Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Силуетна витинанка «Весна прийшла. Первоцвіти на вікні серце радують мені»

Трудове навчання

Для кого: 3 Клас

13.10.2019

820

6

0

Опис документу:
Презентація може бути використана під час уроку трудового навчання (3 клас) або заняття гуртка витинанки. Можна також використати кросворд під час уроку природознавства 1 - 2 клас (теми: "Весна" або " Первоцвіти").
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Силуетна витинанка «Весна прийшла. Первоцвіти на вікні серце радують мені» З досвіду роботи вчителя початкових класів НВК №39 м.Києва Шмат Юлії Вол...
Слайд № 1

Силуетна витинанка «Весна прийшла. Первоцвіти на вікні серце радують мені» З досвіду роботи вчителя початкових класів НВК №39 м.Києва Шмат Юлії Володимирівни

Психоемоційне налаштування на роботу Треба всім нам привітатись. Добрий день! Дружно голосно сказати… Добрий день! Вправо, вліво поверніться, Своїм...
Слайд № 2

Психоемоційне налаштування на роботу Треба всім нам привітатись. Добрий день! Дружно голосно сказати… Добрий день! Вправо, вліво поверніться, Своїм друзям посміхніться. Добрий день! Дружно всі, не відставайте, Своїм друзям побажайте… Добрий день! Добрий день! Добрий день!

Тема заняття: «Весна прийшла. Первоцвіти на вікні серце радують мені» Мета: виготовити силуетну витинанку за власним вибором; тренуватися складати ...
Слайд № 3

Тема заняття: «Весна прийшла. Первоцвіти на вікні серце радують мені» Мета: виготовити силуетну витинанку за власним вибором; тренуватися складати план роботи; виховувати бережливе ставлення до природи.

Слайд № 4

Правила користування ножицями і ножем 1. Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці. 2. Клади ножиці чи ніж так, щоб вони не виступали ...
Слайд № 5

Правила користування ножицями і ножем 1. Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці. 2. Клади ножиці чи ніж так, щоб вони не виступали за край робочого місця. 3. Не працюй тупим або зіпсованим інструментом.

4. У процесі різання уважно слідкуй за розміткою. 5. Не розмахуй ножицями, ножем, під час роботи не ходи. 6. Після роботи ножиці і ніж тримай склад...
Слайд № 6

4. У процесі різання уважно слідкуй за розміткою. 5. Не розмахуй ножицями, ножем, під час роботи не ходи. 6. Після роботи ножиці і ніж тримай складеними в чохлі. Правила користування ножицями і ножем

1 2 3 5 4 8 7 6 9 Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 7

1 2 3 5 4 8 7 6 9 Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 8

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 9

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 10

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 11

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 12

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 13

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 14

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 15

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 16

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 17

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 18

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 19

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т О Р Т Н А А С Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 20

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т О Р Т Н А А С Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т О Р Т Н А А С Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 21

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т О Р Т Н А А С Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т О Р Т Н А А С Р Л О К О С П Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 22

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т О Р Т Н А А С Р Л О К О С П Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т О Р Т Н А А С Р Л О К О С П Т Ц В І Р В О П Е
Слайд № 23

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т О Р Т Н А А С Р Л О К О С П Т Ц В І Р В О П Е

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т О Р Т Н А А С Р Л О К О С П И Я С К Ч Т Ц В І Р...
Слайд № 24

1 2 3 5 4 8 7 6 9 І Н С Д Н Ж І К И О В Р І В Ц П Т У М И А Л П І Ц О Л Т І Б Р У К С К І И А Н Г Т О Р Т Н А А С Р Л О К О С П И Я С К Ч Т Ц В І Р В О П Е

План роботи 1.Оберіть малюнок-заготовку, папір та контрастний до нього картон. 2. З’єднайте ескіз та папір степлером. 3. Зробіть витинанку і наклей...
Слайд № 25

План роботи 1.Оберіть малюнок-заготовку, папір та контрастний до нього картон. 2. З’єднайте ескіз та папір степлером. 3. Зробіть витинанку і наклейте її на картон.

Практична робота
Слайд № 26

Практична робота

На наступне заняття принести: - папір і картон; - ножиці і степлер; - клей ПВА. Дякую за увагу!
Слайд № 27

На наступне заняття принести: - папір і картон; - ножиці і степлер; - клей ПВА. Дякую за увагу!

Використані джерела: http://pedsovet.su http://popcornnews.ru http://vseokrasote.ru
Слайд № 28

Використані джерела: http://pedsovet.su http://popcornnews.ru http://vseokrasote.ru

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.