Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Соціальний проєкт "Добро обличчя нації"

Виховна робота

Для кого: 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, Дорослі

18.02.2021

202

2

0

Опис документу:
Виконавці проекту: члени євроклубу «Смайл», рада учнівського самоврядування школи, волонтерська комісія учнівського самоврядування, волонтерський загін «Милосердя». Мета проєкту; формування в учнівської молоді нашої школи потреби допомогти іншим, потреби в спілкуванні, саморозвитку, набутті професійних знань та навичок, укріплення активної позиції людини у волонтерській діяльності. Цільова аудиторія: ветерани, вчителі - пенсіонери, діти війни, вихованці дитячої установи «Малятко».
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Новоселівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Петропавлівської районної ради

Дніпропетровської області

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

«ДОБРО – ОБЛИЧЧЯ НАЦІЇ»

ВИКОНАВЦІ:

Чабан Діана, член Євроклубу «Смайл»;

Нестеренко Маргарита,

член євроклубу «Смайл».

КЕРІВНИК:

Ілющенко А.С.,

педагог-організатор,

керівник євроклубу

«Смайл».

2014 рік

ОРГАНІЗАТОРИ ПРОЕКТУ

(ЧЛЕНИ ЄВРОКЛУБУ «СМАЙЛ»):

Чабан Діана, учениця 8 класу;

Нестеренко Маргарита, учениця 8 класу;

Жмуденко Андрій, учень 8 класу;

Крайній Владислав, учень 8 класу;

Делюкіна Юлія, учениця 8 класу;

Глянько Захар, учень 8 класу;

Ван-Фун-Дін Богдан, учень 8 класу;

Швидько Олександра, учениця 6 класу;

Ландар Катерина, учениця 6 класу;

Аперчой Альона, учениця 6 класу;

Яковець Ольга, учениця 6 класу;

Лесів Андрій, учень 5 класу;

Ван-Фун-Дін Вадим, учень 5 класу;

Гончарова Ніна, учениця 5 класу;

Скалига Катерина, учениця 5 класу.

ПАСПОРТ ПРОЕКТУ

Тематичний напрям проекту - соціальний

Назва проекту: «Добро – обличчя нації»

Назва навчального закладу Новоселівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів.

Виконавці проекту:

  • члени євроклубу «Смайл»,

  • рада учнівського самоврядування школи,

  • волонтерська комісія учнівського самоврядування,

  • волонтерський загін «Милосердя».

Цільова аудиторія: ветерани, вчителі - пенсіонери, діти війни, вихованці дитячої установи «Малятко»

Географічна територія – селище Українське, село Новоселівка, Петропавлівського району Дніпропетровської області

Мета проекту:

Формування в учнівської молоді нашої школи потреби допомогти іншим, потреби в спілкуванні, саморозвитку, набутті професійних знань та навичок, укріплення активної позиції людини у волонтерській діяльності

Аналіз проблеми та актуальність проекту

У 2013-2014 н.р. члени євроклубу «Смайл» та рада учнівського самоврядування школи брали участь у роботі над проектом «Добро – обличчя нації».

Однією з форм соціальної активності, де людина може реалізувати себе як особистість, є волонтерська діяльність. Вона здійснюється в різних сферах суспільного життя та може мати різні мотиви.

Останнім часом серйозну стурбованість викликає байдужість, черствість людей та підростаючого покоління до проблем знедолених людей, людей похилого віку, до біди, яка сталась поруч. Тому проекти благодійного напрямку є дуже важливими у вихованні підростаючого покоління таких важливих якостей як чуйність, доброчинність, благодійність, великодушність, співпереживання, доброта, чесність, тактовність, милосердя.

Адже це природно і закономірно – допомогти слабкому, поділитися шматком хліба, дати притулок бездомному, захистити старість, порятувати хворого чи каліку, заступитися за беззахисного, скривдженого.

Доброта і чуйність, співпереживання і щиросердність, уміння розділити чужий біль, вчасно підтримати у важку хвилину, розрадити в горі та біді – це крила, на яких тримається людство.

Тому з метою виховання в підростаючого покоління свідомого ставлення до цієї проблеми у нашій школі було проведено роботу над реалізацією проекту «Добро – обличчя нації».

Завдання:

  • Формування у школярів милосердного ставлення до людей, що потребують допомоги;

  • Формування ціннісного ставлення до родинних стосунків та почуття відповідальності за членів родини, які потребують допомоги;

  • Формування почуття важливості волонтерської діяльності;

  • Залучення учнів до регулярних занять працею та волонтерської роботи;

  • Розвиток активності у прийнятті рішень, активність у суспільному житті, вміння доводити почату справу до кінця;

  • Формування позитивних моральних якостей підростаючого покоління

  • Консультанти проекту:

  • Заступник по вих. роботі Ландар Лілія Вікторівна

  • Педагог – організатор Ілющенко Анна Сергіївна

  • Соціальний педагог Петропавлівського центру соціальних служб на базі Української сільської ради Самборська Ірина Вікторівна

  • Класні керівники

Етапи проекту

1 й етап . Цілевизначення та планування роботи

Визначення мети та завдань проекту.

Вибір методів роботи

Ознайомлення з історією та традиціями волонтерського руху як суспільного явища

Збір пропозицій учнів школи щодо реалізації проекту «Банк ідей»

2 – й етап Організація благодійної діяльності та проведення виховних заходів у відповідності до плану

Робота загону волонтерів «Милосердя» по наданню допомоги ветеранам, дітям війни, учителям-пенсіонерам; шефська допомога – проведення свята та організація дозвілля для дитячої установи Малятко»; Акція «Допоможи ветерану» привітання вчителів–пенсіонерів, ветеранів та дітей війни зі святами – волонтерська комісія учнівського самоврядування школи; облагородження Меморіалу Слави - благодійні акції «Подаруй книгу в шкільну бібліотеку» - навчальна комісія;; Проведення благодійного учнівського ярмарку з залученням батьків – комісія відпочинку.

3 -й етап Підсумок та оцінка реалізації проекту.

1. Проаналізувати участь учнів у реалізації проекту «Добро – обличчя нації».

  • (Засідання ради учнівського самоврядування школи, учнівські збори)

  • 2 Провести колективні обговорення, аналіз виконаної роботи, шляхи поліпшення результатів.

(класні керівники, учнівські колективи)

  • 3. Нагородити кращі учнівські колективи подяками від Ради учнівського самоврядування школи, вручити їх під час проведення творчого звіту.

Очікуваний результат

  • Після закінчення проекту ми маємо змогу у колективному обговоренні поміркувати, що вдалося найкраще, чого ми навчилися, яких помилок припустилися, як їх можна виправити, що необхідно врахувати на майбутнє.

  • Учні та батьки набули соціального досвіду у об’єднанні зусиль батьків, учнівського самоврядування і школи у практичній діяльності й спілкуванні, крім того, кожен учень отримав можливість відчути себе причетним до розв’язання загальної важливої проблеми, вміти ставити і вирішувати проблеми, оцінювати власну діяльність та вміння брати на себе відповідальність.

  • Учні школи під час реалізації проекту мали змогу познайомитися з формами роботи, які може здійснювати волонтерський загін;

  • Діти були зайняті в позаурочний час цікавою і потрібною справою.

Проведення благодійного ярмарку за участю батьків

Привітання учасників війни

Привітання вчителів-пенсіонерів

Привітання вчителів-пенсіонерів

Допомога вчителю-пенсіонеру Жмуденко Галині Яківні

Допомога вчителю-пенсіонеру Дешко Лізі Іванівні

Допомога вчителю-пенсіонеру Белінській Галині Романівні

Допомога ветерану війни Яременку П.І. та учаснику війни Хом’яку В.О.

Організація дозвілля у дитячому садочку

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Новоселівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Петропавлівської районної ради

Дніпропетровської області

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

«ДОБРО – ОБЛИЧЧЯ НАЦІЇ»

ВИКОНАВЦІ:

Чабан Діана, член Євроклубу «Смайл»;

Нестеренко Маргарита,

член євроклубу «Смайл».

КЕРІВНИК:

Ілющенко А.С.,

педагог-організатор,

керівник євроклубу

«Смайл».

2014 рік

ОРГАНІЗАТОРИ ПРОЕКТУ

(ЧЛЕНИ ЄВРОКЛУБУ «СМАЙЛ»):

Чабан Діана, учениця 8 класу;

Нестеренко Маргарита, учениця 8 класу;

Жмуденко Андрій, учень 8 класу;

Крайній Владислав, учень 8 класу;

Делюкіна Юлія, учениця 8 класу;

Глянько Захар, учень 8 класу;

Ван-Фун-Дін Богдан, учень 8 класу;

Швидько Олександра, учениця 6 класу;

Ландар Катерина, учениця 6 класу;

Аперчой Альона, учениця 6 класу;

Яковець Ольга, учениця 6 класу;

Лесів Андрій, учень 5 класу;

Ван-Фун-Дін Вадим, учень 5 класу;

Гончарова Ніна, учениця 5 класу;

Скалига Катерина, учениця 5 класу.

ПАСПОРТ ПРОЕКТУ

Тематичний напрям проекту - соціальний

Назва проекту: «Добро – обличчя нації»

Назва навчального закладу Новоселівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів.

Виконавці проекту:

  • члени євроклубу «Смайл»,

  • рада учнівського самоврядування школи,

  • волонтерська комісія учнівського самоврядування,

  • волонтерський загін «Милосердя».

Цільова аудиторія: ветерани, вчителі - пенсіонери, діти війни, вихованці дитячої установи «Малятко»

Географічна територія – селище Українське, село Новоселівка, Петропавлівського району Дніпропетровської області

Мета проекту:

Формування в учнівської молоді нашої школи потреби допомогти іншим, потреби в спілкуванні, саморозвитку, набутті професійних знань та навичок, укріплення активної позиції людини у волонтерській діяльності

Аналіз проблеми та актуальність проекту

У 2013-2014 н.р. члени євроклубу «Смайл» та рада учнівського самоврядування школи брали участь у роботі над проектом «Добро – обличчя нації».

Однією з форм соціальної активності, де людина може реалізувати себе як особистість, є волонтерська діяльність. Вона здійснюється в різних сферах суспільного життя та може мати різні мотиви.

Останнім часом серйозну стурбованість викликає байдужість, черствість людей та підростаючого покоління до проблем знедолених людей, людей похилого віку, до біди, яка сталась поруч. Тому проекти благодійного напрямку є дуже важливими у вихованні підростаючого покоління таких важливих якостей як чуйність, доброчинність, благодійність, великодушність, співпереживання, доброта, чесність, тактовність, милосердя.

Адже це природно і закономірно – допомогти слабкому, поділитися шматком хліба, дати притулок бездомному, захистити старість, порятувати хворого чи каліку, заступитися за беззахисного, скривдженого.

Доброта і чуйність, співпереживання і щиросердність, уміння розділити чужий біль, вчасно підтримати у важку хвилину, розрадити в горі та біді – це крила, на яких тримається людство.

Тому з метою виховання в підростаючого покоління свідомого ставлення до цієї проблеми у нашій школі було проведено роботу над реалізацією проекту «Добро – обличчя нації».

Завдання:

  • Формування у школярів милосердного ставлення до людей, що потребують допомоги;

  • Формування ціннісного ставлення до родинних стосунків та почуття відповідальності за членів родини, які потребують допомоги;

  • Формування почуття важливості волонтерської діяльності;

  • Залучення учнів до регулярних занять працею та волонтерської роботи;

  • Розвиток активності у прийнятті рішень, активність у суспільному житті, вміння доводити почату справу до кінця;

  • Формування позитивних моральних якостей підростаючого покоління

  • Консультанти проекту:

  • Заступник по вих. роботі Ландар Лілія Вікторівна

  • Педагог – організатор Ілющенко Анна Сергіївна

  • Соціальний педагог Петропавлівського центру соціальних служб на базі Української сільської ради Самборська Ірина Вікторівна

  • Класні керівники

Етапи проекту

1 й етап . Цілевизначення та планування роботи

Визначення мети та завдань проекту.

Вибір методів роботи

Ознайомлення з історією та традиціями волонтерського руху як суспільного явища

Збір пропозицій учнів школи щодо реалізації проекту «Банк ідей»

2 – й етап Організація благодійної діяльності та проведення виховних заходів у відповідності до плану

Робота загону волонтерів «Милосердя» по наданню допомоги ветеранам, дітям війни, учителям-пенсіонерам; шефська допомога – проведення свята та організація дозвілля для дитячої установи Малятко»; Акція «Допоможи ветерану» привітання вчителів–пенсіонерів, ветеранів та дітей війни зі святами – волонтерська комісія учнівського самоврядування школи; облагородження Меморіалу Слави - благодійні акції «Подаруй книгу в шкільну бібліотеку» - навчальна комісія;; Проведення благодійного учнівського ярмарку з залученням батьків – комісія відпочинку.

3 -й етап Підсумок та оцінка реалізації проекту.

1. Проаналізувати участь учнів у реалізації проекту «Добро – обличчя нації».

  • (Засідання ради учнівського самоврядування школи, учнівські збори)

  • 2 Провести колективні обговорення, аналіз виконаної роботи, шляхи поліпшення результатів.

(класні керівники, учнівські колективи)

  • 3. Нагородити кращі учнівські колективи подяками від Ради учнівського самоврядування школи, вручити їх під час проведення творчого звіту.

Очікуваний результат

  • Після закінчення проекту ми маємо змогу у колективному обговоренні поміркувати, що вдалося найкраще, чого ми навчилися, яких помилок припустилися, як їх можна виправити, що необхідно врахувати на майбутнє.

  • Учні та батьки набули соціального досвіду у об’єднанні зусиль батьків, учнівського самоврядування і школи у практичній діяльності й спілкуванні, крім того, кожен учень отримав можливість відчути себе причетним до розв’язання загальної важливої проблеми, вміти ставити і вирішувати проблеми, оцінювати власну діяльність та вміння брати на себе відповідальність.

  • Учні школи під час реалізації проекту мали змогу познайомитися з формами роботи, які може здійснювати волонтерський загін;

  • Діти були зайняті в позаурочний час цікавою і потрібною справою.

Проведення благодійного ярмарку за участю батьків

Привітання учасників війни

Привітання вчителів-пенсіонерів

Привітання вчителів-пенсіонерів

Допомога вчителю-пенсіонеру Жмуденко Галині Яківні

Допомога вчителю-пенсіонеру Дешко Лізі Іванівні

Допомога вчителю-пенсіонеру Белінській Галині Романівні

Допомога ветерану війни Яременку П.І. та учаснику війни Хом’яку В.О.

Організація дозвілля у дитячому садочку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.