Тактильно-рухове сприяння. Визначення на дотик величини предмета (великий-маленький). Вчимося складати казку.

Психологія

Для кого: Дорослі

09.11.2020

181

11

0

Опис документу:
Тактильно-рухове сприяння. Визначення на дотик величини предмета (великий-маленький). Вчимося складати казку. Мета: визначення на дотик впізнавати предмет і називати його ознаки, розвиток уви, фантазії, пам’яті.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тактильно-рухове сприяння. Визначення на дотик величини

предмета (великий-маленький). Вчимося складати казку.

Мета: визначення на дотик впізнавати предмет і називати його ознаки, розвиток уви, фантазії, пам’яті.

Хід уроку

1. Психологічна готовність учня до уроку

Нині осінь нас чарує,
Неповторна, чарівна,
Різні барви нам дарує
І дивує нас вона.
Виглядає так казково
Восени і парк, і гай,
Розмаїттям кольоровим
Прикрашає осінь край!
Автор невідомий

2. Тактильно-рухове сприймання

Визначення на дотик величини предмета (великий - маленький - найменший). 

Підбирання предметів по аналогії, словесній інструкції (самостійно або за допомогою дорослого).

Дидактична гра «Чарівний мішечок»

3. Визначення на дотик площинних фігур і предметів.

Вправи в розкачування пластиліна. Ліплення. Просторове розташування деталей на макеті (зліва, справа, посередині, перед, за, біля).

5. Вчимося складати казку. Намагається самостійно скласти казку або переробити вже відому.

6. Підведення підсумків

- Чи сподобалось сьогодні заняття? Що найбільше?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.