Ознайомити учнів із різноманітністю звуків природи, їх походженням та характеристиками.
Навчити розрізняти природні звуки за джерелами (вода, вітер, тварини, рослини, явища природи).
Ознайомити з поняттями «звуконаслідування» та «імітація природних звуків» у мовленні, музиці та мистецтві.
Розкрити взаємозв’язок між звуками природи та їхнім використанням у музиці, казках, віршах та інших жанрах мистецтва.Формувати в учнів уважне ставлення до навколишнього світу та вміння слухати й аналізувати звукову картину природи.
Розвивати аудіальне (слухове) сприйняття, фонематичний слух, уяву та здатність до наслідування природних звуків.
Стимулювати творче мислення через імітаційні та інтерактивні ігри, музичні вправи та словесне моделювання.
Вдосконалювати мовленнєві навички, розширювати словниковий запас через вживання звуконаслідувальних слів.
Виховувати любов і повагу до природи, формувати екологічну свідомість.
Вчити учнів дбайливо ставитися до навколишнього середовища, усвідомлювати його значення для життя людини.
Формувати емоційно-чуттєве сприйняття природи через її звуковий аспект.
Виховувати естетичне почуття гармонії природи та музики, розвивати інтерес до мистецтва
Навчити учнів відтворювати природні звуки голосом, за допомогою музичних інструментів або підручних засобів.
Використовувати знання про звуки природи для створення власних творчих проєктів (вірші, аудіоколажі, малюнки, інсценізації).
Формувати навички роботи в групах, розвивати комунікативні здібності та співпрацю між учнями.