Стаття. Тиждень екологічного виховання

Опис документу:
Тиждень екологічного виховання у Борівській ЗОШ І-ІІ ступенів № 2 – філії ООЗ «Борівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Борівської районної ради Харківської області імені Геро Радянського Союзу В.С. Колісника» З метою формування в учнівської молоді ціннісного ставлення до природи, розуміння гармонійного співіснування людини і природи, бажання оберігати і примножувати природні багатства рідного краю, у школі з 12.03.2018 по 16.03.2018 року проходив тиждень екологічного виховання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тиждень екологічного виховання у Борівській ЗОШ І-ІІ ступенів № 2 – філії ООЗ «Борівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Борівської районної ради Харківської області імені Геро Радянського Союзу В.С. Колісника»

Людина та природа - поняття взаємопов'язані

та взаємозалежні, адже людство

існуватиме доти, доки

існуватиме природне середовище

З метою формування в учнівської молоді ціннісного ставлення до природи, розуміння гармонійного співіснування людини і природи, бажання оберігати і примножувати природні багатства рідного краю, у школі з 12.03.2018 по 16.03.2018 року проходив тиждень екологічного виховання.

У рамках тижня екологічного виховання у Борівській ЗОШ І-ІІ ступенів № 2 було проведено такі заходи:

  • Перегляд документального фільму «Дом», «Утилізація сміття в Україні», «З чого виготовляють папір»;

  • Виховна година «Екологія це ми», «Про екологію рідного краю»;

  • Виготовлення кросвордів на екологічну тему;

  • Акція «Доглянемо за квітами»;

  • Виховний захід «Чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять!»

Виховні можливості участі школярів у різноманітних заходах, націлених на екологічне виховання, виявляються в таких напрямах:

  • по-перше, працюючи поруч із наставниками, учні долучаються до життя суспільства, відчувають причетність до справи глобального масштабу, набувають практичного досвіду з вирішення проблем власними зусиллями, набувають досвіду спілкування в колективі та спілкування з природою;

  • по-друге, власноруч допомагаючи природі, школярі відчувають власну значущість, потрібність, упевненість у своїх можливостях, емоційне піднесення, моральне задоволення та естетичну насолоду;

  • по-третє, усвідомлення позитивного результату роботи переконує школярів у значущості та потрібності їхньої діяльності; учить бережливого ставлення до природних багатств, господарського підходу до організації власного життя;

  • по-четверте, учні привчаються правильно поводитись на лоні природи, розумно відпочивати та задовольняти власні потреби, не зашкоджуючи довкіллю. Виховуються дисциплінованість, відповідальність, ініціативність;

  • по-п'яте, учні ростуть небайдужими, у них є бажання допомогти природі, оздоровити довкілля. У школярів формуються почуття господарського ставлення до навколишнього середовища, активна життєва позиція. Розвиваються творчі здібності. Після «спілкування з природою» народжуються прекрасні вірші та пісні.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
9
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!