ТЕМА «В ГОСТЯХ У МАЛЯТКА-ЗДОРОВ'ЯТКА»

Опис документу:
Мета: привчати дітей до аналізу змін свого здоров'я; учити оволодівати засобами пізнання самого се¬бе, прислухатися до відчуттів; учити розрізняти та називати основні ознаки хвороб, основні по¬казники здоров'я; учити допомагати собі при за¬хворюванні, знати право на медичну допомогу та турботу дорослих про здоров'я дітей

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМА «В ГОСТЯХ У МАЛЯТКА-ЗДОРОВ'ЯТКА»

Мета: привчати дітей до аналізу змін свого здоров'я; учити оволодівати засобами пізнання самого се­бе, прислухатися до відчуттів; учити розрізняти та називати основні ознаки хвороб, основні по­казники здоров'я; учити допомагати собі при за­хворюванні, знати право на медичну допомогу та турботу дорослих про здоров'я дітей; вчити звер­татися по допомогу до дорослих, запобігати за­хворюванням; сприяти розвитку бажання бути здоровим, слідкувати за собою; виховувати дбай­ливість по відношенню до себе, до інших, ціннісне ставлення до свого тіла, органів, здоров'я.

Матеріал: лялька Малятко-Здоров'ятко, малюнки облич лю­дей, аркуші із зображенням банки, кольорові ручки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Маляткові-Здоров'яткові здається, що він хворів. Вихователь пропонує з'ясувати, чи хворий Малятко-Здоров'ятко. Діти з вихователем запитують ляльку про його самопочуття.

Вихователь. Що в тебе болить? Чи міряв ти температуру? Чи нема в тебе висипу?

Діти роблять висновок: Малятко-Здоров'ятко здоровий.

Вправа «Хто хворий?»

Вихователь пропонує дітям малюнки облич людей. Слід виз­начити серед них де хвора, де здорова людина.

Вправа «Прислухайся до себе»

Вихователь пропонує дітям прислухатися до своїх відчуттів та визначити, чи всі вони здорові:

  • як б'ється серце (швидко чи повільно);

  • чи не болять голова, зуби, горло;

  • яка температура (чи не морозить).

Вправа «Хто чому захворів? »

Малятко-Здоров'ятко читає уривки з творів і пропонує виз­начити, хто чим захворів.

Заболіло в зайця вухо:

Не хотів він маму слухать,

Заєць шапки не носив,

Довгі вушка застудив.

Бухи, бухи, бухиками!

Чи вас в дім не кликали?!

До ночі діти каталися,

Бурульок об'Гдалися.

У півника горечко —

Заболіло горлечко.

Він холодну воду пив,

По морозу ходив.

Поспішає Айболить —

Зуб у білочки болитьі

Молотком коли горішки,

Пожалій-но зуби трішки.

Тренінг емоцій

Мама хвора — я захворів;

мама здорова — я видужав.

Вправа «Що робити»

Вправа починається словами: «що роботи».

... під час хвороби;

... коли відчув, що захворів;

... коли захворів хтось із близьких;

... щоб не захворіти.

Робота над прислів'ям «Найбільше багатство — здоров'я»

Чому так кажуть?

Чи можна купити ліки?

Чи можна купити здоров'я?

Що таке здоров'я?

Хто з вас любить хворіти? Чому?

Хто хоче бути здоровим?

Вихователь. Усі діти нашої країни мають право на медич­ну допомогу. Люди придумали ось такий символ, щоб ніхто не за­бував про це. Що на ньому намальовано? {Відповіді дітей.)

Вправа з підготовки руки до письма

Завдання: заповнити банку різними вітамінами та подарувати Маляткові-Здоров'яткові, щоб не хворів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали