+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Тема. Незвичайний урок. Графічний редактор

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Незвичайний урок. Графічний редактор
Мета:
формувати поняття графічний редактор, формувати вміння працювати з програмою Paint; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, навички самостійної роботи з комп’ютером; виховувати відповідальність, самостійність, любов до предмету інформатика.
Обладнання:
картки, презентація, казковий герой, жетони, ноутбук.
Тип уроку:
комбінований

Хід уроку

І. Організація класу

  1. Привітання

  • Продзвенів дзвіночок, діти,

годі вам вже гомоніти,

зараз сядуть всі дівчата,

а за ними і хлоп`ята.

  1. Представлення

  1. Перевірка готовності до уроку

  • Чи всі налаштовані сьогодні гарно попрацювати?

  • Тож приберіть усе зайве і приступаємо до роботи.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Повторення правил техніки безпеки

  • А зараз ми з вами зіграємо в цікаву гру, я вам кажу твердження, а ви якщо воно правильне плескаєте у долоні, а якщо не правильне тупочете ніжками.

  • Не можна перебувати у комп’ютерному клас без учителя .(+)

  • Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу.(-)

  • Починати роботу з комп’ютером можна тільки за вказівкою вчителя.(+)

  • Коли працюєш з комп’ютером, тримай спину зігнутою, поклади ногу на ногу.(-)

  • На клавіатуру не можна нічого класти .(+)

  • Відстань від очей до екрана має бути 50-60 см.(+)

  • Клавіатура має лежати на колінах.(-)

  • Не можна торкатися пальцями екрана монітора.(+)

  • Можна чіпати будь-які дроти.(-)

  • Можна їсти і пити за комп’ютерним столом.(-)

  • Молодці, ви гарно впорались з цим завданням.

  1. Розминка (виведено на презентацію)

(відповідь дітей :

1. Відкрий пакет
2. Візьми миску
3. Налий молоко
4. Поклич котика)

  1. Фронтальне опитування

  • Яке ж слово ми отримали розгадавши кросворд? (алгоритм)

  • Що ж таке алгоритм? (порядок дій виконавця)

  • Де ми можемо зустріти алгоритми у нашому житті? (зробити чай..)

  • Як називається той хто виконує команди? (виконавець)

  • З яким виконавцем ви вже знайомі? (Рудий кіт)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Введення елементів нестандартності

Пензлик, аркуш та вода…
Де ж малюнок? От біда!
Що іще забув я взяти,
Щоб пейзаж намалювати?
(
Фарби)

  • Сьогодні до нас на урок завітав Крихітка Єнот з цікавою палітрою фарб.

  • Він буде за вами спостерігати під час нашого з вами уроку і буде дарувати за активність яскраві жетончики.

  1. Оголошення теми і мети уроку

  • Крихітка Єнот до нас завітав не з просто так, а він хоче нас провести у чарівний світ малювання, за допомогою незвичайного графічного редактором Paint Tux і хоче що б ми навчилися з ним працювати.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Розповідь вчителя у супроводі презентації

  • Ти вмієш малювати олівцями і пензлями на папері. Можна також малювати й іншими предметами: паличкою на вологій землі або крейдою на дошці.
    Створювати дивовижні малюнки можна також за допомогою комп
    ютера.
    Для створення малюнків, ілюстрацій до казок, літературних творів, вітальних листівок тощо є спеціальна програма. Називається вона графічний редактор. Ми будемо вивчати графічний редактор
    Tux Paint. Англійське слово рaint означає «писати фарбами», а Tux- ім’я пінгвіна,
    персонажа, що супроводжуватиме тебе впродовж роботи з цією програмою.
    Значок графічного редактора знаходиться на робочому столі комп’ютера. Щоб запустити програму підведи до значка вказівник та двічі клацни лівою кнопкою миші. Почне працювати програма і перед тобою відкриється вікно цієї програми. Ти побачиш велике біле поле, схоже на аркуш паперу.

  • На ньому ми і будемо створювати малюнок. У нижній частині екрана розміщена палітра кольорів, на якій ти можеш вибирати колір малювання. У графічному редакторі можна малювати пензликом, а можна скористатись штампами та іншими інструментами для малювання. Ці інструменти можна вибрати на панелі інструментів, розташованій у лівій частині екрану.

  1. Бесіда

  • Що означає слово Tux? (ім’я пінгвіна)

  • А слово рaint? (писати фарбами)

  • Для чого слугує графічний редактор? (для створення та редагування малюнків)

  • Як можна запустити цю програму? (натиснути два рази лівою кнопкою миші на значок)

  • Де знаходиться інструменти і фігури? (на панелі інструментів)

  1. Робота з підручником

  • Відкрийте свої підручники на сторінці 112, розглянемо як правильно користуватись графічним редактором.

  1. Робота з картками

- Зараз ми з вами попрацюємо на картках, які я вам роздам.

(відповідь дітей-правильна послідовність на малюнку під номером №1)

V. Фізкультхвилинка

  • А зараз давайте з вами відпочинемо.

  • Встаньте всі із-за парт, дивимось на екран та повторюємо вправи які ви бачите.

  • Ми з вами відпочили і знову за роботу.

VІ. Практична робота з ПК

  1. Інструктаж до практичної роботи
    1. Інструментом крива лінія намалюйте дугу ; з'єднайте кінці відрізка і зігніть лінію в іншу сторону ; позначте лінію голови .

2. Інструментом Олівець намалюйте верхній і нижній плавник , луску і ротик .

3.Інструментом Кисть , діагональна настройка , намалюйте хвіст .

4. Інструментом Еліпс намалюйте великий виразний очей .

5. Розмалюйте рибку жовтими і помаранчевими відтінками .

  1. Практична робота за комп’ютером

- Діти, ви отримали завдання, ваше завдання намалювати гарну рибку, тому починаємо працювати!

VII. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Релаксація

  • Зробимо відпочинок для оченят.

Очі вгору, очі вниз!

Не лінуйся! Посміхнись!

Ще раз вгору, знову вниз!

І на цьому – зупинись!

Оченятам зняли втому,

До роботи, нумо, знову!

  1. Гра для кмітливих (виведено на презентацію)


(відповідь дітей:

1. Дістань чашку, чайну ложку, чай, цукор
2.Дістань пакетик чаю з коробки
3. Поклади пакетик чаю в чашку
4. Поклади шматочок цукру в чашку
5. Візьми чайник з гарячою водою
6. Налий гарячої води в чашку
7. Розмішай
8. Поклади лимон в чашку)

VIII. Підсумок уроку

  1. Узагальнююча бесіда

  • Що нового ви сьогодні дізналися?

  • Що ж таке графічний редактор Paint?

  • Для чого він слугує?

  1. Виставка кращих робіт

  • Зараз я пройду і визначу яка в кого ж найгарніша і найстаранніша робота.

  1. Оцінювання

  • Хто отримав .. жетонів той дуже гарно попрацював, а хто зовсім не отримав я сподіваюсь наступного разу ви попрацюєте краще.

  1. Прощання

  • Сьогодні я та Крихітка Єнот прощаємось з вами.

  • До побачення, до нових зустрічей!

Опис документу:
Мета: формувати поняття графічний редактор, формувати вміння працювати з програмою Paint; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, навички самостійної роботи з комп’ютером; виховувати відповідальність, самостійність, любов до предмету інформатика. Обладнання: картки, презентація, казковий герой, жетони, ноутбук. Тип уроку: комбінований

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти