До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
6
міс.
1
1
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Тема уроку: Укладання волосся із застосуванням бігуді способами: лицьовий, рельєфний, шаховий”, ялинка”, зустрічний.

Опис документу:
Тема програми: “ Укладання волосся різними способами .” Тема уроку: Укладання волосся із застосуванням бігуді способами: лицьовий, рельєфний, шаховий”, ялинка”, зустрічний. Пізнавальна мета: засвоєння учнями нових знань з теми “ Укладання волосся різними способами ”, сприйняття, первинне усвідомлення навчального матеріалу, узагальнення і систематизація вивченого , первинне застосування знань. Розвиваюча мета: розвити систематичне мислення, навчити учнів застосовувати первинні знання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема програми: Укладання волосся різними способами .

Тема уроку: Укладання волосся із застосуванням бігуді способами: лицьовий, рельєфний, шаховий”, ялинка”, зустрічний.

Пізнавальна мета: засвоєння учнями нових знань з теми “ Укладання волосся різними способами ”, сприйняття, первинне усвідомлення навчального матеріалу, узагальнення і систематизація вивченого , первинне застосування знань.

Розвиваюча мета: розвити систематичне мислення, навчити учнів застосовувати первинні знання, навчитися працювати як індивідуально, в групі, так і в парі.

Виховна мета: сформувати в учнів вміння відповідально і зосереджено працювати, розвити якості особистості: працелюбність, активність, охайність.

Обладнання: підручники, завдання для роботи в парі, навчальний фільм «Как правильно накрутить волосы на бигуди. Вячеслав Дюденко» 

Тип уроку : урок засвоєння вмінь та навичок.

СТРУКТУРА УРОКУ

  1. Організаційна частина.

Привітання. Перевірка присутніх.

  1. Перевірка д /з , актуалізація опорних знань.

Викладач: Діти , зараз ми перевіримо як ви впорались з домашнім завданням. Ви повинні були відгадати відстрочену загадку , щоб дізнатися яка тема в нас починається, давайте я її вам надаю «Щодня жінки витрачають багато часу на створення - навіть самого звичайного, повсякденного не кажучи вже про створення для якогось заходу, побачення або зустрічі зі старими друзями.»

Очікувана відповідь(діти відгадують загадку)- Укладання волосся.

А зараз давайте пригадаємо правила накручування волосся на бігуді, переглянувши навчальний фільм «Как правильно накрутить волосы на бигуди. Вячеслав Дюденко» 

https://www.youtube.com/watch?v=V3se2fdHlSI&t=66s

  1. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчальної діяльності.

Отже наступна тема яку ми почнемо вивчати Укладання волосся різними способами ”. Тема нашого уроку : Укладання волосся із застосуванням бігуді способами: лицьовий, рельєфний, шаховий”, ялинка”, зустрічний. Мета нашого уроку засвоїти нові знання, сприйняти та усвідомити матеріал. Застосувати первинні знання, для того, щоб ви мали уяву, що таке укладання волосся із застосуванням бігуді способами: лицьовий, рельєфний, шаховий”, ялинка”, зустрічний..

4. Вступні вправи ( вивчення нового матеріалу, правил для виконання певних дій ).

План:

Укладання волосся із застосуванням бігуді способами:

  1. лицьовий,

  2. рельєфний

  3. «шаховий”

  4. «ялинка”

  1. зустрічний.

5. Пробні вправи ( використання вивченого у стандартних умовах ).

Викладач:Діти зараз відкрийте підручник, сторінка 132,та зверніть увагу на рисунки 7.24,7.25, 7.26, 7.27 на сторінці 132, та рисунок 7.28 на сторінці 133 . Ваша задача уважно розглянути малюнки, та розповісти ,що на них зображено. ( учні виконують роботу ).

6. Тренувальні вправи ( використання вивченого матеріалу у стандартних умовах ).

Викладач:Діти зараз для того , щоб краще засвоїти тему уроку давайте запишемо послідовність виконання тушування на дошці у вигляді опорного конспекту. ( Діти виконують дане завдання ). А тепер в такий же спосіб закріпимо послідовність стрижки машинкою поверх гребінця.

7. Творчі вправи ( використання вивченого у змінених умовах ).

Викладач:Зараз попрацюємо в групах по 4 чоловіка , вам потрібно скласти кросворд з використаних слів сьогоднішньої теми уроку , мінімум 5 слів по горизонталі на 5 слів по вертикалі. Таким чином у вас є можливість отримати по 10 балів. Група яка найшвидше складе найбільший та вірний кросворд отримає додаткових 2 бали. Час пішов.

8. Підсумки уроку, д /з.

Викладач:Молодці, сьогодні ви добре попрацювали. Визначається група переможець .( Виставлення оцінок ).

Домашнє завдання :вдома вам потрібно буде засвоїти новий матеріал, для цього зазирніть у підручник , стор. 132-133.

Урок закінчено , успіхів вам!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.