! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

"Система родинно - шкільного виховання за гуманістичними принципами В.О.Сухомлинського"

Опис документу:
Батьківські збори. Опрацювання ефективних методів спілкування та виховання з опорою на досвід В.О.Сухомлинського. Батьки та діти вчаться працювати у групі, знаходити спільні рішення, обмінюватися думками.Головною метою заняття є сімейне виховання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Заклад загальної середньої освіти «Любешівськоволянська гімназія»

"Система родинно - шкільного виховання за гуманістичними принципами В.О.Сухомлинського"

Заступник з НВР

Петрик Л.Ф.

Виховання дітей – дуже важливий, але іноді і дуже складний процес. Всі батьки хочуть дати своїй дитині все найкраще! І зробити усе можливе, щоб дитина була щасливою. Мені подобається порівнювати дитину із водою. Це річка весела та стрімка, бурхлива, або ж повільна. Вона пливе собі, куди їй заманеться. Рухається вільно і невимушено. Але рух кожної річки визначають її береги. А берегами я називаю батьків. Береги завжди визначають спрямування річки. Якщо батьки мають стійкі цінності, розуміють, що є важливим для дитини – то такі береги міцні і надійні. Тоді річка почувається захищеною та впевненою.

Кожного року ми відзначаємо день народження визначного педагога В.О.Сухомлинського, цього року 28 вересня вся країна відзначала 100-річний ювілей від дня його народження. Важко оцінити його внесок не лише в розвиток освіти, а й у формування суспільства. Він усе своє життя працював на благо людей.

Значну увагу педагог приділяв сімейному вихованню. Василь Олександрович говорив: «Головний зміст і мета сімейного життя – виховання дітей», «Головна мета сімейного виховання – сформувати справжню людину, наділену найкращими людськими якостями». Сім'я - одна з найбільших цінностей, створених людством за всю історію свого існування. 

З чим у Вас асоціюється слово сім’я.

Вправа «Ниточки»

Важливу роль у вихованні дитини займає сім’я.

Василь Олександрович створив сам понад тисячу казок, казки писали і його вихованці. Його казки – вічна мудрість життя, вони спонукають думати, робити висновки.

Багато сучасних письменників, за однойменними оповіданнями В. Сухомлинського, переклали їх на вірші. Сьогодні ми хочемо звернутись до спадщини великого педагога – цілющого джерела людської мудрості, його цінних думок та золотих порад і показати, яка ж роль сімейного виховання Ми пропонуємо до Вашої уваги прослухати вірші Лідії Фураєвої у виконанні наших з Вами діток.

Сценки

Кожна дитина неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями. Місія Нової школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками. Важливу роль у вихованні дітей займає й школа. Тому можна говорити про нероздільний трикутник батьки-діти-вчителі.

В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем та батьками. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими спільниками,Ю рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.

Мудрість батьків на думку В.О.Сухомлинського виявляється у вмінні:

  • Взаємної довіри та спілкування;

  • Поєднання вимогливості та доброти, суворості і ласки;

  • Розумному обмеженні права вибору та свободи дій;

  • Правильно застосовувати покарання та заохочення.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись