості відповідальності при прийнятті рішень;

  • показати мотиви вступу в статеві зносини та можливості їхньої реалізації іншими способами;

  • сприяти усвідомленню учнями міфів, які перешкоджають здоровій реалізації сексуальності,

  • негативно впливають на репродуктивне здоров’я, розвінчання їх через надання достовірної інформації

Ресурси

Психолог. - №14-15, квітень 2011. – К.: Шк. світ. – с.44.

На підтримку програми

Репродуктивне здоров’я

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Здоров’я – найцінніше у житті

Мета

  • Ознайомити підлітків з базовими положеннями теорії спілкування;

  • надати інформацію про навички активного слухання, ефективного спілкування, відповідальної поведінки й толерантності

Ресурси

Психолог. - №42, листопад 2011. – К.: Шк. світ. – с.9.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

11 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Цілі й цінності

Мета

  • Формування уміння активно виявляти свої почуття й побажання;

  • навчати реально працювати для досягнення декларованих цілей

Ресурси

Психолог. - №20, жовтень 2012. – К.: Шк. світ. – с.8.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Стреси в нашому житті. Як від них захиститись?

Мета

  • Формування в учнів знань, умінь, навичок, необхідних для розвитку особистісної готовності долати стресові ситуації

Ресурси

Психолог. - №1, січень 2012. – К.: Шк. світ. – с.31.

На підтримку програми

Молодь України

ЛИСТОПАД

Тематика години

Стати на місце іншої людини – означає допомогти їй

Мета

  • Ознайомлення учнів з поняттями «толерантність», «емпатія», «бар’єри спілкування»;

  • набуття навичок розуміння і прийняття близьких людей, їхнього внутрішнього світу

Ресурси

Психолог. - №11-12, березень 2009. – К.: Шк. світ. – с.43.

На підтримку програми

Молодь України

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Життя – нескінченне пізнання

Мета

  • Формування осмисленого розуміння цінності людського життя, його унікальності

Ресурси

Психолог. - №16, квітень 2011. – К.: Шк. світ. – с.24.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Зовнішнє тестування – ситуація тривожна,але безпечна

Мета

  • Розвивати навички подолання негативних емоційних станів;

  • вчити опановувати себе в різних ситуаціях;

  • інформувати учасників про методи профілактики та боротьби зі стресом

Ресурси

Психолог. - №13, квітень 2009. – К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Молодь України

ЛЮТИЙ

Тематика години

Три типи поведінки, під час іспитів, під час прийняття результатів

Мета

  • Навички усунення емоційного напруження;

  • усвідомлення важливості асертивної поведінки в ситуації іспиту

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.51.

На підтримку програми

Молодь України

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Способи управління стресом під час підготовки до іспитів

Мета

  • Формування навичок трансформації емоційного напруження, активного використання часу, внутрішніх та зовнішніх ресурсів

Ресурси

Психолог. - №20, жовтень 2012. – К.: Шк. світ. – с.42.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

Навички подолання стресових станів

Мета

  • Навчити під час стресової ситуації емоційне замінити на раціональне

Ресурси

Психолог. - №20, жовтень 2012. – К.: Шк. світ. – с.42.

На підтримку програми

Молодь України

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Сад життєвого досвіду

Мета

  • Вироблення стратегії поведінки на ЗНО. Ціннісне ставлення до всього, що відбувалось під час підготовки, складання іспиту, отримання результатів,як до унікального життєвого досвіду

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.51.

На підтримку програми

Молодь України

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Пропоную колегам орієнтовну програму проведення «години психолога» в загальноосвітньому навчальному закладі з урахуванням вікових особливостей учнів різних ланок навчання, наступності у просвітницько-профілактичній роботі й відповідності змісту роботи чинним державним програмам. Подану у вигляді таблиці для кожного класу окремо зсилаючись на матеріал газети «Психолог».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн
245 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти