Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Стаття на тему "Застосування інтерактивних технологій у педагогічній діяльності: Введення найпростіших інтерактивних технологій у навчальну діяльність".

Самоосвіта

10.04.2020

241

2

0

Опис документу:
При використанні інтерактивного навчання можливе поступове введення його елементів у вивчення курсів природознавства та інших природничих предметів з найпростіших технологій: мозковий штурм, мікрофон, робота в парах, робота з таблицями, використання ігрових моментів, повідомлень, рольові ігри, змагання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Застосування інтерактивних технологій у педагогічній діяльності:

Введення найпростіших інтерактивних технологій у навчальну діяльність.

При використанні інтерактивного навчання можливе поступове введення його елементів у вивчення курсів природознавства та інших природничих предметів з найпростіших технологій: мозковий штурм, мікрофон, робота в парах, робота з таблицями, використання ігрових моментів, повідомлень, рольові ігри, змагання. Технологію «мікрофон» можна використати на етапі актуалізації або узагальнення навчально-пізнавальної діяльності. Ця технологія дає можливість учням лаконічно висловити свою думку чи дати відповідь на конкретне запитання, а вчителю – оцінити рівень засвоєння матеріалу. Також на етапі актуалізації навчально-пізнавальної діяльності або перевірки домашнього завдання використовую природничий, «німий» диктанти, «незакінчені пропозиції» (потрібно вставити в речення пропущені слова), «сніжний ком» (заповнення пропусків в таблицях), кросворди, загадки, роботу в парах.

Під час вивчення нового матеріалу досить ефективним методом є «мозковий штурм», який дозволяє учням активно брати участь у проведенні уроку, вільно висловлювати своє бачення розв’язку проблемного питання, і, основне – мислити, шукати варіанти рішення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.