Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

Тема: Послуги. Побутові, транспортні, медичні послуги.

Економіка

Для кого: 1 Клас

23.06.2021

76

1

0

Опис документу:
Тема: Послуги. Побутові, транспортні, медичні послуги. Мета: Дати дітям уявлення про послугу, навчити розпізнавати різні види послуг, навчити наводити приклади послуг, якими їм доводилося користуватися; розвивати мовлення, мислення, пам'ять, увагу. Виховувати повагу і любов до людей і до їхніх потреб.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Основи споживчих знань

1 клас

Тема: Послуги. Побутові, транспортні, медичні послуги.

Мета: Дати дітям уявлення про послугу, навчити розпізнавати різні види послуг, навчити наводити приклади послуг, якими їм доводилося користуватися; розвивати мовлення, мислення, пам'ять, увагу. Виховувати повагу і любов до людей і до їхніх потреб.

Обладнання: ілюстрації, малюнки потреб і послуг.

Хід уроку

І. Організація початку уроку.

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Чи тільки товарами люди задовольняють свої потреби?

  • Як ми можемо задовольнити потребу в лікуванні? Звернутися до лікаря, купити ліки і виконати поради лікаря.

  • Придбати ліки – це купити товар, а дії лікаря – це послуга.

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з послугами: побутовими, транспортними, медичними, якими постійно користуються люди в своїх цілях.

ІУ. Вивчення нового матеріалу.

4.1 Ознайомлення з поняттям послуга.

Послуга – це дії іншої людини, які задовольняють потреби споживача.

Часто за послуги треба сплачувати гроші (медичне обслуговування, перукарські послуги, послуги пошти, зв’язку тощо).

4.2 Бесіда

Учитель пропонує учням розглянути малюнки із зображенням різноманітних послуг і назвати їх.

  • Якими з названих послуг ви користувалися найближчим часом?

  • Об’єднайте ці послуги у групи?

  • Які послуги ви можете отримати в школі?

4.3 Ситуативна вправа.

До класу заходить брудний, розпатланий з дірками на штанях і черевиках учень. Учитель пропонує допомогти товаришу, порадивши йому, які слід придбати товари і які отримати послуги, що мати гарний вигляд.

Товари: нові штани, нове взуття.

Послуги: підстригтися, здати одяг у хімчистку чи у пральню.

У чому різниця між товарами і послугами?

Товар – це предмет, річ, до якої можна доторкнутися, а послуга – це дія, яку виконує певний спеціаліст.

4.4 Гра «Четверте зайве».

Учні мають визначити послугу, яка не належить до певного виду послуг. На дошці розташовані малюнки предметів, по 4 у кожному ряду, серед яких треба знайти один невідповідний.

1 ряд – літак, зошит, тролейбус, автомобіль.

2 ряд – телефон, поштова листівка, телеграма, автобус.

3 ряд – актор, спортсмен, мобільний телефон, клоун.


У. Підсумок уроку.

5.1 Узагальнююча бесіда.

  • Що нового дізналися?

  • Що таке товар?

  • Що таке послуга?

  • Які побутові послуги ви запам’ятали?

  • Які медичні послуги ви запам’ятали?

  • Які транспортні послуги ви запам’ятали?





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили