Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

створення сучасного освітнього середовища за конвенцією нової української школи

НУШ

Для кого: Дорослі

19.10.2021

50

2

0

Опис документу:

Сучасні умови життя потребують, аби людина мислила і працювала творчо, уміла приймати нестандартні рішення. Саме цим зумовлена нині увага педагогів до інновацій. Сьогодні метод проектів вважається одним із найперспективніших методів навчання, адже він створює умови для творчої самореалізації тих, хто навчається, підвищує мотивацію до навчання, сприяє розвитку інтелектуальних здібностей, формує навички пошуково-дослідницької технології.

Саме питанню проектної діяльності учнів як засобу компетентнісно спрямованого навчання була присвячена основна частина засідання педагогічної ради, яке відбулось в онлайн-режимі у формі конференції.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Створення сучасного освітнього середовища за конвенцією нової української школи
Слайд № 1

Створення сучасного освітнього середовища за конвенцією нової української школи

Слайд № 2

8 осередків НУШ Осередок навчально-пізнавальної діяльності з відповідними меблями. Змінні тематичні осередки, у яких розміщують дошки/фліпчарти/сте...
Слайд № 3

8 осередків НУШ Осередок навчально-пізнавальної діяльності з відповідними меблями. Змінні тематичні осередки, у яких розміщують дошки/фліпчарти/стенди тощо. Осередок для гри, обладнаний настільними іграми, інвентарем для рухливих ігор. Осередок художньо-творчої діяльності з поличками для зберігання приладдя та стендом для змінної виставки дитячих робіт. Куточок живої природи. Осередок відпочинку з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям. Дитяча класна бібліотечка Осередок учителя, оснащений столом, стільцем, комп’ютером, полицями/ящиками, шафами для зберігання дидактичного матеріалу тощо.

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.