і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Summer is bright

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №HY377432
За публікацію цієї методичної розробки Бажура Галина Дмитрівна отримав(ла) свідоцтво №HY377432
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Summer is bright

Form: 2-D

Topic: Літо. Формування навичок говоріння. Summer is bright

Aims: Repeat and activate vocabulary on the topics "Nature", "Colours"; to practice sounds [ʌ],[ju:],[u:]

to form speaking, listening, writing and reading skills;

to teach to make up a short description of the summer;

to bring up caring attitude towards nature, an intro to foreign language learning, a culture of communication in the respect to the culture of English-speaking countries.

Outcomes: by the end of the lesson pupils will be able to talk about summer;

about weather in different seasons;

name the seasons and months of the year;

to use the verb ’’to be’’ in Present Simple for describing seasons.

Equipment: предметні малюнки, карта «Погода в Україні», відеозапис фізкультхвилинки, ребус , пазли, картки «Months», роздатковий матеріал.

Procedure:

I Організаційна частина (Organizational part)

1) T : -Good morning, children! -Good morning to the school

-Good morning to the pens -Good morning to the books

-Good morning to my friends -Good morning to my teacher

-Good morning to my classroom -Good morning to the pupiles

-Good morning to my school - Children, greet our guests!

II Уведення в англомовну атмосферу (Introduction to the English-speaking atmosphere)

  1. Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.

  1. T: -What season is it ?(показати приховані зображення пір року) – It is…

  2. -What season is it now?- It is winter now.

  3. - What is your favourite season? - It is…(ПАРНА РОБОТА)

  1. III Актуалізація опорних знань (Actualization of reference knowledge)

  1. - What`s the weather like in winter?- It is cold, snowy and frosty.

  1. -What do you wear in winter?

  2. - What can you do in this season?

  3. 2) - Let`s speak about the weather in Ukraine.

  4. Гра «What`s the weather in Ukraine?”

  5. It`s frosty and snowy in Kyiv….(наклеїти символи погоди на карту України)

  6. 3)- Do you like to sing the song “How`s the weather”?

  1. IV Повідомлення теми і мети уроку (TOPIC and objectives of the lesson)

  2. T:-And now, try to guess the rebus, and you will know the topic of our lesson.(діти пишуть окремі літери на дошці)

  3. star ,,, umbrella

  4. m

  5. 1 2 3 5 4 6 7 8 (Summer)

  6. At this lesson we’ll speak about the weather in summer and you’ll find out why summer is bright.

  7. By the end of the lesson you will be able to talk about summer;

  8. about weather in different seasons;

  9. name the seasons and months of the year;

  10. to use the verb ’’to be’’ in Present Simple for describing seasons.

  11. V Фонетична розминка (Phonetic drill) - We start with the phonetic drills.

  12. -В слові summer літера U читається[ʌ] .В даному випадку 1 склад-закритий та наголошений (закінчується на приг.звук), тому читаємо [ʌ] , а у відкритому складі(cклад закінчується на гол.звук)-[ju:], а після l,r,j- [u:]

  13. Uu - Let`s read Ex.4,p. 74 in your books

  14. [ʌ]- sun, rub, duck

  15. [ju:]- tune, cute,suit

  16. після l,r,j-[u:]- rude, June

  17. -Oh, children! Let`s see. The butterfly is flying. It`s from Australia

  18. - Do you know, it is summer in Australia now. Тут якась записка!!

  19. The sun has disappeared from the sky above our country . Help us find it, please!”

  20. - Діти, австралійське сонце вкрали злодії і кажуть, що віддадуть його, якщо виконати всі їхні завдання. Головне, що завдання англійською мовою, адже це їхня офіційна мова. – Where is the sun? Do you know?

  21. - Метелик передав план, який допоможе у пошуках. Виконавши завдання, ми отримуватимемо частинки пазлів , які допоможуть нам віднайти сонце.

  22. - Are you ready? Ви готові? Let’s start!

  23. - Look at our plan. How many tasks have we got on our way?Скільки завдань на нашому шляху? ( 4 )

    1. 1

    2. Colours

    1. 3

    2. Songs

    1. 2

    2. Months

    1. 4

    2. Weather

  24. VI Презентація матеріалу (The main part of the lesson)

  1. Colours
    - There are many colors around us when it is summer. Let`s play game…

  1. а) Гра «Colours»

  1. Everybody

  2. Listen and look at me!

  3. Touch something … brown

  4. When I count to three

  5. 1,2,3!(повторити укр.мовою рисівки про кольори)

  1. b)-Let`s draw the summer flower.

  2. What colour is the sky? Let`s draw 1, 2, 3….The sky is blue.

  3. What color is the ground? Let`s draw 1, 2, 3….The ground is green

  4. What colour is the flower? Let`s draw 1, 2, 3….The flower is green, yellow, red, violet, orange.

  5. c) Ex.1, p.50( зошит-розпочати виконання)

  6. d) –So, why is summer bright?(влітку все навколо різнобарвне та яскраве)

  7. Як і наш метелик….

  8. Фізкультхвилинка «Butterfly” Butterfly, butterfly, So far and so high

  9. Where do you fly? In the blue, blue sky.

  10. Then goes puzzle 3. Let”s go to the next puzzle?

  1. Months

  1. a)- We repeat all the months (повторити назви місяців за таблицею)

  2. b) (роздати картки з місяцями) –

  3. One winter month comes to me. December is a winter month…

  4. So, all winter months come to me. December, January, February are winter months…

  5. So, spring months come to me...March, April and May are spring months.

  6. So, summer months come to me… June, July and August are summer months

  7. So, autumn months come to me….September, October and November are autumn months.

  8. c) What summer months do you know?(залишити картки на дошці)

  1. Songs

  2. Weather

  1. Гра «Magic Rectangle».

  2. Кожній з 4 команд видається великий прямокутник, розpізаний на дев’ять маленьких. На сторонах прямокутників записані слова англійською та українською мовами. Команди повинні якомога скоріше зібрати великий прямокутник , поєднуючи маленькі так, щоб суміжні сторони мали переклад одного слова англійською та українською. Виграє команда, що правильно збере квадрат першою.

  3. -Якщо правильно скласти квадрат,то на звороті вийде малюнок

  4. - За малюнком дати відповіді на запитання вчителя

  5. 1)-What season is it ?

  6. - What can you do in this season?- I can swim and play ball in summer.

  7. 2)- What can you see in this picture?(months)

  8. -What summer months do you know?

  9. 3) - What season is it ?

  10. - What`s the weather like in summer?(It is hot and sunny)

  11. 4)-What do you wear in summer? (I wear a T-shirt and shorts in summer)

  12. -Let`s make a story with these sentences (показати мал.літа)

  13. It is summer. June, July and August are summer months. It is hot and sunny season. I wear a T-shirt and shorts in summer. I can swim and play ball in summer. I like it very much.

  1. Діти з малюнками коло дошки, наз. по одному реченню; 2) 2-3 учнів розказують весь текст)

  1. Відкриваємо останній пазл.

  2. I Завершення уроку (the end of the lesson)

  3. Dear children! Now we know where the sun is. Who can find the sun now?(шукаємо торбину із захованим сонцем)

  4. Im sure the Butterfly will be very happy today! Я впевнена, що метелик та усі мешканці Австралії нам дуже вдячні , що ми їм допомогли.

  5. The Sun is for every country for Great Briton, for Australia, for Ukraine, the sun is the only one.

  6. А так як, сонечко одне на всіх, то і нашу Україну воно обгорне світлом та теплом. Your work was really good!

  • Why is summer bright? ?(влітку все навколо різнобарвне та яскраве)

  • What did you learn today?(розповідати про літо;

  1. називати пори року та місяці;)

  2. What can do now? ( описувати різні типи погоди;

  3. будувати речення про погоду з дієсловом «to be».)

  4. H/T WB: Ex.1,p.50, Summer

  • Stand up,please. The lesson is over. Goodbye!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Конспект уроку " Summer is bright" для 2 класу
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7358
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    HY377432
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №HY377432
За публікацію цієї методичної розробки Бажура Галина Дмитрівна отримав(ла) свідоцтво №HY377432
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти