і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Система динамічної математики GeoGebra – інноваційний засіб для вивчення математики

Система динамічної математики GeoGebra – інноваційний засіб для вивчення математики

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №NN617876
За публікацію цієї методичної розробки Римаренко Марина Валеріївна отримав(ла) свідоцтво №NN617876
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Система динамічної математики GeoGebra – інноваційний засіб для вивчення математики

Слайд № 2

Проблеми впровадження СДМ у шкільний курс математики

Слайд № 3

один із перспективних напрямків інформатизації шкільної математичної освіти. Використання у навчальному процесі систем комп’ютерної математики (СКМ),систем динамічної математики(СДМ) і програм для роботи з функціями та їх графіками GeoGebra -

Слайд № 4

Виникнення програми Програма GeoGebra виникла в 2002 році як дипломний магістерський проект Маркуса Хохенватера під час його навчання в університеті Зальцбурга. GeoGebra перетворилась на міжнародний проект з відкритим кодом, що активно розвивається і над яким зараз працює інтернаціональна команда з 20 розробників та більше ніж 100 перекладачів СДМ GeoGebra — це вільний педагогічний програмний продукт, призначений для вивчення і викладання математики в середніх і вищих навчальних закладах, який поєднує динамічну геометрію, алгебру, математичний аналіз і статистику.

Слайд № 5

Слайд № 6

Ресурс www.geogebra.org пропонує користувачам GeoGebra:

Слайд № 7

http://www.geogebratube.org створена з метою вдосконалення сервісу для зберігання, перегляду, використання та обміну електронними відкритими дидактичними матеріалами, виготовленими за допомогою GeoGebra: Платформа GeoGebraTube

Слайд № 8

У Кембриджі 2008 року засновано інтернаціональну професійну мережу: Міжнародний Інститут GeoGebra. Основними цілями є: навчання і підтримка вчителів, викладачів і студентів педагогічних вищих навчальних закладів з метою сприяння зростанню їх професійної майстерності; Description of the contents розвиток і вдосконалення пакета GeoGebra; розробка і вільне розповсюдження інноваційних дидактичних матеріалів, створених за допомогою GeoGebra сприяння співпраці між ІGІ і регіональними інститутами GeoGebra

Слайд № 9

Мережі регіональних осередків GeoGebra

Слайд № 10

В Україні започатковано регіональні інститути GeoGebra Харків Чернігів «Інститут GeoGebra Харків, Україна» засновано 6 липня 2010 року на базі кафедри інформатики Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди (http://kafinfo.org.ua/geogebra) «Інститут GeoGebra Чернігів, Україна» (https://sites.google.com/site/ geogebrachernigiv) засновано 3 лютого 2011 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ЧОІППО) імені К. Д. Ушинського (http://choippo.edu.ua)

Слайд № 11

проведення семінарів і конференцій; розробка нових й адаптація існуючих навчальних матеріалів відповідно до українських освітніх стандартів; створення веб-ресурсів, присвячених підтримці використання GeoGebra в навчальних закладах України; проведення досліджень, залучення вчителів і викладачів до наукової роботи; створення спільноти сертифікованих користувачів і тренерів GeoGebra у Чернігівській області і в Україні; залучення вчителів і учнів до роботи центру. Головні завдання центру:

Слайд № 12

Слайд № 13

Алгебра і початки аналізу: обчислення значення виразів; спрощення дробово-раціональних виразів; розкладання на множники многочленів; розкладання на прості множники числа; знайдення НСД і НСК декількох чисел; побудова графіків функцій і рівнянь, заданих аналітично; графічне розв’язування рівнянь і їх систем; знаходження координат точок перетину графіків двох функцій на заданому проміжку; графічне розв’язування нерівностей і їх систем; побудова дотичної і нормалі до графіка функції у заданій точці з одночасним знаходженням їх рівнянь; трасування графіка, побудова таблиці значень; дослідження функції на даному проміжку (відшукання найбільших і найменших значень, екстремум, довжина кривої, нулі функції, точки перегину (для поліномів); виконання чисельного інтегрування і його геометрична ілюстрація; знаходження первісної, похідної функції та побудова їх графіків.

Слайд № 14

Геометрія: побудова різноманітних геометричних фігур на площині (точок, прямих, променів, ламаних, векторів, кутів, многокутників, правильних многокутників, бісектрис кутів, серединних перпендикулярів, паралельних і перпендикулярних прямих, кіл (за центром і точкою, за центром і радіусом, за трьома точками), дуг кіл і конічних перетинів, дотичних до кола тощо); обчислення площ: многокутника, круга, частини площини, обмеженої еліпсом, сектора; знаходження: градусної міри кута, довжини відрізка, периметра многокутника, довжини вектора, відстані від точки до прямої, тангенса кута між прямою і додатнім напрямком осі абсцис тощо; перетворення фігур на площині: симетрія відносно точки і прямої, поворот навколо точки, гомотетія, паралельне перенесення; знаходження точок перетину двох фігур (двох прямих, прямої і кола); знаходження середини відрізка, центра кола (еліпса).

Слайд № 15

GeoGebra мас засоби для інтеграції із сучасними веб-технологіями Веб 2.0, Веб 3.0, хмарні обчислення, Wiki-технології, Moodle

Слайд № 16

Ефективність використання ІКТ у навчальному процесі значною мірою залежить від рівня підготовки вчителя.

Слайд № 17

Статті теми “Створення інтерактивних моделей у середовищі GeoGebra” http://dorobok.edu.vn.ua/subcategorie/view/189

Слайд № 18

www.geogebra.org/geogebra.ch.ua

Слайд № 19

https://sites.google.com/site/geogebrachernigiv/

Слайд № 20

https://sites.google.com/site/biblkompmod/

Слайд № 21

http://matematikaikt.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Слайд № 22

Перший запуск. Знайомство з інтерфейсом

Слайд № 23

Призначення кожної області у цьому вікні: Головне меню: аналогічно до будь-якої програми, виконує усі функції. Панель інструментів: на ній знаходяться усі потрібні інструменти, які  дозволяють виконувати побудову об’єктів за допомогою миші. Відміна/повторення: дві кнопки, верхня дозволяє відмінити останню дію, нижня – повернути відмінену. Полотно: основна область, у якій створюються об’єкти. Панель об’єктів: область, у якій записуються усі об’єкти, створені на полотні (навіть приховані). Рядок команд: область, яка дозволяє вводити різні команди, форми, рівняння тощо, вони одразу відображаються на панелі об’єктів та полотні. Показ/закриття списку команд: дозволяє переглянути весь список команд для введення  до рядка команд. 

Слайд № 24

Цікаве використання середовища

Слайд № 25

Сучасний урок математики учень професіоналізм СДМ творчий підхід готовність до змін

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Система динамічної математики GeoGebra – інноваційний засіб для вивчення математики
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    3986
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    NN617876
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №NN617876
За публікацію цієї методичної розробки Римаренко Марина Валеріївна отримав(ла) свідоцтво №NN617876
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти