Тема: Fruits and vegetables

Опис документу:
Мета: навчальна: забезпечити засвоєння нового лексичного матеріалу за темою «Овочі та фрукти» , вчити описувати щось, відповідати на запитання, повідомляти про смаки, уподобання, формувати навички вживання нових лексичних одиниць і граматичних явищ, удосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного монологічного мовлення, збільшувати обсяг знань про соціокультурну специфіку мови країни, що вивчають, удосконалювати вміння будувати своє мовне висловлювання....

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

4

Додаток 2

Тема: Fruits and vegetables

Мета: навчальна: забезпечити засвоєння нового лексичного матеріалу за темою «Овочі та фрукти» , вчити описувати щось, відповідати на запитання, повідомляти про смаки, уподобання, формувати навички вживання нових лексичних одиниць і граматичних явищ, удосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного монологічного мовлення, збільшувати обсяг знань про соціокультурну специфіку мови країни, що вивчають, удосконалювати вміння будувати своє мовне висловлювання;

розвивальна: уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, розвивати різні типи пам'яті, учити працювати в парі, логічно висловлювати думку;

виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.

Обладнання: тематичні картки, ТЗН, робочий зошит, підручник, ручка, олівець, таблиця вживання неозначених артиклів.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку:

І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання
T: - Good morning, children! I’m glad to see you

Ps: - Good morning, Good morning,

Good morning to you,

Good morning, Good morning,

I’m glad to see you!

(учні відповідають вчителю віршем)

2. Повідомлення теми і мети уроку

Т: -The theme of our lesson is « Fruits and vegetables».

Today we are going to learn some new words, to read, to write and to do exercises. We have a lot of work to do today. So, let’s start.

2.Фонетична зарядка

T: - А зараз ми краще налаштуємо наші язички для сприймання та відтворення іншомовного мовлення.

а) відпрацювання вимови звуків в деяких словах

Т: - Look at this card. This is the sound [k]. Let`s repeat the words with this sound (a cabbage, a cucumber, a carrot).

Look at this card. This is the sound [ə]. Repeat after me three times. Let`s repeat the words with this sound (a lemon, a carrot, a tomato, an onion).

Look at this card. This is the sound [ʤ]. Repeat after me three times. Let`s repeat the words with this sound (vegetables, an orange, a cabbage).

б) відпрацювання вимови звуків у вірші

Т: - Listen to me and follow.

 When the weather is wet

      WE mustn’t fret.

     When the weather is cold

     We mustn’t scold.

 

When the weather is warm

     WE mustn’t storm.

    But be thankful together

    Whatever the weather.


Listen to me and repeat after me.

Listen to the translation:

Now, let’s name the words with the sound…

Who wants to read this poem?
Well done!

3. Перевірка Д/з у робочих зошитах
1)Ex 3-5 p.47
Ex. 3, p. 46 Match
Ex. 4, p. 47 Read and draw
Ex. 5, p. 47 Complete the sentences

ІІ. Основна частина

1.Ознайомлення з новими лексичними одиницями

а) фонетичне відпрацювання нових лексичних одиниць

T: - Look at these words. Listen to me and repeat after me

Vegetables - овочі Fruits- фрукти
a carrot -
морква an apple - яблуко
a cabbage -
капуста a banana - банан
a cucumber
- огірок a lemon - лимон
an onion
- цибуля an orange - апельсин
a tomato
- помідор

2. Listen and say (Ex. 3, p. 76)
Apples are sour,
Apples are sweet.
Apples are juicy
And nice to eat.
T: - Listen to my translation:
Яблука кислі,
Яблука солодкі.
Соковиті яблука
І їх приємно поїсти.

3. Ex. 2, p. 76
a[ə] an[ə]
a banana[bə’nanə ] an apple[`æpl]
a cucumber[`kju:k
Λmbə] an onion[`Λniən]
a lemon[`lemən] an orange[`ɒrinʤ]
a carrot[`cærət]
a tomato[tə`mɑtə
Ʊ]
a fruit [fru:t]
a vegetable[`veʤtəbl]

3. Фізхвилинка

- T: Children stand up, please.

Let`s relax a little.

Say and do.
Teddy Bear, Teddy Bear, turn around!
Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground.

Teddy Bear, Teddy Bear, touch your nose,
Teddy Bear, Teddy Bear, point to your toes
.
Teddy Bear, Teddy Bear, put on your shoes.
Teddy Bear, Teddy Bear, go to school.

4. Listen and say (Ex. 4, p. 73)
Dialog
T:-Who is sitting at the table?
Where are they?
What time is it?
What food can you see on the table?

Listen to my reading, please.
Some new phrases
and words:
Enjoy your meal. – Смачного.
Pass me some salt, please. – Передай сіль, будь ласка.
Here you are. – Ось, тримай.

5. Exercises in WB, p. 48
а) Write as in the example Ex. 1, p. 48

б)
Put the words into proper baskets Ex. 2, p. 48

Vegetables Fruits
cucumbers apples
carrots oranges
cabbages bananas
onions lemons

6. Snowball
T: - It’s a game with cards. P1 names the first card, P2 names the first and the second, P3 names the first, the second and the third. Etc.
III. Заключна частина

1. Підсумкова бесіда
T:- What was the theme of our lesson?
Let
s repeat together the new sounds and word, which we have learned today.
These words divide into two groups. Name them. (fruits and vegetables)

2.Оцінювання

T: -You are hard-working children. Thank you for your work. Your marks are:

3.Домашнє завдання
T:- Open your day books. Your home task for the next lesson is:
1) Ex. 3-5, p. 49
2)Vocabulary

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.