Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
3.2 СЕРІЯ ВПРАВ «ПОРИ РОКУ»
Мета: розвиток мислення, аналізу, формування вміння узагальнювати, групувати предмети за певною ознакою, добирати до них узагальнююче слово.
Хід гри.
Дитині показують слайди і просять, уважно подивитись на зображення, для того, щоб визначити, яка пора року зображена. Дитина має обґрунтувати свою думку, тобто пояснити, чому так думає, вказати ознаки, які свідчать про те, що зображена саме ця, а не якась інша пора року.
Орієнтовні запитання:
Поглянь на малюнок. (мал.1)
Яка пора року зображена на ньому?
Чому ти так думаєш?
Які ознаки весни ( літа, осені, зими) ви знаєте? (мал. 2, 3,4)
Мал. 1
Мал. 2
Мал. 3
Мал. 4
Савицька І. С
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»