• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • "СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА, ЯК ЗАСІБ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ" На допомогу педагогу в підготовці до проведення тематичного контролю)

"СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА, ЯК ЗАСІБ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ" На допомогу педагогу в підготовці до проведення тематичного контролю)

Опис документу:
Консультацію для вихователь закладу дошкільної освіти систематизовано за змістом: 1. Сюжетно-рольова гра дитини дошкільного віку. 2. Структура, зміст і види сюжетно-рольової гри. 3. Керівництво сюжетно-рольовою грою. 4. Розвиток сюжетно-рольової гри в різні періоди дошкільного дитинства. А також подано розроблену картку самоаналіз вихователя щодо організаці СРГ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Самоаналіз організації сюжетно-рольової гри

__________________________ групи

Вихователь: _____________________________

Кількість дітей під час проведення самоаналізу_________________________________

Дата проведення самоаналізу: ____________________

№ з/п

Питання самоаналізу

Аналіз

Тематика сюжетно-рольових ігор вихованців

їх зміст

характер

тривалість

Відповідність предметно-­ігрового середовища в групі віковим особливостям дітей, їхнім інтересам, потребам

Назви ігор, в які найчастіше грають діти

Кількість дітей, охоплених ігровою діяльністю

Кількість дітей, які залишаються поза колективною ігровою діяльністю

Взаємодія з однолітками у грі (вміння не заважати товаришам організовувати гру або взяти участь у спільній грі)

Знання норм поведінки і використання позитивних форм у спілкуванні з однолітками (розмовляти спокійно, ввічливо попросити, запропонувати товаришу свою іграшку, поступатися роллю, допомагати)

Виявлення моральних почуттів (співпереживання, співчуття, радість від спілкування з однолітками тощо).

Відповідність предметно-ігрового середовища на майданчику віковим особливостям дітей, їхнім інтересам, потребам (виносні атрибути)

Доступність предметно-ігрового середовища

Відповідність художньо­-естетичним вимогам

Відповідність вимогам безпеки

Методи та прийоми, які використовують для розширення, збагачення і поглиблення сюжетних ліній дитячих ігор, розв’язання виховних завдань; їх ефективність.

Взаємозв’язок гри з іншими видами діяльності дітей

Робота з батьками

Дітей з даного питання

Висновок:

Пропозиції:

Підпис вихователя _______________________ /_________________________/

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.