Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

Стрибок у довжину з розбігу

Фізична культура

Для кого: 6 Клас

21.10.2021

50

2

0

Опис документу:

Мета:

Навчальна: вивчити техніку виконання стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги»; повторити техніку метання малого м’яча на дальність.

Виховна: виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я, упевненість у своїх силах.

Розвиваюча: розвивати в учнів колективізм й дисциплінованість; прищеплювати зацікавленість для самостійних занять фізичними вправами.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

План – конспект

уроку з легкої атлетики


Ячевський Максим Володимирович

вчитель Зачепилівської

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Клас: 6-Б

Тема уроку: Стрибок у довжину з розбігу.

Мета:

Навчальна: вивчити техніку виконання стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги»; повторити техніку метання малого м’яча на дальність.

Виховна: виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я, упевненість у своїх силах.

Розвиваюча: розвивати в учнів колективізм й дисциплінованість; прищеплювати зацікавленість для самостійних занять фізичними вправами. Задачі уроку:

1. Провести інструктаж з техніки безпеки на уроках легкої атлетики.

2.Ознайомити з технікою виконання стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». 3. Повторити техніку метання малого м’яча на дальність.

4. Сприяти розвитку рухових якостей (спритності). Тип уроку:Урок засвоєння нового матеріалу.

Інвентар: Бігова доріжка, яма для стрибків у довжину, м’ячики для метання.

Місце проведення : спортивний майданчик.


Зміст програмного матеріалу

Дозу-

вання

Організаційно-методичні вказівки

1

Підготовча частина

12хв



Організація класу (шикування, прийом рапорту, привітання, ознайомлення з темою і задачами уроку)

1,5хв

Звернути увагу на готовність учнів до уроку, на правильне виконання команд і рапорту.


Інструктаж з техніки безпеки під час вивчення стрибків у довжину з розбігу та метання малого м’яча на дальність.

1хв

Звернути увагу на уважність учнів.


Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС)

1хв

Не затримувати дихання, спокійно рахувати удари за 6 секунд та помножити на 10. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.


Стройові вправи:

повороти на місці;



перешикування

1-2хв

Чітке виконання стройових команд. Фронтальний метод.

Команди: «Ліворуч!», «Праворуч!», «Кругом!», «На місці кроком руш!».

Перешикування з однієї шеренги в дві, три.

Різновиди ходьби:

ходьба на носках, ходьба на п’ятах , ходьба пів присід , ходьба повною присядю.

Комплекс загально-розвиваючих вправ в русі:

1. В.п. – права рука вверх ; 1-2 пружинячи відводи рук назад; 3-4 те саме тільки зі зміною положення рук.

2.В.п. – руки в сторони пальці стиснуті в кулак; 1-4 колові рухи вперед ; 5-8 те саме назад.

3. В.п. – руки вперед ; 1-2 зхресні рухи з переду ; 3 – хлопок зверху ; 4 – хлопок ззаду.

4.В.п. – руки за голову ; 1- випад правою, поворот тулуба в право ; 2 – лівою поворот тулуба вліво.

5. В.п. – руки вверх ; на кожний крок нахил тулуба вперед.

6. В.п. – руки вперед, долонями до низу;1-махом правої дістати носком долоню лівої руки ; 2- махом лівої дістати носком правої руки.



10 м

10 м

10 м

10 м



6-8 разів




6-8 разів



6-8 разів



6-8 разів



6-8 разів


6-8 разів




руки вверх руки за голову руки в сторони руки на коліна



Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.



Вправа виконується з великою амплітудою рухів


Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.


Слідкувати за правильним виконанням вправи.


Руками достати носок ноги, яка з переду.

Слідкувати за правильним виконанням вправи


Спеціальні бігові вправи: біг з високим піднімання стегна біг з закиданням гомілки назад біг в кроці

3×15м 3×15 м 3×15 м


При виконанні вправ руки працюють як під час бігу

2

Основна частина уроку

28хв



Вимірювання ЧСС

1хв

Не затримувати дихання, спокійно рахувати удари за 6 секунд та помножити на 10. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.


1.Ознайомлення з технікою виконання стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги»:

стрибок вгору , зігнувши ноги, поштовхом двох ніг з мяким приземленням;

те саме, але поштовхом однієї й махом іншої з приземленням на дві ноги;

те саме з кроку (двох, чотирьох, шести);

стрибок у довжину способом «зігнувши ноги».

1,5хв



3-4 рази


3-4 рази



3-4 рази


3-4 рази

Розказати про техніку стрибка у довжину з розбігу.


Фронтальний метод.






2 Техніка метання малого мяча:

метання малого м’яча з місця, ноги паралельно, одна рука вперед, інша з м’ячем – вгору;

те саме, одна рука з м’ячем вгору, протилежна нога виставлена вперед;

те саме з вихідного положення рука з м’ячем назад, однойменна нога трохи зігнута боком у напрямку метання, протилежна рука виставлена вперед;

те саме із перехресного кроку;

метання з місця (із 2,4,6 кроків).

5хв

2-3 рази



2-3 рази



2-3 рази





1-2 раза


Звернути увагу учнів на техніку безпеки.

Почерговий спосіб виконання. Стежити щоб у зоні метання нікого не було. Наголосити що за м’ячами учні ідуть за сигналом учителя.









3 Сприяти розвитку рухових якостей (спритності).

Естафета на спритність

Клас ділиться на дві команди, кожен учасник команди має свій порядковий номер. Вчитель називає номери в різному порядку, по команді починає біг до вказаної відмітки той номер який назвали.

3хв

За кожен виграш дається одне очко, виграє та команда яка набрала більшу кількість очок(за рахунком кількості перемог слідкують учні ,які займаються у спецгрупі).

3

Заключна частина уроку

3-5 хв.







Клас шикується в одну шеренгу.


Вимірювання ЧСС




Підсумок уроку ,виставлення оцінок .

Домашнє завдання.


Організований вихід з уроку.

1хв.


1хв.




1хв.

1хв


30с.

Виконуються вправи на відновлення дихання,

Не затримувати дихання, спокійно рахувати удари за 6 секунд та помножити на 10. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом



Комплекс вправ ранкової гімнастики.













Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.