Тема. Основні й похідні кольори. Виконання малюнка «Три веселі гноми»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 11

Тема. Основні й похідні кольори. Виконання малюнка «Три веселі гноми».

Мета: Ознайомити учнів із хроматичними кольорами, поняттями «основний» і «похідний» колір. Учити дітей змішувати фарби, заповнювати всю площину аркуша малюнком; удосконалювати навички роботи з фарбами. Розвивати образне мислення, відчуття кольору, уміння бачити красу навколо себе; формувати естетичні почуття. Активізувати творчу ініціативу учнів, виховувати акуратність у процесі роботи з фарбами.

Обладнання: гуаш, пензлі, палітра, папір; альбом із шаблонами, малюнок із

зображенням різнобарвного чоловічка, демонстраційна таблиця «Основні й

похідні кольори»;

Хід уроку

  1. Організація класу

  2. Мотивація навчальної діяльності

1. Читання казки вчителем.

Сьогодні ми продовжимо знайомство з кольорами. Але спочатку послухайте казку.

Різнобарвний чоловічок

Поки не з’явився на світі різнобарвний чоловічок, навіть чорні кішки були сірі, а про сірих і говорити нема чого — вони й зовсім були сірі-сірі.

А чоловічок стояв посередині дороги й не знав, куди йти,— все навколо таке сіре, що нічого не видно. Прямо лежить сіра дорога, вона веде через сірі поля й сірі ліси, але хіба зрозумієш, поля це чи болота!

  • Агов, різнобарвний чоловічку! — почув він тонкий голосок.

  • Хто мене кличе?

  • Це я, пташка!

  • Де ти?

  • Я тут! Різнобарвний чоловічку, дай мені, будь ласка, трошки коричневої фарби для крилець і червоної — для хвоста! І зовсім трохи жовтої — для дзьоба!

  • Добре! Бери скільки потрібно! — чоловічок дав пташці фарб, і вона полетіла в небо, усе вище й вище.

Потім раптом почулося голосне «бумм!», і маленька яскрава пташка впала на землю.

  • Ох, різнобарвний чоловічку, дивися, яку я собі ґулю набила! Я вдарилася об сонце! Будь ласка, чоловічку, дай небу трохи блакитної фарби, а сонцю трохи золотої, адже так нічого не видно...

  • Чому «трохи»? — здивувався чоловічок.— Трошки блакитної фарби беруть, наприклад, для того, щоб зробити блакитними очі, а для неба потрібно багато.— І різнобарвний чоловічок віддав усю блакитну й золоту фарбу, яка в нього була. Тоді небо

піднялося високо-високо, а на ньому засяяло золоте сонце. Тут до чоловічка несміливо підійшла сарна.

  • Різнобарвний чоловічку, скажи мені, будь ласка, де тут трава, а де — каміння? Ніяк не можу розрізнити, ось-ось зуби зламаю або від голоду загину.

  • Це дуже погано! — похитав головою чоловічок. Він оглянув себе й сказав: — Блакитної у мене більше немає, золотої теж немає. Але залишилося багато інших фарб. Віддам-но я траві зелену.

Різнобарвний чоловічок був дуже добрий. Він сам розфарбував квіти в червоний, жовтий і фіолетовий кольори, а звірі й птахи приходили до нього й брали фарби, яка кому подобалася.

Різнобарвний чоловічок ішов світом, і весь світ ставав яскравим і радісним.

О. Павлов

2. Бесіда за текстом казки.

  • Чи шкода було різнобарвному чоловічкові віддавати свої фарби?

  • Що трапилося б зі світом, якби різнобарвний чоловічок не віддав свої фарби?

  • Який характер був у різнобарвного чоловічка?

  • Як ви думаєте, з яких кольорів складався різнобарвний чоловічок?

  1. Оголошення теми уроку

Сьогодні ви дізнаєтеся, які кольори називають основними, які — похідними, і самостійно виконаєте роботу на тему «Три веселі гноми».

  1. Вивчення нового матеріалу

1.Слово вчителя.

Перш ніж різнобарвний чоловічок розфарбував світ, у нього було всього три фарби: червона, синя й жовта. Фарби дуже любили доброго чоловічка, який ділився всім, що в нього було. Вирішили вони подарувати різнобарвному чоловічкові кілька нових кольорів. І закипіла у фарб робота. За допомогою пензлика вони сміливо змішували один колір з іншим!

Давайте разом із вами подивимося, які ж нові кольори подарували веселому різнобарвному чоловічкові його друзі фарби. Діти змішують основні фарби (червону з жовтою, червону із синьою, синю з жовтою) і одержують додаткові кольори: жовтогарячий, фіолетовий, зелений.

  1. Практична робота

Виконання малюнка «Три веселі гноми».

Намалюйте веселих гномів, змішуючи основні кольори. Гномики яких кольорів у вас утворяться?

  1. Завершення уроку

Демонстрація дитячих малюнків.

Підбиття підсумків. Завдання на наступний урок: принести чорну фарбу, білила, палітру.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
4
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!
Схожі матеріали