Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Тема дослідження. «Виявлення психологічного клімату в класі»

НУШ

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

10.09.2020

445

9

0

Опис документу:
Мета: виявлення проблеми поганого клімату та з’ясування причини Проблема: в класі присутня дитина, яка відрізняється від інших, через це ставлення до неї в колективі дуже погане. Ця дитина – хлопчик Сергій. В нього неповна сім’я, він живе з мамою, яка постійно на роботі, тому дитина надана сама собі. Методи дослідження: 1)Бесіда, 2)Анкетування, 3)Експеримент
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема дослідження. «Виявлення психологічного клімату в класі»

Мета: виявлення проблеми поганого клімату та з’ясування причини

Проблема: в класі присутня дитина, яка відрізняється від інших, через це ставлення до неї в колективі дуже погане. Ця дитина – хлопчик Сергій. В нього неповна сім’я, він живе з мамою, яка постійно на роботі, тому дитина надана сама собі. Він часто має негарний вигляд, брудний одяг та нерозчесане волосся. Все це впливає на його успішність у навчанні – він дуже погано вчиться. Поговоривши з його мамою, наступним завданням є налагодження клімату у класі.

Методи дослідження: 1)Бесіда, 2)Анкетування, 3)Експеримент

  1. Бесіда

Для отримання гарних результатів в подальшому дослідженні, потрібно з’ясувати, наскільки діти знають, що таке доброта. Для цього треба було провести додаткову класну годину на тему «Що таке доброта?».

Щоб класна година пройшла успішно, я створила презентацію.

  1. Анкетування

Для того, щоб дізнатись причину поганого ставлення до Сергія та, можливо, ще до когось, я склала анонімну анкету. Її повинні пройти всі діти на відповісти на питання максимально чесно. Можна давати відповідати не всім одразу, а на перерві покликати кулька дітей та попросити пройти анкету, або по одному.

  1. Експеримент

Заради експерименту, я вирішила налагодити відносини у класі на природі та провела «День з природою». Для цього ми пішли до парку та влаштували пікнік. Після обіду, ми почали грати у командні ігри. Головним завданням було змінити ставлення класу до Сергія. Для цього я підібрала ігри, де усі діти приймають учать та від кожного залежить результат, також, де діти розбиваються на команди з командиром, та де один є головним в грі. Це повинно згуртувати дітей.

Ігри:

  • «Зіпсований телефон» (підготувати слова)

  • «Волейбол» (обрати для команд головними «найслабкіших» дітей у колективі, у тому числі і Сергія) (потрібен м’яч)

  • «Крокодил» (підготувати слова)

  • «Тихіше їдеш далі будеш» (вибрати ведучим Сергія)

  • «Чотири літери» (як у «Хто зверху?») (підготувати букви)

  • «Світлофор»

  • «Alias» (підготувати додаток у телефоні)

  • «Море хвилюється раз ...»

  • «Їстівне-неїстівне»

  • «Гаряча картопля»

  • «М'ячик догори»

  • «Ніндзя»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.