ТЕМА «ЖИВ СОБІ Я!»

Опис документу:
Мета: продовжувати вчити орієнтуватися в основних функціях органів чуття (око, вухо, шкіра, ніс, язик); учити сприймати відчуття свого тіла, різних його частин, диференціювати їх за функціями; закрі¬пити знання про основні правила догляду за ор¬ганами чуття; розвивати навички доглядання за своїм зовнішнім виглядом

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМА «ЖИВ СОБІ Я!»

Мета: продовжувати вчити орієнтуватися в основних функціях органів чуття (око, вухо, шкіра, ніс, язик); учити сприймати відчуття свого тіла, різних його частин, диференціювати їх за функціями; закрі­пити знання про основні правила догляду за ор­ганами чуття; розвивати навички доглядання за своїм зовнішнім виглядом, станом органів тіла; розвивати увагу до себе та оточуючих; виховува­ти самостійність, культуру гігієни, прагнення вес­ти здоровий спосіб життя.

Матеріал: лялька Малятко-Здоров'ятко, малюнки із зобра­женням вуха, носа, ока, язика, рук, шматочки апель­сина, банана, цибулі, часнику, яблука, кулькові руч­ки, портрети (для підготовки руки до письма).

ХІД ЗАНЯТТЯ

Приходить Малятко-Здоров'ятко, вітається з дітьми, в руках у нього п'ять малюнків із зображенням вуха, носа, ока, язика, рук.

Здоров'ятко

Є для хлопчиків й дівчаток

П'ять загадок, п'ять відгадок.

Хто з малечі відгадає,

Той зі мною разом грає.

Увага, перша загадка:

Дві дірочки в голові

Усе чують навкруги,

А нам треба відгадати,

Як їх будем називати?

Здоров'ятко.

Молодці, це наші вушка. (Показує картку «Вухо».) Ми любимо наші вушка? (Відповіді дітей.) А щоб наші вуха добре чули, як за ними слід доглядати? (Мити, не слухати голосну музику, не кричати один одному на вухо, одягати шапку, коли холодно тощо.)

Гра «Відгадай, чий голос»

Одна дитина в колі із заплющеними очима, інші ходять, го­ворячи слова гри, стрибаючи. Слова «відгадай, чий голосок» го­ворить той, кому вихователь кладе руку на плечі. Дитина в колі має відгадати, хто промовив останні слова вірша.

Стали весело ми в круг,

— Я твій друг і ти мій друг!

Скок! Скок! Скокі

Відгадай, чий голосок.

Здоров'ятко

Маленькі, кругленькі,

Весь світ бачать,

А один одного — ніі

Ви х о в а т є л ь. Ну звичайно, це очії (Показує картку.) У на­ших дітей очі добрі, гарні.

Здоров'ятко. Що ж нам робити, щоб наші очі добре бачи­ли, як за ними доглядати? (Умиватися, їсти вітаміни, продукти, які містять вітаміни, не торкатися брудними руками, захищати від яскравого світла тощо.)

Гра «Вгадай за описом»

Сидячи в колі, ведучий описує зовнішність одного з гравців, інші гравці відгадують. Хто відгадав — стає ведучим.

Вихователь. Діти, а що таке шкіра? Усе наше тіло вкрите шкірою, вона ніжна, місцями вкрита волоссям. Як думаєте, на­віщо нам шкіра? (Відповіді дітей.)

Малятко-Здоров'ятко пропонує гру.

Гра «Так чи ні?»

Шкіра захищає нас від поранень — так чи ні?

Шкіра захищає нас від холоду, спеки — так чи ні?

Шкіра буває різних кольорів — так чи ні?

Яких кольорів? Шкіра може розмовляти — так чи ні?

Шкіру не треба мити — так чи ні? Навіщо мити? Чим?

Вправа «Лагідний дотик»

Малятко-Здоров'ятко пропонує лагідно торкнутися сусіда по колу.

Здоров'ятко

Якби ти його не мав,

То нічого б не сказав.

Його в роті ти несеш

Але ж ні, не проковтнеш.

І як ви все знаєте? Як ви здогадалися, що це язик? (Показує картку.) Який язик? (Відповіді дітей.) Навіщо нам язик? (Версії дітей, доповнення вихователя: допомагає змочувати слиною їжу, перевертає її під час жування, допомагає при розмові тощо.)

Гра «Що буває»

Що буває солодким?

Що буває солоним?

Що буває гірким?

Що буває кислим?

Що буває без смаку?

Здоров'ятко

Мають його човни,

Мають його й люди.

Ну а хто невихований

— Суне його всюди.

Знов угадали, це — нісі

Гра «Вгадай за запахом»

Кільком дітям пропонується заплющити очі, вдихнути і від­гадати запропонований запах: апельсин, банан, цибуля, часник, яблуко.

Гра «Вухо чи ніс?»

Ведучий промовляє слово «ніс» або «вухо» і береться за вухо чи ніс, діти повторюють слова і рухи, згодом, ведучий намагаєть­ся заплутати гравців.

Вправа з підготовки руки до письма

Малятко-Здоров'ятко пропонує обвести по крапках портрет його друга.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн