Сучасні діти: які вони? (стаття)

Опис документу:
Особливості сучасних дітей. Труднощі та шляхи їх подолання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сучасні діти: Які вони?

Молодь, юнь, дитя, майбутнє… Як пізнати, як зрозуміти, чим допомогти? Ми часто аналізуємо юнь через призму дорослого погляду на світ. Дорослі прагнуть, щоб діти чинили і жили так, як хочеться їм. Ми готуємо дітей до життя, часто забуваючи, що вони не готуються, а живуть. Нам треба допомогти жити їм сьогодні. Їм. Дітям. А вони – це унікальне покоління, свідомість і мислення якого на порядок відрізняється від попередників. Унікальність, звичайно, виявляється не в кожному. Але поступово так чи інакше такі риси стануть помітними у багатьох учнів. На думку спадає давня істина: «Дитина – це шедевр, творіння Боже, живе диво природи. І не нам судити, правильно створений цей шедевр, чи ні. Що ж такого незвичайного є в наших дітях? Вони настільки емоційні і активні, що ми часто не знаємо, що робити з цією гіперактивністю. Хочеться зупинити, пригальмувати, спрямувати у потрібне русло. От лише б знати куди. Вся біда в тому, що ми не вміємо виховувати дітей. Їх головними вихователями є вулиця, телебачення, комп’ютер, іграшки. Дорослі вміють лише віддавати накази, забороняти, обмежувати. А дитячому серцю не вистачає простого спілкування, любові, розуміння. Дорослим слід зрозуміти, що діти мають менше ілюзій та страхів. Вони краще орієнтуються в світі, вміють постояти за себе, можуть бути незалежними і впевненими в собі, головне, не заважати, а допомагати жити.

Що краще: навчати дітей тому, що їм цікаво, чи продовжувати силою примусу нав’язувати непотрібні чужі знання? Коли батьки не бачать проблеми у вихованні, значить вони є частиною цієї проблеми. І нам, батькам, насамперед потрібно цікавитися життям і передавати свої знання і почуття власним дітям. Адже добро породжує добро. І дитина лише тоді стане свідомою творчою особистістю, коли відчуватиме успіх і бачитиме значущість своєї праці.

Саме від того, як дитина живе, залежить те, з яким настроєм прийде вона до школи, що буде в її душі: смуток чи радість, зневіра чи оптимізм. Умови життя здебільшого визначають спрямування особистості, її ставлення до себе та світу. Якщо батьки цінують дитину, підтримують її і поважають, цікавляться її життям, поєднують вимогливість із любов’ю, дитина вчиться поважати себе і оточуючих. Кожна сімейна проблема переживається, радість родини стає причиною радості дитини.

І якщо діти бунтують, страждають, протестують, то чи не наші помилки є причиною цього? Можливо нам, батькам, слід переглянути свої цінності, погляди на життя і виховання. Зрозуміймо, що діти – це наше майбутнє і саме від них залежатиме наше життя і наш душевний стан.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
9
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!