Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Театральна гра «Одне і те ж по-різному»

Опис документу:
Театральна гра «Одне і те ж по-різному» Мета. Розвивати уяву, фантазію дітей. Діти в творчому півколі. Одна дитина придумує свій варіант поведінки, а діти повинні здогадатися, чим він займається і де знаходиться (людина йде, сидить, біжить, піднімає руку, слухає і т. Д.).
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Театральна гра «Одне і те ж по-різному»

Мета. Розвивати уяву, фантазію дітей.

Діти в творчому півколі. Одна дитина придумує свій варіант поведінки, а діти повинні здогадатися, чим він займається і де знаходиться (людина йде, сидить, біжить, піднімає руку, слухає і т. Д.).

Одне і те ж дію в різних умовах виглядає по-різному. Діти діляться на творчі групи, і кожна отримує певне завдання.

I група отримує завдання сидіти. Можливі варіанти:

- сидіти біля телевізора;

- сидіти в цирку;

- сидіти в кабінеті лікаря;

- сидіти у шахівниці;

- сидіти з вудкою на березі річки і т. П.

II група отримує завдання йти. Можливі варіанти:

- йти по дорозі;

- йти по гарячому піску;

- йти по палубі корабля;

- йти по колоді або вузькому містку;

- йти по вузькій гірській стежці і т.д.

III група отримує завдання бігти. Можливі варіанти:

- бігти, запізнюючись в театр;

- бігти від злої собаки;

- бігти, потрапивши під дощ;

- бігти, граючи в піжмурки, і т.д.

IV група отримує завдання розмахувати руками. Можливі варіанти:

- відганяти комарів;

- подавати сигнал кораблю, щоб помітили;

- сушити мокрі руки і т.д.

V група отримує завдання ловити тваринку. Можливі варіанти:

- ловити кішку;

- ловити папужки;

- ловити коників і т.д.

Педагог і глядачі відзначають, хто правильно виконав завдання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.