Мета: розкрити зміст поняття «щедрість», «співчуття», «гуманність», «гречність», «чуйність», «етикет»; пояснити чому потрібно допомагати тим, хто потребує допомоги; обґрунтувати як не нашкодити щедрістю; пояснити із чого починається ґречність людини; обґрунтувати яке значення має етикет у сучасному світі; пояснити особливості поведінки та її наслідки, моральні й етичні цінності, пояснити особливості поведінки та її наслідки, моральні й етичні цінності, життєва самоідентифікація, добро, зло, моральні норми, патріотизм; розвивати інтерес до етичного самовиховання, виховувати повагу до людей та оточуючого світу, прагнення до самовдосконалення.
Очікувані результати: знає, що означає поняття «щедрість», «співчуття», «гуманність», ґречність», «чуйність», «етикет»; пояснює із чого починається ґречність людини; обґрунтовує яке значення має етикет у сучасному світі; пояснює чому потрібно допомагати тим, хто потребує допомоги; обґрунтовує як не нашкодити щедрістю; вміє зробити правильний вибір своєї поведінки, обґрунтувати його та розуміти іншого/іншу; працює в команді, розробляє правила співжиття; мріє стати морально відповідальною людиною.
Обладнання: мультимедійна презентація