До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
5
міс.
2
5
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Тематичне оцінювання: "Розпад Радянського Союзу й відродження незалежності України"

Опис документу:
Шановні колеги, пропоную вашій увазі тематичне оцінювання по темі: "Розпад Радянського Союзу й відродження незалежності України" . Робота розрахована на два варіанти і включає завдання різних рівнів складності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

11 клас Історія України

Т/О: Розпад Радянського Союзу й відродження незалежності України (Варіант 1).

Тести: (по 0,5 б.):

  1. Визначте, які події з історії колишнього СРСР пов’язані з датою 19-21 серпня 1991 року: а) Відбувся референдум про долю Союзу як оновленої федерації; б) Відбувся вихід України зі складу СРСР; в) Здійснена спроба державного перевороту під керівництвом групи партійних і державних діячів.

  2. Коли Верховна Рада України прийняла Акт проголошення незалежності України: а) 16 липня 1990 р.; б) 24 серпня 1991 р.; в) 1 грудня 1991 р.

  3. Коли Президента України було вперше обрано всенародним голосуванням: а) 16 липня 1990 р.; б) 24 серпня 1991 р.; в) 1 грудня 1991 р.

  4. Початок формування багатопартійності в Україні припадає на: а) 1986-1987 рр.; б) 1987-1988 рр.; в) 1988-1989 рр.; г) 1989-1990 рр.

  5. Плюралізм – це: а) розмаїття політичних партій, переконань; б) висвітлення «білих плям» із радянського минулого;в) однопартійність.

  6. Усеукраїнський референдум у грудні 1991 року проводився: а) у звязку з внесенням змін і доповнень до Конституції України; б) у звязку із запровадженням президентства в Україні; в) у звязку з визнанням незалежності України.

Завдання:

1. (1 б.): Розташуйте події в логічній послідовності: а) Проголошення утворення СНД; б) вибух на Чорнобильській АЕС; в) прийняття Декларації про Державний суверенітет України

2. (2. б.): Розкрийте зміст понять: політична партія, багатопартійність.

3. (3 б.) Визначте, у чому полягає історичне значення прийняття Верховною Радою «Декларації про державний суверенітет України» та «Акту про незалежність України».

4. (3 б.) Проголошення незалежності України – це прояв історичної закономірності чи випадковість? Обґрунтуйте свою точку зору.

11 клас. Історія України

Т/О: Розпад Радянського Союзу й відродження незалежності України (Варіант 1.).

Тести: (по 0,5 б.):

  1. Визначте, які події з історії колишнього СРСР пов’язані з датою 1 грудня 1991 року: а) Відбувся референдум про долю Союзу як оновленої федерації; б) Відбувся вихід України зі складу СРСР; в) Здійснена спроба державного перевороту під керівництвом групи партійних і державних діячів.

  2. Коли Верховна Рада України прийняла Декларацію про державний суверенітет незалежності України: а) 16 липня 1990 р.; б) 24 серпня 1991 р.; в) 1 грудня 1991 р.

  3. Коли відбулася аварія на Чорнобильській АЕС: а) 1 грудня 1991р.; б) 26 квітня 1986 р.; в) 26 квітня 1990р.

  4. Коли Верховною Радою України було проголошено незалежність України: а) 1 грудня 1991 р.; б) 5 грудня 1991 р.; в) 8 грудня 1991р.

  5. Набуття державою незалежності та самостійності у внутрішній та зовнішній політиці це: а) універсал; б) суверенітет; в) гласність; г) декларація.

  6. Керівництво СРСР через вибух на Чорнобильській АЕС: а) оголосило всіх про вибух на АЕС; б) прагнуло приховати від громадськості вибух; в0 почало вживати заходів щодо подолання наслідків аварії; г) почало негайну евакуацію населення з території забрудненої радіоактивними речовинами.

Завдання:

  1. (1 б.): Розташуйте події в логічній послідовності: а) спроба конституційного перевороту в ССРСР; б) вибух на Чорнобильській АЕС; в) прийняття Декларації про Державний суверенітет України.

2.(2 б.): Розкрийте зміст понять: гласність, плюралізм

  1. (3 б.): Як вплинула на процес державотворення в Україні спроба державного перевороту ДКНС 19 серпня 1991р.?

  2. (3 б.): Проголошення незалежності України – це прояв історичної закономірності чи випадковість? Обґрунтуйте свою точку зору.

11 клас Історія України

Т/О: Розпад Радянського Союзу й відродження незалежності України

Варіант 1.

Тести: (по 0,5 б.):

  1. Визначте, які події з історії колишнього СРСР пов’язані з датою 19-21 серпня 1991 року: а) Відбувся референдум про долю Союзу як оновленої федерації; б) Відбувся вихід України зі складу СРСР; в) Здійснена спроба державного перевороту під керівництвом групи партійних і державних діячів.

  2. Коли Верховна Рада України прийняла Акт проголошення незалежності України: а) 16 липня 1990 р.; б) 24 серпня 1991 р.; в) 1 грудня 1991 р.

  3. Коли Президента України було вперше обрано всенародним голосуванням: а) 16 липня 1990 р.; б) 24 серпня 1991 р.; в) 1 грудня 1991 р.

  4. Початок формування багатопартійності в Україні припадає на:

а) 1986-1987 рр.; б) 1987-1988 рр.; в) 1988-1989 рр.; г) 1989-1990 рр.

  1. Плюралізм – це: а) розмаїття політичних партій, переконань; б) висвітлення «білих плям» із радянського минулого; в) однопартійність.

  2. Усеукраїнський референдум у грудні 1991 року проводився: а) у зв’язку з внесенням змін і доповнень до Конституції України; б) у звязку із запровадженням президентства в Україні; в) у звязку з визнанням незалежності України.

Завдання:

1. (1 б.): Розташуйте події в логічній послідовності: а) установча конференція Товариства української мови імені Т. Шевченка.; б) вибух на Чорнобильській АЕС; в) прийняття Декларації про Державний суверенітет України

2. (3. б.): Розкрийте зміст понять: моральне старіння, багатопартійність, екстенсивний.

3. (2 б.) (4): Позначте причини, які сприяли утвердженню багатопартійності в Україні: а) перехід до політичного плюралізму в суспільстві; б) закінчення «холодної війни» між США та СРСР; в) процес перебудови, демократизації та гласності; г) проведення на альтернативній основі виборів народних депутатів СРСР; д) відновлення повновладдя рад усіх рівнів; е) прийняття Верховною Радою СРСР закону «Про громадянські об’єднання» є) падіння авторитету комуністичної партії в суспільстві.

4. (3 б.) Визначте, у чому полягає історичне значення прийняття Верховною Радою «Декларації про державний суверенітет України» та «Акту про незалежність України».

11 клас. Історія України

Т/О: Розпад Радянського Союзу й відродження незалежності України

Варіант 2.

Тести: (по 0,5 б.):

  1. Визначте, які події з історії колишнього СРСР пов’язані з датою 1 грудня 1991 року: а) відбувся референдум про долю Союзу як оновленої федерації; б) відбувся вихід України зі складу СРСР; в) здійснена спроба державного перевороту під керівництвом групи партійних і державних діячів.

  2. Коли відбулася аварія на Чорнобильській АЕС: а) 1 грудня 1991р.; б) 26 квітня 1986 р.; в) 26 квітня 1990р.

  3. Коли Верховною Радою України було проголошено незалежність України: а) 1 грудня 1991 р.; б) 5 грудня 1991 р.; в) 8 грудня 1991р.; г) 24 серпня 1991 р.

  4. Набуття державою незалежності та самостійності у внутрішній та зовнішній політиці це: а) універсал; б) суверенітет; в) гласність; г) декларація.

  5. Значення гласності полягало в тому, що: а) люди могли мислити по-новому, одержати об’єктивну інформацію, мати власну думку; б) заборонялась будь-яка критика, інформація мала суб’єктивний характер; в) на всі засоби масової інформації накладалася жорстока цензура; г) люди мислили старими домами і стереотипами.

  6. Керівництво СРСР через вибух на Чорнобильській АЕС: а) оголосило всіх про вибух на АЕС; б) прагнуло приховати від громадськості вибух; в) почало вживати заходів щодо подолання наслідків аварії; г) почало негайну евакуацію населення з території забрудненої радіоактивними речовинами.

Завдання:

  1. (1 б.): Розташуйте події в логічній послідовності: а) спроба конституційного перевороту в СРСР; б) вибух на Чорнобильській АЕС; в) прийняття Декларації про Державний суверенітет України.

2. (3 б.): Розкрийте зміст понять: декларація , плюралізм, техногенний

3. (2 б.) (4): Позначте причини загострення економічної кризи у 1989-1990 рр.: а) зношеність основних фондів у промисловості; б) зберігання значної частки ручної праці у промисловості; в) значне переважання виробництва товарів народного споживання; г) ліквідація колгоспно-радгоспної системи;д) руйнування економічних зв’язків між республіками; е) безкоштовне постачання промислової продукції до братських соціалістичних країн; збитковість основних галузей промисловості: вугільної, залізорудної, чорної металургії.

4. (3 б.): Як вплинула на процес державотворення в Україні спроба державного перевороту ДКНС 19 серпня 1991р.?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.