Тематичне оцінювання за темою «Повсякденне життя та культура України кінця XVIII– пршої половини ХІХ століття».

Опис документу:
Дана презентацыя допоможе вчителю узагальнити знання учнів; перевірити та оцінити знання і вміння, яких вимагають державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів під час вивчення розділу III «Культура України кінця XVIII — першої половини XIX ст.».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Тематичне оцінювання за темою «Повсякденне життя та культура України кінця XVIII– першої половини ХІХ століття».
Слайд № 1

Тематичне оцінювання за темою «Повсякденне життя та культура України кінця XVIII– першої половини ХІХ століття».

Мета уроку: • узагальнити знання учнів; перевірити та оцінити знання і вміння, яких вимагають державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки...
Слайд № 2

Мета уроку: • узагальнити знання учнів; перевірити та оцінити знання і вміння, яких вимагають державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів під час вивчення розділу III «Культура України кінця XVIII — першої половини XIX ст.».

1)Позначте портрет,створений у  першій половині XIX ст. Назвіть назву картини та автора. ?
Слайд № 3

1)Позначте портрет,створений у  першій половині XIX ст. Назвіть назву картини та автора. ?

2) Що за споруда та який стиль? Кому пам’ятник та хто скульптор? А А Б
Слайд № 4

2) Що за споруда та який стиль? Кому пам’ятник та хто скульптор? А А Б

3) Назвіть характерні ознаки українського музичного мистецтва першої половині XIX ст. (Три варіанти відповіді) 1) Українські композитори звертались...
Слайд № 5

3) Назвіть характерні ознаки українського музичного мистецтва першої половині XIX ст. (Три варіанти відповіді) 1) Українські композитори звертались до народної музики; 2) концерти троїстих музик відбувались у професійних театрах; 3) у гімназіях музичну освіту замінили викладанням танців; 4) у містах почали виникати світські хори і капели; 5) почастішали гастролі європейських оперних виконавців; 6) у селах заборонили виступи кобзарів, бандуристів і лірників.

4) Назвіть характерні ознаки розвитку архітектури першої половині XIX ст. (Три варіанти відповіді): 1) У церковному будівництві панівною залишалась...
Слайд № 6

4) Назвіть характерні ознаки розвитку архітектури першої половині XIX ст. (Три варіанти відповіді): 1) У церковному будівництві панівною залишалась дерев’яна архітектура; 2) набула розвою палацово-паркова архітектура; 3) будівництво в південних містах здійснювали за визначеним планом; 4) адміністративні споруди будували в стилі рококо; 5) під час розбудови міст відмовлялись від адміністративного центру; 6) в архітектурі стиль бароко витіснив класицизм.

5)Хто ці особи? А В Б Г
Слайд № 7

5)Хто ці особи? А В Б Г

6) Назвіть автора першого українського історичного роману: А В Б Г
Слайд № 8

6) Назвіть автора першого українського історичного роману: А В Б Г

7) Назвіть автора ”Історії Малої Росії“: А Б Г В
Слайд № 9

7) Назвіть автора ”Історії Малої Росії“: А Б Г В

8) Назвіть видатного українського байкаря: А В Б Д Г
Слайд № 10

8) Назвіть видатного українського байкаря: А В Б Д Г

9) Дайте назву картині та хто її автор? А Б
Слайд № 11

9) Дайте назву картині та хто її автор? А Б

10)Дайте назву картин та хто їх автор? А Б
Слайд № 12

10)Дайте назву картин та хто їх автор? А Б

11)Встановіть відповідність між твором та автором. 1) «Енеїда» А) П. Гулак-Артемовський 2) «Чорна рада» Б) М. Гоголь 3) «Пан та собака» В) І. Котля...
Слайд № 13

11)Встановіть відповідність між твором та автором. 1) «Енеїда» А) П. Гулак-Артемовський 2) «Чорна рада» Б) М. Гоголь 3) «Пан та собака» В) І. Котляревський 4) «Тарас Бульба» Г) П. Куліш 5) «Назар Cтодоля» Д) Г.Квітка Основ’яненко 6) «Пан Халявський» Е) Т. Шевченко

12) Поясніть поняття: I варіант Класицизм, парафіяльна школа, офорт, сепаратизм. II варіант Романтизм, аматорський театр, меценат, троїсті музики.
Слайд № 14

12) Поясніть поняття: I варіант Класицизм, парафіяльна школа, офорт, сепаратизм. II варіант Романтизм, аматорський театр, меценат, троїсті музики.

13) Хто ця особа? А) Був першим дослідником і видавцем українських народних дум, був закоханий в українську старовину, понад 10 років збирав та дос...
Слайд № 15

13) Хто ця особа? А) Був першим дослідником і видавцем українських народних дум, був закоханий в українську старовину, понад 10 років збирав та досліджував фольклор, видав збірку «Опыт собрания старинних малороссийских песен». Походив із родини грузинського князя. Б) Будучи студентом, а згодом професором Харківського університету, він все життя захоплювався українським фольклором: записував пісні й звичаї, які опублікував у збірниках «Запорозькая старина».

14) Поставте у відповідність: 1) М. Остроградський А) історія, етнографія, 2) М.Маркевич Б) математика 3) В. Караваєв В) історія,ботаніка 4) М. Мак...
Слайд № 16

14) Поставте у відповідність: 1) М. Остроградський А) історія, етнографія, 2) М.Маркевич Б) математика 3) В. Караваєв В) історія,ботаніка 4) М. Максимович Г) медицина

15)Назва та автор картин.
Слайд № 17

15)Назва та автор картин.

16) Назвіть цей витвір природи та мистецтва. Де він знаходиться?
Слайд № 18

16) Назвіть цей витвір природи та мистецтва. Де він знаходиться?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
3
міс.
1
8
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!