! В а ж л и в о
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
7
міс.
0
6
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Тема уроку: Укладання волосся феном методом «бомбаж».

Опис документу:
Тема програми: Укладання волосся різними способами. Тема уроку: Укладання волосся феном методом «бомбаж». Пізнавальна мета: навчити учнів засвоювати здобуті знання, вміння та навички. Розвиваюча мета : навчити учнів самостійно виконувати завдання, застосовувати самоконтроль, застосовувати вивчений матеріал у стандартних та змінених умовах. Виховна мета: сформувати в учнів вміння відповідально та зосереджено працювати, застосовувати прийоми самоконтролю, розвити якості особистості.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема програми: Укладання волосся різними способами.

Тема уроку: Укладання волосся феном методом «бомбаж».

Пізнавальна мета: навчити учнів засвоювати здобуті знання, вміння та навички.

Розвиваюча мета : навчити учнів самостійно виконувати завдання, застосовувати самоконтроль, застосовувати вивчений матеріал у стандартних та змінених умовах.

Виховна мета: сформувати в учнів вміння відповідально та зосереджено працювати, застосовувати прийоми самоконтролю, розвити якості особистості: працелюбність, активність, охайність, культуру спілкування.

Обладнання : підручники, опорні конспекти, тести, задача , навчальний фільм

Тип уроку : урок засвоєння вмінь та навичок.

Структура уроку

  1. Організаційна частина.

Привітання. Перевірка присутніх.

2. Перевірка д /з, актуалізація та корекція опорних знань.

Викладач:Діти зараз ми перевіримо, як ви засвоїли тему минулого уроку, за допомогою тестів які ви виконали на минулому уроці. (учні виконують завдання ).

3. Повідомлення теми й мети уроку, мотивація навчання.

Викладач:Сьогодні тема нашого уроку: Укладання волосся феном методом «бомбаж».

Мета нашого уроку навчитися засвоювати здобуті знання , використовувати у стандартних та змінених умовах, для того , щоб ви могли впоратися у будь-якій ситуації.

4. Вступні вправи ( вивчення нового матеріалу, правил для виконання певних дій ). Записуємо у зошит.

Метод «бомбаж». Укладання волосся методом «бомбаж» засноване на підніманні прикореневого волосся та його фіксації висушуванням за допомогою однойменної пласкої щітки. Прийом укладання визначають відповідно до напрямку волосся в зачісці та працюють у наведеній нижче послідовності.

Вимите волосся підсушують під клімазоном або видаляють надлишок вологи рушником. На волосся рівномірно наносять засіб для укладання, приділяючи особливу увагу кореням. Ретельна обробка коренів волосся фіксуючим засобом забезпечує більшу об'ємність зачіски.

Волосся розчісують. Для зручності волосяний покрив розподіляють на зони. Пасма під час роботи піднімають під кутом до поверхні голови, щоб забезпечити доступ нагрітого повітря до коренів та всього пасма волосся.

Розпочинати укладання феном можна з будь-якої зони, — на вибір впливає форма майбутньої зачіски або манера роботи перукаря.

Пасма скронево-бокових зон укладають у напрямку від обличчя до маківки, тім'яної зони — від маківки до обличчя.

Обов'язковою умовою є початок висушування й укладання з нижніх пасом волосся. Спочатку висушують нижні, потім верхні пасма, накладаючи їх одне на одне так, щоб сухе волосся не контактувало з вологим (рис. 7.39).

Пасма визначають рівними проділами шириною, що не перевищує ширини щітки. Щітку вводять зубцями у відчесане пасмо біля коренів у напрямку, протилежному росту волосся. Прикореневу частину волосся трохи піднімають перпендикулярно до поверхні голови. Потік нагрітого повітря спрямовують на зубці щітки, висушують волосся. Фен утримують на відстані 5-10 см від місця просушування. Довге волосся, як і коротке, сушать від коренів до кінців (рис 7.40). Після висушування під струменем гарячого повітря волоссю необхідно дати час на охолодження.

ВИКЛАДАЧ: А зараз для закріплення матеріалу переглянемо навчальний фільм.

https://www.youtube.com/watch?v=rkKEsLQLN1I

5. Пробні вправи ( використання вивченого у стандартних умовах ).

Викладач: Давайте разом уважно обговоримо та запишемо кожний етап у таблицю.

№ 

Описання етапу.

Схема

Можливий дефект на даному етапі.

Причина дефекту.

Спосіб усунення дефекту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Тренувальні вправи ( використання вивченого матеріалу у стандартних умовах ).

Викладач:Діти зараз для того , щоб краще засвоїти тему уроку я пропоную вам вирішити задачу ( чергові роздають задачі, учні виконують їх)

7. Творчі вправи ( використання вивченого у змінених умовах ).

Викладач:А тепер наступне завдання: складіть по 5 тестів до теми сьогоднішнього уроку.

8. Підсумки уроку, д /з.

Перевірка творчих вправ ( виставлення оцінок ), молодці сьогодні ви всі дуже гарно попрацювали.

Домашнє завдання . Викладач: вдома вам потрібно буде засвоїти матеріал, який ми сьогодні пройшли на уроці, для цього зазирніть у підручник, стор. 143-144.

Урок закінчено , успіхів вам!

Задача П.І. учня__________________

Уважно розгляньте малюнок.Дайте відповіді на наступні питання:

1.яку має назву спосіб укладання?

______________________

2. яким інструментом він виконується?

______________________

3. опишіть основні дії виконання даного прийому.______________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Задача П.І. учня__________________

Уважно розгляньте малюнок.Дайте відповіді на наступні питання:

1.яку має назву спосіб укладання?

______________________

2. яким інструментом він виконується?

______________________

3. опишіть основні дії виконання даного прийому.____________________________________________

__________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись