"Серія вправ Пори року"

Опис документу:
Серія інтерактивних вправ. Мета: розвиток мислення, аналізу, формування вміння узагальнювати, групувати предмети за певною ознакою, добирати до них узагальнююче слово. Ігри можуть використовуватись з дітьми з ООП, а також з вихованцями ДНЗ.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

3.2 СЕРІЯ ВПРАВ «ПОРИ РОКУ»

Мета: розвиток мислення, аналізу, формування вміння узагальнювати, групувати предмети за певною ознакою, добирати до них узагальнююче слово.

Хід гри.

Дитині показують слайди і просять, уважно подивитись на зображення, для того, щоб визначити, яка пора року зображена. Дитина має обґрунтувати свою думку, тобто пояснити, чому так думає, вказати ознаки, які свідчать про те, що зображена саме ця, а не якась інша пора року.

Орієнтовні запитання:

Поглянь на малюнок. (мал.1)

Яка пора року зображена на ньому?

Чому ти так думаєш?

Які ознаки весни ( літа, осені, зими) ви знаєте? (мал. 2, 3,4)


Мал. 1

Мал. 2

Мал. 3



Мал. 4

1

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Савицька І. С
Слайд № 1

Савицька І. С

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
0
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!