Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
3.1СЕРІЯ ВПРАВ «ЩО ЗАЙВЕ»
Мета: розвиток мислення, аналізу, формування вміння узагальнювати, групувати предмети за певною ознакою, добирати до них узагальнююче слово.
Хід гри.
Дитині пропонують розглянути чотири серії картинок, де в кожній зображено п’ять різних предметів, причому чотири предмети можна віднести до однієї групи, а один – зайвий. Дитина повинна уважно розглянути картинки, назвати узагальнююче слово і визначити, який предмет зайвий і чому.
Орієнтовні запитання:
Поглянь на малюнки. (мал. 1)
Хто (що) на них зображений (а)?
Мал. 1
Хто (що), на твою думку, тут зайвий(е)?
Чому?
Як назвати зображення одним словом?
Відповіді пропонуємо дитині перевірити.
Підводимо курсор мишки до об'єкту (баклажан, огірок, томат, перець) і натискаємо лівою клавішею миші (стікером або рукою при роботі з інтерактивною дошкою) предмет обернеться навколо себе і повернеться в вихідне положення, демонструючи хибність припущення. (мал. 2)
Мал. 2
Натискаємо лівою клавішею миші (стікером або рукою при роботі з інтерактивною дошкою) по яблуку, воно зникає і на його місці з’являється смайлик. Відповідь вірна. (мал. 3)
Мал. 3
Правильна відповідь: зайве яблуко, тому, що це фрукт. Всі інші зображення на слайді овочі.
Аналогічно до інших слайдів:
Узагальнююче слово – фрукти. (мал. 4)
Мал. 4
Зайва капустина. (мал.4)
Узагальнююче слово – лісові тварини. (мал. 5)
Зайва кішка (домашня тварина). (мал. 6)
Мал. 5
Мал. 6
Узагальнююче слово – іграшки. (мал. 7)
Мал.,7
Мал. 7
Зайва - ялинка. (мал. 8)
Мал. 8
Узагальнююче слово – взуття. (мал. 9)
Мал. 9
Зайві-шкарпетки. (мал. 10)
Мал. 10
ІГРИ НА РОЗВИТОК УВАГИ,Мислення. Савицька І. С
«Що зайве»
«Що зайве»
«Що зайве»
«Що зайве»
«Що зайве»
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»