Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Стан дотримання техніки безпеки в навчальному кабінеті початкових класів.

Опис документу:
З досвіду роботи. Головне завдання кожного вчителя-це збереження життя та здоров'я своїх вихованців. Я, як класний керівник, знайомлю учнів свого класу з основними правилами ТБ та слідкую за їх виконанням дітьми в освітньому процесі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Стан

техніки безпеки в навчальному кабінеті початкових класів. (Каб. №8, 3 клас)

Учитель Генатуліна С. А.

За життя та здоровя дітей, які знаходяться в кабінеті №8 несе відповідальність Генатуліна С. А.

У кабінеті є:

-папка інструкцій з БЖД учнів для проведення інструктажів для учнів та вчителів, затверджені директором школи від 29.08.17р.;

-журнал реєстрації проведених інструктажів;

-куточок з Т. Б.

Я, як класний керівник, знайомлю учнів з-А класу з наступними правилами ТБ та слідкую за їх виконанням дітьми в освітньому процесі.

1.Учень знаходиться в навчальному кабінеті під час уроку та у коридорі під час перерви. Під час навчально-виховного процесу учень користується учбовими посібниками, роздатковим та дидактичним матеріалом.

2. Учень допускається до занять : 

-   у здоровому стані, 

-   у охайному одязі,

-   зі змінним взуттям, що має неслизьку підошву та закритий  задник.

3. Учень повинен:

-         приходити до школи своєчасно, 

-         заходити до класу тільки з дозволу вчителя,

-         не запізнюватися на урок,

-         організовувати своє робоче місце до відповідного уроку,

-         слідкувати за порядком в кабінеті під час перерви,

-         використовувати засоби прибирання лише за призначенням,

-         дотримуватись затвердженого в школі режиму праці й відпочинку,

-         оперативно повідомляти вчителю школи або черговому адміністратору про всі надзвичайні випадки під час навчального-виховного процесу,

-         чергові учні повинні підтримувати порядок і чистоту у кабінеті,

-   сидіти за партою згідно зросту,

-          бути ввічливими та уважними,

-          якщо хоче щось запитати або дати відповідь, підняти руку.

4. Учневі забороняється:

-           гризти ручки, олівці, лінійки та інше приладдя,

-           штовхатися, 

-           приймати їжу під час уроку, 

-           користуватися електроприладдям,

-           залишати кабінет під час навчально-виховного процесу без дозволу вчителя,

-           відкривати вікна, не вставати на підвіконня, не викидати будь-що з вікон,

-           використовувати мобільні телефони під час навчально-виховного процесу, 

-           приносити до школи речі, які не використовуються на уроках, або можуть спричинити шкоду життю або здоров’ю,

-           підносити гострі предмети близько до очей, засовувати до носа чи вуха, розмахувати ними перед обличчям інших дітей.

 5. Учитель слідкує за неприпустимістю небезпечних та шкідливих виробничих факторів, які впливають на учня:

-            нервово - емоційне напруження, 

-           підвищений рівень шуму,

-           навчання в запиленому приміщенні  (крейдяні крихти, пил),

Дані шкідливі фактори викликають захворювання:

-           нервової системи, 

-           серцево-судинної системи, 

-           стомлення слухового аналізатору викликає головний біль, 

-           стомлення зорового аналізатору викликає погіршення зору, 

-           перенапруга хребта викликає захворювання опорно-рухового апарату.

6. Учитель слідкує за особистою гігієною і за дотриманням правил особистої гігієни в класі.

2. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РОБОТИ

1. Порядок підготовки робочого місця:

-   Робоче місце повинно бути охайним, підручники та інше обладнання акуратно складене, небезпечні предмети знаходитись в футлярі (циркуль, голка, ножиці, олівець, ручка)

-   Парта має бути чистою, навколо робочого місця має бути прибрано сміття.

3. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ

1. На уроці:

-  знаходження учнів в кабінеті дозволяється тільки в присутності вчителя,

-  користуватися канцелярським приладдям тільки за призначенням, 

-  не відволікатись від роботи,

-  дотримуватись дисципліни та порядку.

- тримати робочоге місце в безпечному стані:

      на робочому столі матеріали розташовувати таким чином, щоб уникнути їх падіння на підлогу, так, щоб зручно було їх показувати,  не захаращувати робочий стіл, розташовувати тільки ті матеріали, які необхідні для даного уроку.

4. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ РОБОТИ

1. Учень повинен організувати здачу робочого місця після закінчення роботи в такому порядку:

-  здати робочі матеріали вчителю,

-  прибрати робоче місце,

-  підготуватись до наступного уроку,


-  виходити з кабінету тільки з дозволу вчителя.

2. Після закінчення роботи в кабінеті учень повинен:

-      прибрати робочий стіл,

-      скласти зайві речі в портфель,

-      з дозволу вчителя вийти до роздягальні, та разом з ним на вулицю,

-      піти додому звичайною безпечною дорогою.


У разі нещасного випадку миттєво повідомляю директора закладу або його заступників з навчально-виховного процесу. У разі потреби, надаю первинну долікарську допомогу, а далі, за необхідністю, допомога шкільної медсестри.

У кабінеті розміщені телефонні номери екстренних служб.

Організовую евакуацію учнів з приміщення в разі пожежі та інших аварійних ситуацій та стихійних явищ.

Систематично проводжу з учнями та їх батьками бесіди про недопустимість випадків булінгу.

Робота, яка проводиться з правил Т.Б. з учнями , відображається в щоденниках у вигляді записів і вклеяних рекомендацій, памяток чи інструкцій.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.