Тема : "Малюємо казку ." образотворче мистецтво,3 клас.

Опис документу:
Запропонований конспект уроку містить ігрові прийоми , що спонукатимуть дітей до роботи. Цей урок є уроком на , якому можна творити за власним задумом використовуючи знання ,досвід застосування вивчених художніх технік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок образотворчого мистецтва . 3 клас.

ТЕМА : « Малюємо казку»

МЕТА :продовжувати знайомити дітей з цікавим та захоплюючим світом казки ,

розвивати в дітей бажання спілкуватися з книгою , коригувати

процес мислення і пам’яті , уяви та фантазії , вдосконалювати образотворчі

вміння і навички ;

Виховувати в дітей почуття відповідальності при оформленні художньої роботи.

ОБЛАДНАННЯ :

Для вчителя :

Літературний ряд :

книжкова виставка « У світі казки чарівної» , малюнки

Казкових героїв , матеріали для дидактичних ігор.

Образотворчий ряд :

дитячі роботи .

Музичний ряд :

записи пісеньок казкових героїв.

Для учнів : акварельні фарби , пензлики , олівці , пера , туші , альбоми.

ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ :

малюнок на тему : « МАЛЮЄМО КАЗКУ».

ТИП УРОКУ : урок фантазії і мислення.

Техніка виконання : За вибором учнів

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Вітаємо тебе новий день

І кажемо сьогодні : « Добрий день !»

Сонечку , квіточці й метелику

І нашому веселому пензлику .

До роботи час ставати

Діток наших нам навчати

Увагу, мислення , уяву

Розвивати час настав..

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

1. Для того , щоб визначити тему сьогоднішнього уроку пограймося гру « Де - шифрувальник». Перед вами цифри і літери , а нижче подані коди . Правильно набравши код-число ми зможемо подзвонити до казкових героїв і дізнатися тему нашого сьогоднішнього заняття. Для цього поділимо клас на 4 сектори . Це дасть нам змогу визначити порядок слів в темі .

Перший сектор визначатиме перше слово теми , другий - друге , третій – третє , четвертий – четверте .Після того як сектор визначить слово один з учнів виходить до дошки виставляючи або просто записуючи це слово.

Матеріали гри : « Де шифрувальник» ДОДАТОК 1.

Ключові слова : МАЛЮЄМО КАЗКУ ЦІКАВУ , ЧАРІВНУ .ДОДАТОК 2

2. -А чого ми з вами повинні навчитися на сьогоднішньому уроці нам розкажуть ось ці метелики , що завітали на нашу квітучу галявинку. Вчитель виставляє по черзі метеликів на крильцях яких записані завдання уроку . Будемо сподіватися що наші метелики будуть задоволені нашою гостинністю.

  • повторити улюблені казки;

  • розвивати уяву;

  • вдосконалювати свої художні здібності ;

  • дотримуватися поетапності виконання роботи;

  • вдосконалюватися в оформленні робіт;

  • вчитись захищати свою роботу;

  • дотримуватись основ Кольорознавства;

  • намалювати казку.

Матеріали казкової галявинки . Додаток 3.

ІІІ ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

1.-Епіграфами нашого сьогоднішнього уроку стануть слова людей які , мабуть , найбільше змогли пізнати життєдайну силу та невмирущість казки.

ДОДАТОК 4.

2.Робота з книжковою виставкою.

- Якщо ви звернете увагу то побачите нашу книжкову виставку « У світі казки чарівної». Ця виставка складена з ваших найулюбленіших книг – казок . Я сподіваюся що вони допоможуть вам у здійсненні творчого задуму.

3. Художня виставка дитячих робіт на тему : « Сьогодні ми казку сюди запросили».

4. Казка – перлинка дитинства.

( розповідь вчителя).

Казка – перлинка дитинства яка захоплює спектром мрій та бажань . Вона вважається найдавнішим твором бо прийшла до нас з сивої давнини . Казки складалися ще нашими прадідусями і прабабусями . В той далекий час люди не вміли ні писати , ні читати. Саме в той час на Землі панували : мир , злагода і любов . Все прекрасне охоронялось добрими чарівниками і феями , а зло – суворо засуджувалося і наказувалось .

Казки бувають : народними і літературними .

Казки поділяються на : казки про тварин , соціально – побутові та чарівні .

Продовжити речення :

Моїми улюбленими казками є:_______________________________________________

5. Вікторина « З якої казки ми прийшли ?»

( за словами казкових героїв відгадати назви казок )

ДОДАТОК 5.

6. Для того щоб дізнатися чи захоплюєтеся ви літературними казками проведемо гру : «Прикрасимо бутерброди».

- Я вам роздаю макети бутербродів на яких записані назви казок , а на листочках – прізвища авторів що їх написали. Вам необхідно на кожен бутерброд поставити відповідний листочок .

ДОДАТОК 6.

Ми сьогодні вже багато сказали про казку і зараз дізнаємося яка ж ця казка в уяві звірят лісової школи ? Вони ці малюночки вже малювали і найкращі роботи презентуватимуть нам сьогодні.

( Діти 4 класу в костюмах лісових звірят демонструють свої найкращі роботи захищаючи їх ).

