і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Перегляд
матеріалу
Отримати код

СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

В роботі висвітлюються сучасні технології та методики навчання , які використовуються вчителем на уроках іноземної мови. Даний матеріал можна використовувати вчителям англійської мови на своїх уроках.

Нові інноваційні технології в роботі вчителя – це створення нових засобів і методів, нових форм і способів діяльності, творча реалізація нових теоретичних концепцій, ідей, технологій, систем, отримання різноманітної інформації, що допомагають учневі набути необхідних предметних компетенцій.

До сучасних технологій та методик, які використовую на своїх уроках англійської мови відносяться:

  • Розвиток критичного мислення

  • Кооперативне навчання

  • Інтерактивне навчання

  • Критичне мислення

  • Проектні технології

  • Громадянська відповідальність

  • Екологічна безпека

  • Комунікативна компетенція учнів

  • Пояснювально-ілюстративне навчання

  • Програмоване навчання

  • Модульно рейтингова система навчання

  • Інформаційні технології

Розвиток критичного мислення.

На уроках англійської мови я розвиваю критичне мислення, створюючи ситуації спілкування, які є в реальному житті. Тобто заохочую дітей за допомогою ситуативного спілкування найбільш приближеного до життєвих обставин. Наприклад, «В магазині» продавець та покупець, «В таксі» водій та пасажир, «На радіо» ведучий та гість та багато інших.

Кооперативне навчання.

Цей вид навчання спрямовую на об’єднання дитячих інтересів за допомогою роботи в групах, проектних групових робіт, які можуть виконувати діти і в позаурочний час. Я намагаюсь впроваджувати такі методи один раз на тему. Тобто в кінці кожної теми я перевіряю цей вид діяльності, який виступає як творче завдання. За допомогою цих завдань я намагаюсь створювати ситуації успіху.

Інтерактивне навчання.

Цей вид навчання я впроваджую за допомогою інтересів дітей. Тобто, якщо учнів цікавить музика, то вони готують доповіді про видатних музикантів, а якщо їм подобаються різноманітні молодіжні культури, то доповідають про них. Коло ідей я використовую на уроках з творчими завданнями. Тоді учні можуть себе проявити в ролі журналістів та відвідувачів телепрограм. І темами обговорень можуть бути інтереси, хобі, музика та ін. В даному виді діяльності я віддаю перевагу самостійній роботі дітей.

Критичне мислення.

Цей вид діяльності я намагаюсь використовувати на кожному уроці, тому що кожна тема має підтему, тож діти можуть висловлювати власні думки. Таким чином, я намагаюсь готувати компетентну особистість, яка є конкурентоспроможною в сучасному суспільстві.

Проектні технології навчання.

Такі технології я намагаюсь також використовувати раз на тему. І відповідно до рівня володіння англійською мовою дитина може обрати проект та його рівень виконання. Для високого рівня знань можу запропонувати виконати презентації англійською мовою на комп’ютері відповідно до ситуації.

Громадянська відповідальність.

Громадянську відповідальність виховую на кожному уроці, тому що це основна мета компетентнісного навчання унів. Такі теми, як «Спорт в суспільстві», «Україна в моєму серці», «Європейські країни», «Навчання за кордоном» та інші допомагають мені виховувати такі якості, як відповідальність, комунікативність, далекоглядність, критичність мислення, культура поведінки, комунікабельність, стійка громадянська позиція.

Екологічна безпека.

Цій підтемі я присвячую особливе місце. Тому що в кожному місті, селі чи селищі є проблеми з екологією. Так ,наприклад ,коли зустрічається тема «Reduce reuse recycle», ми намагаємось з учнями досліджувати проблеми навколишнього середовища та обговорити їх на уроках. Я намагаюсь торкнутися цих проблеми екологічного характеру у кожному класі. Комунікативна компетенція учнів.

Такий метод взагалі є всеохоплюючий, тому можна його використовувати на кожному уроці. Обговорення - це головний аспект, якого я дотримуюсь на кожному уроці. Бо мова неможлива без цього аспекту. Пояснювально Ілюстративне навчання.

Цей вид навчання краще використовувати в початковій школі. В учнів молодших класів краще розвинена зорова пам'ять, тому за допомогою карток, роздаткового матеріалу, ілюстрацій намагаюсь заохотити дітей до вивчення іноземних мов.

Програмоване навчання.

Цей вид навчання я використовую у середній та старшій школі. Різне володіння мовою вимагає різнотипові завдання для дітей. Тому готую завдання різної складності. Таким чином я зацікавлюю слабких дітей до навчання іноземної мови.

Модульно-рейтингова система.

Цю систему я намагаюсь використовувати тоді, коли учневі при вивченні різних тем можна виставляти окремі бали. Наприклад, за задовільне виконання діалогу чи не дуже гарне читання тексту можна виставити два чи три бали, а по закінченні теми всі ці бали підсумувати і виставити оцінку. А якщо, наприклад, учневі пропонується метод проектів, то за таку діяльність можна поставити максимальну кількість балів. Я вважаю, що треба пристосовуватись до сучасних умов навчання і відповідати вимогам максимального досягнення результатів.

Інформаційні технології.

Це найулюбленіший вид діяльності учнів. Комп’ютер дозволяє розкритися дітям з різних боків: використати свої навички, які вони набули під час ігор, пошуку різних цікавинок в інтернеті, участі в соціальних мережах та ін. Цей вид я пов’язую з проектними технологіями, тому що без творчого підходу неможливо працювати в сучасній школі.

Література

  • Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології [Текст]:Навчальний посібник. / І.М.Дичківська – Київ: Академвидав, 2004. – 235 с

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Матеріал про сучасні технології та методики навчання у процесі викладання англійської мови
  • Додано
    13.08.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    164
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    6
  • Номер матеріала
    KA320116
  • Вподобань
    0
Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь