До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
6
міс.
1
7
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Тема уроку: Укладання волосся феном методом " брашинг "

Опис документу:
Тема програми: Укладання волосся різними способами. Тема уроку: Укладання волосся феном методом «брашинг». Пізнавальна мета: навчити учнів засвоювати здобуті знання, вміння та навички. Розвиваюча мета : навчити учнів самостійно виконувати завдання, застосовувати самоконтроль, застосовувати вивчений матеріал у стандартних та змінених умовах. Виховна мета: сформувати в учнів вміння відповідально та зосереджено працювати, застосовувати прийоми самоконтролю, розвити якості особистості.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема програми: Укладання волосся різними способами.

Тема уроку: Укладання волосся феном методом «брашинг».

Пізнавальна мета: навчити учнів засвоювати здобуті знання, вміння та навички.

Розвиваюча мета : навчити учнів самостійно виконувати завдання, застосовувати самоконтроль, застосовувати вивчений матеріал у стандартних та змінених умовах.

Виховна мета: сформувати в учнів вміння відповідально та зосереджено працювати, застосовувати прийоми самоконтролю, розвити якості особистості: працелюбність, активність, охайність, культуру спілкування.

Обладнання : підручники, опорні конспекти, кросворди, задача №1, задача № 2, ілюстрації.

Тип уроку : урок засвоєння вмінь та навичок.

Структура уроку

  1. Організаційна частина.

Привітання. Перевірка присутніх.

2. Перевірка д /з, актуалізація та корекція опорних знань.

Викладач:Діти зараз ми перевіримо, як ви засвоїли тему минулого уроку, за допомогою кросвордів які ви виконали на минулому уроці. (учні виконують завдання ).

3. Повідомлення теми й мети уроку, мотивація навчання.

Викладач:Сьогодні тема нашого уроку: Укладання волосся феном методом «брашинг».

Мета нашого уроку навчитися засвоювати здобуті знання , використовувати у стандартних та змінених умовах, для того , щоб ви могли впоратися у будь-якій ситуації.

4. Вступні вправи ( вивчення нового матеріалу, правил для виконання певних дій ). Записуємо у зошит.

Метод «брашинг».Техніку вкладання волосся за допомогою фена та круглої щітки «брашинг» застосовують для відтягування волосся, створення об'єму. Для роботи з волоссям різної густоти та довжини потрібно мати декілька круглих щіток різного діаметра. Підготовчі роботи виконують у загальній послідовності. Волосся поділяють на пасма, враховуючи його довжину.

Укладання починають із потиличної зони від крайової лінії росту волосся (рис 7.41). Пасма відділяють шириною, яка не перевищує ширини щітки. Пасмо підхоплюють щіткою, прочісують, щоб забезпечити рівномірну товщину пасма та легку проникність щітки у волосся. Волосся відтягують під кутом до поверхні голови. Кут відтягування пасма волосся залежить від того, наскільки об'ємною повинна бути зачіска, але не має перевищувати 90°. Потік нагрітого повітря спрямовують на зубці щітки. Під час просушування волосся щітка весь час рухається уздовж пасма, надаючи зачісці потрібного напрямку. Кінці пасма волосся натягують щіткою, прокручуючи її, та одночасно підсушують волосся феном. Перш ніж перейти до роботи з наступним пасмом, необхідно впевнитись, що волосся пасма, з яким працювали, повністю сухе, дати час для охолодження волосся на щітці для чіткої фіксації форми пасма.

Для прискорення процесу охолодження волосся застосовують декілька щіток «брашинг» або фіксують пасмо на щітці струменем холодного повітря за допомогою фена.

ВИКЛАДАЧ: А зараз для закріплення матеріалу переглянемо навчальний фільм.

https://www.youtube.com/watch?v=gXwR4XnIPGA

5. Пробні вправи ( використання вивченого у стандартних умовах ).

Викладач: Давайте разом уважно обговоримо та запишемо кожний етап у таблицю.

№ 

Описання етапу.

Схема

Можливий дефект на даному етапі.

Причина дефекту.

Спосіб усунення дефекту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Тренувальні вправи ( використання вивченого матеріалу у стандартних умовах ).

Викладач:Діти зараз для того , щоб краще засвоїти тему уроку я пропоную вам вирішити задачу ( чергові роздають задачі, учні виконують їх)

7. Творчі вправи ( використання вивченого у змінених умовах ).

Викладач:А тепер наступне завдання: складіть по 5 тестів до теми сьогоднішнього уроку.

8. Підсумки уроку, д /з.

Перевірка творчих вправ ( виставлення оцінок ), молодці сьогодні ви всі дуже гарно попрацювали.

Домашнє завдання . Викладач: вдома вам потрібно буде засвоїти матеріал, який ми сьогодні пройшли на уроці, для цього зазирніть у підручник, стор. 144-145.

Урок закінчено , успіхів вам!

Задача П.І. учня__________________

Уважно розгляньте малюнок.Дайте відповіді на наступні питання:

1.яку має назву спосіб укладання?

______________________

2. яким інструментом він виконується?

______________________

3. опишіть основні дії виконання даного прийому.______________

______________________

____________________________________________________________________________________________________________________________

Задача П.І. учня__________________

Уважно розгляньте малюнок.Дайте відповіді на наступні питання:

1.яку має назву спосіб укладання?

______________________

2. яким інструментом він виконується?

______________________

3. опишіть основні дії виконання даного прийому.______________

____________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.