Наприклад:

Білочка: « Я намалювала казку у вигляді віночка . В якому кожна квіточка – казка, а стрічечка – мудре повчання.».

Зайчик : « Свою казку я намалював у вигляді розгорнутої книги на фоні зоряного неба» Тому що казки нам читають ввечері .

Лисичка : « В моїй уяві казка – сонечко , яке гойдається на веселці . Казочки надзвичайні і різні як кольори веселки .

І V ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

( за вибором дітей )

V. ПРАКТИЧНЕ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ ,

1. « Хвилинка уяви та фантазі її».

- зараз заплющимо очі і слухаючи музику та пісеньки ваших улюблених казкових героїв зосередьмося і уявімо собі казку.

2. – Сьогоднішній урок в нас незвичний і творчий тому виконуватимете ви свою роботу в довільній техніці дотримуючись загальних поетапностей тієї чи іншої техніки .

-В яких саме художніх техніках найвдаліше буде виконати нашу роботу ?

( Учні згадують вивчені техніки образотворчого мистецтва )

ДОДАТОК6.

3. Художня розминка .

(За матеріалами демонстраційного плаката ).

( Діти виконують роботу під наглядом вчителя який коригує і усуває недоліки . Під час роботи звучить музика ).

VІ. АНАЛІЗ ТВОРЧИХ РОБІТ УЧНІВ.

1. Виставка і презентація творчих робіт учнів.

VІІ. ПРИБИРАННЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ .

( Дітки прибирають свої робочі місця )

VІІІ. СТВОРЕННЯ УСТАНОВКИ НА ВІДПОЧИНОК.

ДОДАТОК 1.

1 2 3 4 5 6

АБВ ГДЕЭ ЖЗИ ІЇЙ КЛМ НОП

7 8 9 0

РСТ УХФ ЦЧШЩ ЬЮЯ

КОД №1

---5150256---

КОД№2

--51358—

КОД №3

--945118—

КОД №4

--9174168--

ДОДАТОК 2

ДОДАТОК З

ЗАВДАННЯ НАПИСАНІ НА КРИЛЬЦЯХ МЕТЕЛИКІВ

- ПОВТОРИТИ УЛЮБЛЕНІ КАЗКИ;

-РОЗВИВАТИ УЯВУ ;

- ВДОСКОНАЛЮВАТИ СВОЇ ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ ;

- ДОТРИМУВАТИСЯ ПОЕТАПНОСТІ ВИКОНАННЯ РОБОТИ ;

- УДОСКОНАЛЮВАТИСЯ В ОФОРМЛЕННІ РОБІТ ;

- ВЧИТИСЯ ЗАХИЩАТИ СВОЮ РОБОТУ ;

- ДОТРИМУВАТИСЯ ОСНОВ КОЛЬОРОЗНВСТВА ;

- НАМАЛЮВАТИ КАЗКУ .

ДОДАТОК 4

На бутербродах записані назви казок , а на листочках автори що їх написали . Бутерброди будуть гарними і смачними якщо ми їх правильно приготуємо

( правильно добираючи до кожної казки її автора )Підбирати казки вже знайомі дітям.

ДОДАТОК 5

« КАЗКА – ЦЕ МІСТОК , ЯКИЙ ЗЄДНУЄ ВНУТРІШНІЙ СВІТ ДИТИНИ З ОТОЧУЮЧИМ СВІТОМ».

В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ

« КАЗКА – МУДРИЙ ОБЕРІГ ДИТИНСТВА»

К.Д.УШИНСЬКИЙ

ДОДАТОК 6.

1. ЗАПИСИ ПІСЕНЬОК ГЕРОЇВ КАЗОК ;

« КОЛОБОК»

« КОЗА-ДЕРЕЗА»

« СОЛОМ’ЯНИЙ БИЧОК»

« ВОВК І СЕМЕРО КОЗЕНЯТ»

« ІВАСИК-ТЕЛЕСИК»

« ЧАРІВНЕ ГОРНЯТКО» та інші..

ДОДАТОК 7.

1. ТЕХНІКА « КОЛЛАЖ».

2. ТЕХНІКА « АКВАРЕЛЬ ПО СУХОМУ».

3. ТЕХНІКА « АКВАРЕЛЬ ПО ВОЛОГОМУ»

4. ТЕХНІКА « КОМБІНОВАНА АПЛІКАЦІЯ» (природні матеріали ,тканини, бісер)

5. ТЕХНІКА « МОЗАЇКА»

6..ТЕХНІКА « ГРАТОГРАФІЯ»

7.ТЕХНІКА « КРАПКОВА»

8.ТЕХНІКА « ТОРЦЕМ ПЕНЗЛЯ»

9. ТЕХНІКА « МАЛЮЄМО НИТКАМИ»

10. ТЕХНІКА « МОНОТИПІЯ»

ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ РОБОТИ КОРИСТУЄМОСЯ ТЕХНІКАМИ :

1.ТЕХНІКА « ЕСТАМП»

2. ТЕХНІКА « ТРАФАРЕТИ»

3 ТЕХНІКА « ФЛОРИСТИКИ

ДЛЯ НАЗВИ РОБОТИ ВИКОРИСТОВУЄМО ТЕХНІКУ :

« Шрифти»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
2
міс.
1
3
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!