ТЕМАТИКА НАВЧАЛЬНИХ ГОДИН ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Опис документу:
Пропоную колегам орієнтовну програму проведення «години психолога» в загальноосвітньому навчальному закладі з урахуванням вікових особливостей учнів різних ланок навчання, наступності у просвітницько-профілактичній роботі й відповідності змісту роботи чинним державним програмам. Подану у вигляді таблиці для кожного класу окремо зсилаючись на матеріал газети «Психолог».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМАТИКА НАВЧАЛЬНИХ ГОДИН ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

На виконання листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 04.07.12 № 1/9-488 «Щодо організації та проведення «години психолога» у загальноосвітніх навчальних закладах».

Пропоную колегам орієнтовну програму проведення «години психолога» в загальноосвітньому навчальному закладі з урахуванням вікових особливостей учнів різних ланок навчання, наступності у просвітницько-профілактичній роботі й відповідності змісту роботи чинним державним програмам. Подану у вигляді таблиці для кожного класу окремо зсилаючись на матеріал газети «Психолог».

1 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Школа майбутнього першокласника

Мета

  • Адаптація до школи;

  • когнітивна готовність, мотиваційна готовність, дошкільна зрілість, готовність першокласника до школи

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2013. –

К.: Шк. світ. – с.46.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Розумові здібності першокласників

Мета

  • Прищепити першокласникам основи ейдетичних навичок;

  • розвинути образну пам’ять та творче мислення;

  • створити ситуацію успіху для кожного учня

Ресурси

Психолог. - №35-36, лютий 2011. –

К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Казка – для світлого розуму закваска

Мета

  • Провести профілактику небажаних емоційних станів;

  • коригувати емоційний стан учнів

Ресурси

Психолог. - №37, жовтень 2011. –

К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Перший крок

Мета

  • Допомогти першокласникам у розвитку і вдосконаленні комунікабельності й соціальної адаптації у колективі ровесників;

  • психокорекція основних пізнавальних функцій

Ресурси

Психолог. - №13-14, липень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.12.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Риси характеру

Мета

  • Сформувати уявлення, що риси характеру формуються вчинками, пізнаються через вчинки.

  • Сформувати мотивацію до вчинків, які обумовлені розумінням базових моральних норм

Ресурси

Психолог. - №4, лютий 2012. –

К.: Шк. світ. – с..

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Пригоди в казковій країні

Мета

  • Вироблення навичок ауто релаксації;

  • сприяння розвитку пізнавальних процесів;

  • формування вміння аналізувати;

  • формування вміння аналізувати, вчити розв’язувати протиріччя;

  • розвивати логічне і формувати евристичне мислення

Ресурси

Психолог. - №45, грудень 2005. –

К.: Шк. світ. – с.21.

На підтримку програми

Збереження здоров’я


БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Щасливі шкільні дні

Мета

  • Розвинути комунікативні навички першокласників, їхні психічні процеси для покращення адаптації та зміцнення психічного здоров’я

Ресурси

Психолог. - №15-16, серпень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.54.

На підтримку програми

Збереження здоров’я


КВІТЕНЬ

Тематика години

В гостях у тітоньки сови

Мета

  • Удосконалення наочно-образного та словесно-логічного мислення;

  • розвиток довільної уваги, образної пам’яті, спостережливості та кмітливості;

  • вироблення навичок групової взаємодії;

  • заохочення до мовленнєвої та пізнавальної активності

Ресурси

Психолог. - №33, вересень 2011. – К.: Шк. світ. – с.7.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Формування культури поведінки

Мета

  • Формування вміння контролювати свою поведінку та адекватно реагувати на випадки інших, аналізувати вчинки;

  • коригування і запобігання відхилень у поведінці дітей;

  • сприяння створенню у молодших школярів позитивного емоційного настрою;

  • виховання співчутливості, доброзичливості, взаємодопомоги та інших позитивних рис характеру;

  • розвиток навичок емоційної саморегуляції;

  • розвиток у дітей комунікативних звичок, вміння звільнятися від напруження

Ресурси

Психолог. - №7, квітень 2013. – К.: Шк. світ. – с.8.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

2 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Я – частина нашого класу

Мета

  • Сприяння адаптації до шкільного навчання;

  • зменшити тривожність дітей у перші дні навчання в школі;

  • сприяти встановленню дружніх стосунків

Ресурси

Психолог. - №8, квітень 2012. – К.: Шк. світ. – с.7.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Увага

Мета

  • Розвиток спостережливості

Ресурси

Психолог. - №11-12, червень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.42.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Коли іншим зі мною добре

Мета

  • Навчити прийомів саморегуляції;

  • розвивати позитивні емоції;

  • тренувати доброзичливе ставлення до людей

Ресурси

Психолог. - №4, лютий 2012. –

К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Мій настрій

Мета

  • Розширення уявлення дітей про поняття «настрій»;

  • вироблення вміння розпізнавати і передавати емоційні стани.

Ресурси

Психолог. - №43, листопад 2005. –

К.: Шк. світ. – с.20.

На підтримку програм

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Унікальність мого і твого внутрішнього світу

Мета

  • Допомогти дітям усвідомити наявність у себе різних позитивних рис;

  • усвідомити свою унікальність

Ресурси

Психолог. - №46, грудень 2004. –

К.: Шк. світ. – с.17.

На підтримку програми

Збереження здоров’я


ЛЮТИЙ

Тематика години

Справжній друг

Мета

  • Навчити дітей розуміти, що таке справжній друг

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.14.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Розвиток вербальної креативності

Мета

  • Розвиток комунікативних умінь та навичок ефективної взаємодії

Ресурси

Психолог. - №7, квітень 2013. – К.: Шк. світ. – с.20.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

Урок милосердя

Мета

  • Виховувати доброту й чуйність, бажання наслідувати добрі справи однолітків,

  • а також бажання допомагати людям з фізичними вадами

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Розвиток пам’яті. Коли забувати корисно

Мета

  • Розвиток довільної уваги, слухової та зорової пам’яті, вміння саморегуляції

Ресурси

Психолог. - №11-12, червень 2012. –

К.: Шк. світ.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

3 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Чарівний світ емоцій

Мета

  • Підтримання мотивації пізнання самих себе через емоції;

  • учитися визначати свій емоційний стан;

  • надати дітям можливість виразити свій настрій;

  • знімати м’язове напруження, викликане психічними навантаженнями

Ресурси

Психолог. - №2, січень 2014. –

К.: Шк. світ. – с.5.

На підтримку програми

Збереження здоров’я


ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Настрій і здоров’я

Мета

  • Формування і зміцнення здоров’я;

  • розглянути взаємозв’язок настрою та здоров’я, настрою і спілкування

Ресурси

Психолог. - №14-15, квітень 2011. –

К.: Шк. світ. – с.9.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Слух – мій друг!

Мета

  • Розвивати слухову та довільну пам’ять;

  • розвивати мовлення;

  • розвивати вміння запам’ятовувати звуковий ланцюжок;

  • розвивати увагу та спостережливість;

  • формувати відчуття близькості з іншими дітьми

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.58.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Взаємодія – основа формування стосунків

Мета

  • Усвідомлення учнями почуттів і емоцій під час взаємодії;

  • формування активної позиції, згуртування групи

Ресурси

Психолог. - №9, травень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.44.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Добро в тобі

Мета

  • Допомогти учням усвідомити, що добро потрібне кожній людині;

  • вчити нести добро іншим через добрі справи;

  • сприяти вихованню в них активної життєвої позиції, людяності, чесності, милосердя, доброти

Ресурси

Психолог. - №1, січень 2013. – К.: Шк. світ. – с.25.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Будьмо добрими людьми і не будемо злими!

Мета

  • Поглибити знання учнів про доброту та її вияви;

  • визначити разом з дітьми правила виявлення доброти в типових життєвих ситуаціях;

  • формувати установки на виконання цих правил;

  • створити ситуації, за допомогою яких діти зможуть перейнятися розумінням доброти

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

У колі друзів

Мета

  • Розвити здатність розуміти свій емоційний стан та емоційний стан оточення,

  • можливості до самовираження,

  • зняття бар’єрів у спілкуванні,

  • виховання уміння співпереживати;

  • формування колективістських рис

Ресурси

Психолог. - №46, грудень 2005. –

К.: Шк. світ. – с.14.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

Уміння дружити

Мета

  • Розвивати вміння домовлятися;

  • згуртувати колектив;

  • покращити емоційний стан учнів

Ресурси

Психолог. - №8, квітень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.7.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Фантазія. Усмішка. Диво.

Мета

  • Розвиток креативності й навичок групової взаємодії

Ресурси

Психолог. - №4, лютий 2012. –

К.: Шк. світ.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

4 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Психосоціальне здоров’я молодших школярів

Мета

  • Формування почуття відповідальності за своє здоров’я та життя

Ресурси

Психолог. - №35, вересень 2005. –

К.: Шк. світ. – с.7.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Острів творчих почуттів

Мета

  • Розвивати творче мислення, уяву, стійкість уваги;

  • показати індивідуальність кожного та її важливість;

  • розвивати невербальні способи спілкування;

  • акторську майстерність

Ресурси

Психолог. - №8, квітень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.9.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Гармонія в колективі

  • Розвиток само релаксації;

  • створення в класі атмосфери довіри, взаємодопомоги;

  • згуртування групи;

  • розвиток самосвідомості та самопізнання;

  • формування толерантного ставлення до інших

Ресурси

Психолог. - №9, травень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.39.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Казкова квітка-сніжинка

Мета

  • Розвивати творчі здібності (уяву, увагу, фантазію, координацію зору, самовпевненості);

  • дрібної моторики;

  • формування абстрактного та логічного мислення

Ресурси

Психолог. - №18, вересень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.12.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Профорієнтація у початковій школі

Мета

  • Ознайомити учнів з історією появи професій;

  • дати визначення поняттям «професія», «спеціальність»;

  • формувати стійке позитивне ставлення до себе як суб’єкта майбутньої професійної діяльності

Ресурси

Психолог. - №11-12, червень 2013. –

К.: Шк. світ. – с.101.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Шлях, який обираєш ти

Мета

  • Психологічно налаштувати учнів на активну взаємну діяльність;

  • сприяти їх глибшому самопізнанню;

  • особистісному зростанню та духовному доброту;

  • розвивати творчий потенціал особистості;

  • креативність мислення

Ресурси

Психолог. - №18, вересень 2013. –

К.: Шк. світ. – с.26.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Дівчатка та хлопчики.

Ми різні й тим цікаві

Мета

  • Розвиток усвідомлення своєї статті та соціальних очікувань щодо відповідної до неї реалізації;

  • поваги до іншої статі, актуалізація сімейних цінностей

Ресурси

Психолог, липень, 2008. Вкладка.

На підтримку програми

Профілактика насилля

КВІТЕНЬ

Тематика години

Про силу добра, силу волі, силу розуму

Мета

  • Допомога в усвідомлені процесу дорослішання;

  • розвиток умінь усвідомлювати й висловлювати свої почуття та потреби

Ресурси

Психолог. - №12, березень 2008. –

К.: Шк. світ.

На підтримку програми

Збереження здоров’я


ТРАВЕНЬ

Тематика години

Мрія про справжнього друга

Мета

  • Розвиток почуття особистої відповідальності та взаємини

Ресурси

Психолог, липень, 2008. Вкладка.

На підтримку програми

Профілактика насилля

5 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Я – п’ятикласник!

Мета

  • Формування вмінь і навичок успішного переходу;

  • полегшення адаптації учнів 5-го класу на новому ступені навчання

Ресурси

Психолог. - №13-14, липень 2013. –

К.: Шк. світ. – с.4.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Наш клас – найдружніший!

Мета

  • Сприяння позитивного психологічного клімату в класному колективі

Ресурси

Психолог. - №1, січень 2012. –

К.: Шк. світ. – с.22.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Пишемо листа першій учительці

Мета

  • Отримання зворотного зв’язку від п’ятикласників

Ресурси

Психолог. - №40, жовтень 2005. –

К.: Шк. світ. – с.28.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

«Поміркуй про це…»

Мета

  • Надати учням інформацію про вплив куріння на здоров’я людини

Ресурси

Психолог. - №6, лютий 2009. –

К.: Шк. світ. – с.4.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Формування здорового психологічного мікроклімату шкільного колективу

Мета

  • Сприяння успішній адаптації до середньої школи

Ресурси

Психолог. - №21, листопад 2012. –

К.: Шк. світ. – с.24.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Майбутнє людства без тютюну

Мета

  • Допомогти учням сформувати власну думку щодо куріння на фоні інформації про негативний вплив куріння на різні органи і загальний стан людини, соціальні аспекти

Ресурси

Психолог. - №6, лютий 2009. –

К.: Шк. світ. – с.9.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Сходинками до успіху

Мета

  • Роз тлумачення поняття «успіх», «успішність»;

  • запропонувати можливі кроки задля досягнення успіху;

  • виховувати цілеспрямованість, оптимістичність, уміння ставити перед собою мету та досягати її;

  • формувати толерантне ставлення до думок інших

Ресурси

Психолог. - №21, листопад 2013. – К.: Шк. світ. – с.16.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

Твоє життя – твій вибір

Мета

  • Формування відповідального ставлення до особистого здоров’я учнів;

  • підвищення рівня культури та освіченості.

Ресурси

Психолог. - №5, березень 2013. –

К.: Шк. світ. – с.31.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Чи міцний наш колектив?

Мета

  • Спрямування діяльності учнів на дослідження та визначення соціально-психологічних проблем класного колективу;

  • акцентувати увагу на позитивних рисах учнів усього класу та кожного зокрема;

  • сприяти підвищенню рівня самооцінки учнів

Ресурси

Психолог. - №14, квітень 2009. – К.: Шк. світ. – с.11.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

6 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Я – єдиний і неповторний

Мета

  • Розвивати комунікативні навички;

  • почуття власної значущості;

  • формувати правильну самооцінку та способи ефективної взаємодії в колективі

Ресурси

Психолог. - №9, травень 2012. – К.: Шк. світ. – с.10.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Шкідливі звички та їхні наслідки

Мета

  • Усвідомлення своїх потреб та емоційних станів як одна з головних засад здорового способу життя

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2012. – К.: Шк. світ. – с.17.

На підтримку програми

Профілактика наркоманії

ЛИСТОПАД

Тематика години

Профілактика вживання алкоголю серед молоді

Мета

  • Допомогти усвідомити небезпеку алкогольної залежності

Ресурси

Психолог. - №19, травень 2009. – К.: Шк. світ. – с.18.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Знаємо свої права

Мета

  • Формування уявлення про права і свободи громадян України;

  • ознайомити учнів із Конвенцією «Про права дитини»;

  • підвести дітей до розуміння, що необхідно не лише знати свої права, але й виконувати обов’язки

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.27.

На підтримку програми

«Молодь України»

СІЧЕНЬ

Тематика години

Я і моє здоров’я

Мета

  • Поглиблення усвідомлення поняття «здоров’я»;

  • його багатогранності, необхідної турботи про нього;

  • розширення знань про негативний вплив шкідливих звичок

Ресурси

Психолог. - №6, лютий 2009. – К.: Шк. світ. – с.7.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

«Ми – здорове покоління»

Мета

  • Розширити уявлення дітей про шкідливість куріння, алкоголю та наркотиків

Ресурси

Психолог. - №6, лютий 2009. – К.: Шк. світ. – с.5.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Конфлікт та шляхи його вирішення

Мета

  • Рекомендації щодо взаємодії з агресивним співрозмовником

Ресурси

Психолог. - №15-16, серпень 2012. – К.: Шк. світ. – с.65.

На підтримку програми

Профілактика насилля

КВІТЕНЬ

Тематика години

Життя, в якому є ВІЛ

Мета

  • Дати знання про ВІЛ, СНІД, історію виникнення, шляхи передачі;

  • формувати уявлення учнів про те, що від нашого розуміння ризику, від нашої поведінки залежить наше здоров’я;

  • виробляти толерантне ставлення до ВІЛ-інфікованих людей

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2017. – К.: Шк. світ. – с.24

На підтримку програми

«Молодь України»

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Відчуймо навколишню красу!

Мета

  • Формування екологічних установок особистості;

  • виховувати любов до природи, ощадливе ставлення до неї

Ресурси

Психолог. - №43, листопад 2011. – К.: Шк. світ. – с.5.

На підтримку програми

Профілактика насилля

7 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Бійки і травматизм у школі

Мета

  • Розвиток умінь конструктивної взаємодії, вміння пробачати, миритися

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.22.

На підтримку програми

Профілактика насилля

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Хочеш бути сучасним? Будь здоровим!

Мета

  • Активізувати критичне, аналітичне ставлення учнів до реклами;

  • навчити їх розуміти, де закінчуються рекламні заклики і починається дійсність;

  • не піддаватися провокаційному впливу реклами

Ресурси

Психолог. - №22-23, червень 2009. – К.: Шк. світ. – с.30.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Закон і ми

Мета

  • Ознайомити учнів з основними питаннями законодавства щодо підлітків і молоді, з найпоширенішими прикладами правопорушень серед молоді

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.28.

На підтримку програми

Дотримання прав людини

ГРУДЕНЬ

Тематика години

«Зелений змій» під мікроскопом

Мета

  • Надати учням інформацію про вплив алкоголю на здоров’я людини

Ресурси

Психолог. - №44, листопад 2005. – К.: Шк. світ. – с.25.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Подорож під назвою «Життя»

Мета

  • Розвивати навички спілкування;

  • вміння взаємодіяти з однокласниками, розуміти їх, комфортно почуватися у товаристві, бути соціально активним

Ресурси

Психолог. - №7, квітень 2012. – К.: Шк. світ. – с.11.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Конфлікти у підлітковому середовищі

Мета

  • Ознайомити учнів з поняттям «конфлікт» і «конфліктна ситуація», зі способами уникнення конфліктів;

  • сприяти формуванню позитивного ставлення до людей, до іншої статті, бажання опанувати навички спілкування та соціальної взаємодії;

  • спонукати дітей до співпраці і порозуміння

Ресурси

Психолог. - №10, травень 2012. – К.: Шк. світ. – с.9

На підтримку програми

Профілактика насилля

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Мислення, що дарує здоров’я та успіх

Мета

  • Формування позитивного мислення і відповідального ставлення до свого здоров’я;

  • профілактика негативних емоцій

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.30.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

Вплив телебачення та Інтернету на молодь

Мета

  • Ознайомити з позитивними та негативними сторонами використання телебачення та Інтернету;

  • навчити учні робити власні висновки, висловлювати свої думки щодо побаченого;

  • розвивати критичне мислення;

  • виховувати лідерські риси

Ресурси

Психолог. - №7, квітень 2012. – К.: Шк. світ. – с.31.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Я обираю здоровий спосіб життя

Мета

  • Зосередити увагу учнів на факторах, які негативно впливають на здоров’я людини;

  • формувати у молоді успішну і відповідальну поведінку;

  • змінити ціннісне ставлення до тютюнокуріння, вживання алкоголю та наркотичних засобів

Ресурси

Психолог. - №19-20, жовтень 2013. – К.: Шк. світ. – с.8.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

8 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Наше здоров’я – у наших руках

Мета

  • Формування у учнів мотивації до збереження здоров’я як необхідної складової життєдіяльності успішної людини

Ресурси

Психолог. - №11-12, червень 2012. – К.: Шк. світ. – с.56.

На підтримку програми

Збереження здоров’я


ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Обираємо професію

Мета

  • Формування відповідального та усвідомленого ставлення до вибору професійного шляху

Ресурси

Психолог. - №23, грудень 2012. – К.: Шк. світ. – с.19.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Правда про наркотики

Мета

  • Визначення впливу наркотиків на організм людини та наслідки вживання наркотиків;

  • проаналізувати, що штовхає людину до вживання психоактивних речовин

Ресурси

Психолог. - №11-12, березень 2009. – К.: Шк. світ. – с.24.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Ми обираємо здоров’я

Мета

  • Формування свідомого ставлення до власних вчинків, свого здоров’я та здоров’я інших людей як найвищої цінності

Ресурси

Психолог. - №17, травень 2011. – К.: Шк. світ. – с.6.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Мова жестів

Мета

  • Формування найважливіших рис гарного співрозмовника;

  • концентрувати увагу на партнері;

  • спостерігати за його мовною експресією, жестами й мімікою

Ресурси

Психолог. - №37, жовтень 2011. – К.: Шк. світ. – с.20.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Людина і світ професій

Мета

  • Формування образу «Я» учня у світі професій, вільного від гендерних стереотипів, незалежного від традиційних поглядів на роль і місце чоловіка й жінки у сучасному суспільстві

Ресурси

Психолог. - №39, жовтень 2011. – К.: Шк. світ. – с.21.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Дозволь собі бути щасливим

Мета

  • Спонукати бажання більше розуміти інших та свій внутрішній світ;

  • правильно реагувати на неприємні ситуації;

  • виважено та адекватно ставитися до неадекватної поведінки інших

Ресурси

Психолог. - №5, лютий 2009. – К.: Шк. світ. – с.18.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

Насильство та жорстокість

Мета

  • Профілактика насильства серед учнів

Ресурси

Психолог. - №44, листопад 2011. – К.: Шк. світ. – с.3.

На підтримку програми

Профілактика насильства

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Моє яскраве майбутнє

Мета

  • Підготувати учнів до вибору майбутньої професії;

  • активізувати й розширити знання старшокласників про різноманітний світ професій;

  • виховувати позитивне ставлення до майбутньої фахової діяльності

Ресурси

Психолог. - №5, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.23.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

9 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Проблеми ВІЛ/СНІДу

Мета

  • Виявити рівень знань, поінформованість і визначити ставлення щодо проблеми ВІЛ/СНІДу;

  • спонукати учнів до усвідомлення зв’язку між цінностями людини, її поведінкою та наслідками для себе та інших

Ресурси

Психолог. - №17, вересень 2012. – К.: Шк. світ. – с.21.

На підтримку програми

Молодь України

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Виховання цнотливості

Мета

  • Профілактика ранніх статевих стосунків

Ресурси

Психолог. - №35, вересень 2005. – К.: Шк. світ. – с.13.

На підтримку програми

Репродуктивне здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Формування у підлітків навичок спілкування, адекватного типу поведінки у конфлікті та зниження агресивності

Мета

  • Розвиток навичок спілкування, формування толерантного ставлення до людей та уміння конструктивно виходити з суперечливої ситуації

Ресурси

Психолог. - №36, вересень 2005. – К.: Шк. світ. – с.19.

На підтримку програми

Профілактика насилля

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Ми – рівні, ми різні

Мета

  • Визначити й осмислити проблеми стосунків статей у сучасному суспільстві

Ресурси

Психолог. - №5, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Репродуктивне здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Насилля та жорстокість в учнівському колективі

Мета

  • Розвиток уміння пробачати, висловлювати свої почуття

Ресурси

Психолог. - №39, жовтень 2011. – К.: Шк. світ. – с.17.

На підтримку програми

Профілактика насилля

ЛЮТИЙ

Тематика години

Взаємодія партнерів під час спілкування

Мета

  • Набути навичок взаємодії, концентрації на партнері;

  • перевірити на практиці ефективність методів передачі і сприйняття інформації

Ресурси

Психолог. - №37, жовтень 2011. – К.: Шк. світ. – с.25.

На підтримку програми

Молодь України

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Що таке щастя?

Мета

  • Усвідомлення власної системи життєвих цінностей та їхнього взаємозв’язку зі станом здоров’я та іншими чинниками;

  • усвідомлення різниці між цінностями матеріальними та нематеріальними, соціальними та духовними;

  • формування позитивного ставлення

Ресурси

Психолог. - №11-12, березень 2009. – К.: Шк. світ. – с.46.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

«Ми – здорове покоління!»

Мета

  • Надати інформацію учням про поняття «СНІД/ВІЛ» та методи захисту від цієї хвороби;

  • сформувати у них відповідальну поведінку та адекватне ставлення до хворих на СНІД

Ресурси

Психолог. - №6, лютий 2009. – К.: Шк. світ. – с.5.

На підтримку програми

Молодь України

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Стрес. Допоможи собі сам

Мета

  • Формування в учнів знань, умінь, навичок, необхідних для розвитку особистісної готовності долати стресові ситуації

Ресурси

Психолог. - №23, грудень 2012. – К.: Шк. світ. – с.42.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

10 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Любов як альфа і омега: пошук, усвідомлення, прийняття

Мета

  • Підвищення рівня компетентності учнів у питаннях пошуку супутника життя;

  • попередити негативні явища в процесі дошлюбного спілкування

Ресурси

Психолог. - №20, жовтень 2012. – К.: Шк. світ. – с.8.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Стреси в нашому житті. Як від них захиститись?

Мета

  • Формування в учнів знань, умінь, навичок, необхідних для розвитку особистісної готовності долати стресові ситуації

Ресурси

Психолог. - №1, січень 2012. – К.: Шк. світ. – с.31.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛИСТОПАД

Тематика години

Добро в тобі

Мета

  • Сприяння усвідомленню, що добро потрібне кожній людині; сприяти вихованню, активної життєвої позиції, людяності чесності, милосердя доброти

Ресурси

Психолог. - №1, січень 2013. – К.: Шк. світ. – с.25.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Пізнай себе

Мета

  • Формування навичок подолання кризових ситуацій, розвивати емпатію й адекватний рівень самооцінки, удосконалення навички регулювання власного емпатійного стану

Ресурси

Психолог. - №11, березень 2011. – К.: Шк. світ. – с.27.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Здоровий спосіб життя – запорука успіху

Мета

  • Поглибити знання про ВІЛ і СНІД та шляхи їхньої передачі;

  • підвести учнів до розуміння того, що поширення ВІЛ/СНІДу можна попередити через формування навичок відповідальної поведінки;

  • пропагувати здоровий спосіб життя

Ресурси

Психолог. - №8, квітень 2012. – К.: Шк. світ. – с.36.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЛЮТИЙ

Тематика години

Життя прожити – не поле перейти

Мета

  • Формування активного усвідомлення учнями широкого кола своїх можливостей, активної позиції;

  • виховувати усвідомлення взаємозв’язку наших шансів на успіх і наших здібностей;

  • навчити визначати власні духовні цінності та їхній вплив на життя;

  • думати про сенс життя, щастя, цінності, життєві плани

Ресурси

Психолог. - №22-23, червень 2009. – К.: Шк. світ. – с.40.

На підтримку програми

Молодь України

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Як запобігти насильству

Мета

  • Усвідомити власну роль у створенні сексуально безпечної і небезпечної поведінки;

  • формувати почуття відповідальності учнів за власну поведінку, сексуальність

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.32.

На підтримку програми

Профілактика насилля

КВІТЕНЬ

Тематика години

Вибір у твоєму житті

Мета

  • Сприяння розуміння важливої ролі особистості відповідальності при прийнятті рішень;

  • показати мотиви вступу в статеві зносини та можливості їхньої реалізації іншими способами;

  • сприяти усвідомленню учнями міфів, які перешкоджають здоровій реалізації сексуальності,

  • негативно впливають на репродуктивне здоров’я, розвінчання їх через надання достовірної інформації

Ресурси

Психолог. - №14-15, квітень 2011. – К.: Шк. світ. – с.44.

На підтримку програми

Репродуктивне здоров’я

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Здоров’я – найцінніше у житті

Мета

  • Ознайомити підлітків з базовими положеннями теорії спілкування;

  • надати інформацію про навички активного слухання, ефективного спілкування, відповідальної поведінки й толерантності

Ресурси

Психолог. - №42, листопад 2011. – К.: Шк. світ. – с.9.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

11 КЛАС

ВЕРЕСЕНЬ

Тематика години

Цілі й цінності

Мета

  • Формування уміння активно виявляти свої почуття й побажання;

  • навчати реально працювати для досягнення декларованих цілей

Ресурси

Психолог. - №20, жовтень 2012. – К.: Шк. світ. – с.8.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

ЖОВТЕНЬ

Тематика години

Стреси в нашому житті. Як від них захиститись?

Мета

  • Формування в учнів знань, умінь, навичок, необхідних для розвитку особистісної готовності долати стресові ситуації

Ресурси

Психолог. - №1, січень 2012. – К.: Шк. світ. – с.31.

На підтримку програми

Молодь України

ЛИСТОПАД

Тематика години

Стати на місце іншої людини – означає допомогти їй

Мета

  • Ознайомлення учнів з поняттями «толерантність», «емпатія», «бар’єри спілкування»;

  • набуття навичок розуміння і прийняття близьких людей, їхнього внутрішнього світу

Ресурси

Психолог. - №11-12, березень 2009. – К.: Шк. світ. – с.43.

На підтримку програми

Молодь України

ГРУДЕНЬ

Тематика години

Життя – нескінченне пізнання

Мета

  • Формування осмисленого розуміння цінності людського життя, його унікальності

Ресурси

Психолог. - №16, квітень 2011. – К.: Шк. світ. – с.24.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

СІЧЕНЬ

Тематика години

Зовнішнє тестування – ситуація тривожна,але безпечна

Мета

  • Розвивати навички подолання негативних емоційних станів;

  • вчити опановувати себе в різних ситуаціях;

  • інформувати учасників про методи профілактики та боротьби зі стресом

Ресурси

Психолог. - №13, квітень 2009. – К.: Шк. світ. – с.15.

На підтримку програми

Молодь України

ЛЮТИЙ

Тематика години

Три типи поведінки, під час іспитів, під час прийняття результатів

Мета

  • Навички усунення емоційного напруження;

  • усвідомлення важливості асертивної поведінки в ситуації іспиту

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.51.

На підтримку програми

Молодь України

БЕРЕЗЕНЬ

Тематика години

Способи управління стресом під час підготовки до іспитів

Мета

  • Формування навичок трансформації емоційного напруження, активного використання часу, внутрішніх та зовнішніх ресурсів

Ресурси

Психолог. - №20, жовтень 2012. – К.: Шк. світ. – с.42.

На підтримку програми

Збереження здоров’я

КВІТЕНЬ

Тематика години

Навички подолання стресових станів

Мета

  • Навчити під час стресової ситуації емоційне замінити на раціональне

Ресурси

Психолог. - №20, жовтень 2012. – К.: Шк. світ. – с.42.

На підтримку програми

Молодь України

ТРАВЕНЬ

Тематика години

Сад життєвого досвіду

Мета

  • Вироблення стратегії поведінки на ЗНО. Ціннісне ставлення до всього, що відбувалось під час підготовки, складання іспиту, отримання результатів,як до унікального життєвого досвіду

Ресурси

Психолог. - №6, березень 2012. – К.: Шк. світ. – с.51.

На підтримку програми

Молодь України

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!