Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Тема: «Осіння мандрівка» (конспект заняття)

Образотворче мистецтво

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років)

27.01.2022

119

0

0

Опис документу:

Тема "Осіння мандрівка"

Програмовий зміст:Розвивати у дітей увагу, мислення, мовлення, дрібну моторику рук; виховувати самостійність, охайність,посидючість, любов до природи та диких тварин; вчити наносити ритмічно прямі лінії вертикально, закріпити кольори.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: «Осіння мандрівка»


Програмовий зміст:Розвивати у дітей увагу, мислення, мовлення, дрібну моторику рук; виховувати самостійність, охайність,посидючість, любов до природи та диких тварин; вчити наносити ритмічно прямі лінії вертикально, закріпити кольори.


Матеріал: іграшковий їжачок з клубочком, облаштована галявина (ялинка, дерево, кущ), загадки, вірш про їжачка, прищепки для гри, готові форми їжачків, олівці.


Хід заняття


Вихователь: Доброго дня малята. Погляньте хто це до нас завітав? Але спочатку я пропоную відгадати загадку.


На колючому клубочку –

Листя, яблучко, грибочок.

Діти: Їжачок.

Вихователь: Молодці малята. Дітки, а яка зараз пора року?

Діти: Осінь.

Вихователь: Дітки, а як ми одягаємося восени?

Діти: Тепло.

Вихователь: Що відбувається осіню із деревами?

Діти: Обпадають листочки.

Вихователь: Молодці малята. А ви знаєте де живе їжачок?

Діти: В лісі.

Вихователь: Діти , а ви любите мандрувати?

Діти: Так.

Вихователь: Їжачок запрошує нас до себе в гості. Тож вирушаємо в подорож, а проведе нас до лісу чарівний клубочок, який дала мати їжачка.

(Вихователь котить клубочок по підлозі і промовляє слова)

Покотився в даль клубочок,

Через поле через гай,

І привів нас на чарівну галявину.

Вихователь: Дітки погляньте яка чудова галявина. Що ви бачите на галявині?

(Вихователь показує на ялинку, дерево, кущ) і питає що це таке?

Діти: Ялинка, дерево, кущ.

Вихователь: Якого кольору ялинка?

Діти: Зелена.

Вихователь: Що ви бачите на дереві?

Діти: Листочки.

Вихователь: Скільки листочків на дереві?

Діти: Багато.

Вихователь: Якого кольору листочки?

Діти: (жовті, червоні…).

Вихователь: Молодці малята. Погляньте, що це впало з дерева?

Діти: Листочок.

Вихователь: Дітки, а ви знаєте, що цей листочок не простий, а чарівний. Тут їжачок підготував завдання із сюрпризом. Ви повинні його розгадати після того ви побачите який ж сюрприз підготував вам їжачок.

Завдання І

Вихователь:Дітки їжачок підготував для вас загадки:

І. Довгі вуха, куций хвіст

Невеличкий сам на зріст.

Діти:Зайчик.

ІІ. Живе в лісі; хижа, дика,

душить курей та індиків.

Діти: (Лисичка).

Вихователь: Дітки, а щоб наші звірі не сумували давайте ми заспіваємо їм пісеньку про «Дощик»

Дощик, дощик кап, кап, кап.

Ти не капай довго так.

Змокли всі доріжки.

Ми намочимо ніжки.

Кап, кап, кап.

Вихователь: Дітки погляньте, а під деревом, ще один листочок залишив їжачок для нас. Давайте поглянемо яке завдання він для нас приготував.

Гра з прищепками

(Вихователь роздає дітям їжачків, діти повинні прищепити їжачкам колючки).

Вихователь: Молодці малята тепер їжачки зможуть знову збирати на свої голочки гриби, яблучка, грушки.

Діти, а скільки їжачків.

Діти: Багато.

Вихователь: Молодці малята. Довго ми з вами і з їжачком мандрували, але нам час повертатися в дитячий садок та їжачкові. Адже на нього в дома чекає мама. Попрощайтеся з їжачком.

Діти: Допобаченя.

Вихователь:А ми повертаємось в дитячий садок.

(вихователь говорить віршик під час повернення до садочка).

Їжачок хитрячок із голок та шпичок.

Пошив собі піджачок.

І у пому піджаку він гуляє по садку,

Натикає на голки, груші, яблука, сливки.

Тож дітки де ми були?

Діти: В лісі.

Вихователь: Що ми там бачили?

Діти: Дерев, ялинку та кущик.

Вихователь: До кого в гості ми ходили?

Діти: До їжачка.

Вихователь: Погляньте в мене є їжачки але в них немає гілочок, і не зможуть вони назбирати грибочків, яблучок, сливок і тому їжачки сумують. Дітки ви б хотіли допомогти їжачкам?

Діти:Так.

(Вихователь показує дітям як виконувати роботу).

Вихователь: А тепер діти сідаємо за столи у вас на столах лежать готові форми їжачків вам потрібно намалювати голочки. Тож приступайте до роботи.

Діти виконують роботу, якщо діти затрудняються вихователь на окремому аркуші показує ще як малювати.

Вихователь: Дітки які ви молодці, які гарні гілочки у ваших їжачків. Всі роботи дуже гарні.

Датки вам сподобалася наша мандрівка?

Діти вам сподобалися ваші роботи?

Їжачкові також сподобались ваші роботи.

Вихователь: Дякую вам дітки за вашу турботу, за те що ви допамагали їжачкам.




































Інтегроване заняття

«Осіння мандрівка»














Вихователь:

Зборовська В.П.















Чернівці 2013р

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.