Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Тема: «Пташка на гілці» (Конспект заняття)

Образотворче мистецтво

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас

27.01.2022

150

4

0

Опис документу:

ТЕМА: «Снігур на гілці»

Тип: групове; Вид: предметне;

Мета:розвивати естетичне сприйняття, живої природи,увагу, творчу уяву,творчі здібності, дрібну моторику кистей рук; виховувати дбайливе ставлення до живої природи, птахів та інтерес до заняття; вчити дітей нетрадиційної техніки малювання: обводити простим олівцем готові овальні форми, використовувати вушні палички та зібганий папір, а також долоньки та пензлик, палітру з червоною, жовтою, чорною, сірою, білою гуашевою фарбою.

Перегляд
матеріалу
Отримати код





ДНЗ №11









Тема: «Пташка на гілці»

(Конспект заняття)














Підготувала: вихователь

середньої групи

Зборовська В. П.









Чернівці 2016 р.

ТЕМА: «Снігур на гілці»


Тип: групове; Вид: предметне;

Мета:розвивати естетичне сприйняття, живої природи,увагу, творчу уяву,творчі здібності, дрібну моторику кистей рук; виховувати дбайливе ставлення до живої природи, птахів та інтерес до заняття; вчити дітей нетрадиційної техніки малювання: обводити простим олівцем готові овальні форми, використовувати вушні палички та зібганий папір, а також долоньки та пензлик, палітру з червоною, жовтою, чорною, сірою, білою гуашевою фарбою.

Матеріал: зображення птахів (снігур, синичка, горобчик, сороки), папір для малювання, простий олівець, готові форми овала, пензлик, фарби, вушні палички, зібганий папір, серветки, ємкість для води, палітра, годівниця, загадки про птахів.


Хід заняття


І. Вступна частина.

- Коли я йшла сьогодні в дитячий садок то зустріла старенького дідуся, який погляньте що нам подарив, що це?

- Як ви думаєте кому він її змайстрував?

Так для пташок. А для яких саме спробуйте відгадати згадки. Готові? Тож слухайте, будьте уважними.

  • Птах цей червоногрудий

Не злякається застуди.

Як сніги випадуть, умить

Він у гості прилетить. (Снігур)


  • Сама невеличка,

Має білі щічки,

Чорну шубку,

Сірі лапки,

Фартушок жовтенький,

Голосок тоненький. (Синичка )


  • Маленький хвостик

В сірому кожусі

По дворах стрибає,

Крихти збирає. (Горобець)


  • Біла латка, чорна латка

По дереву скаче. (Сорока)


  • Може бути, ви бачили яку-небудь з них на нашій ділянці чи у парку? (відповіді дітей).

  • Розгляньте будь-ласка усіх цих пахів і назвіть їх подібності та відмінності. (відповіді дітей). (подібності – є тулуб, голова, хвіст і т. д.; відмінності - забарвлення пір’я ).

  • А що полюбляють їсти пташки? (відповіді дітей).

  • Чи хотіли б ви стати художниками і намалювати пташку?

  • Я пропоную вам намалювати пташку не просто пензликом, а й ще використати нетрадиційні методи. А саме: вушні палички, простий олівець, зібганий папір та ваші долоньки.

ІІ. Основна частина.

  • Як ви думаєте, що першим ми будемо малювати: гілочку чи пташку? (відповіді дітей).

  • Отже першим ми малюємо гілочку.

  • Для цього ми беремо пензлик занурюємо в коричному фарбу та проводимо горизонтальну лінію. Потім ми беремо зігнути папір, занурюємо в зелену фарбу та дотиками створюємо гілочку ялинки.

  • Як ви думаєте для чого нам овал? (відповіді дітей).

  • За допомогою овала ми створимо тулуб пташці. Овал ми обводимо простим олівцем. За допомогою пензлика ми зафарбуємо грудку голову та хвіст пташки.

  • Погляньте, а що ще не вистачає пташці? (відповіді дітей).

  • Так пташці не вистачає дзьоба, очей та крил. Очі та дзьобик ми намалюємо за допомогою вушних паличок та білою фарбою, а крила ми намалюємо за допомогою відбитку ваших долоньок. Спочатку наносимо фарбу акуратно на долоньки на акуратно прикладаємо до тулуба з правої та лівої сторони. Цим ми завершимо наш малюнок.

  • Зарас я пропоную вам трішки відпочити.


Хізкультхвилинка


Вже стомилися ми трішки,

Вийдем разом на доріжку

Ось голівонька стомилась,

Вліво, вправо нахилилась.

Будем пальчики стискати,

Будем гарно малювати.


Самостійна робота дітей, індивідуальна допомога вихователя.

ІІІ. Заключна частина.

  • Погляньте як багато різних у нас пташок. Тепер їм згодиться наша годівничка. Давайте ми нашу годівничку подаруємо нашим пташкам адже їм вона потрібніша.

  • Тож підведемо підсумок нашого заняття.

  • Кого ми з вами малювали?

  • Які кольори використовували?

  • Якою технікою вам сподобалось малювати?

  • Виставка робіт.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.