! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

"Серія інтерактивних вправ: Що зайве"

Опис документу:
Інтерактивні ігри на розвиток мислення, аналізу, формування вміння узагальнювати, групувати предмети за певною ознакою, добирати до них узагальнююче слово. Ігри сприяють активізації мислительної діяльності під час занять. Урізноманітнюють і осучаснюють освітнійй процес. Доречно використовувати у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

3.1СЕРІЯ ВПРАВ «ЩО ЗАЙВЕ»


Мета: розвиток мислення, аналізу, формування вміння узагальнювати, групувати предмети за певною ознакою, добирати до них узагальнююче слово.

Хід гри.

Дитині пропонують розглянути чотири серії картинок, де в кожній зображено п’ять різних предметів, причому чотири предмети можна віднести до однієї групи, а один – зайвий. Дитина повинна уважно розглянути картинки, назвати узагальнююче слово і визначити, який предмет зайвий і чому.

Орієнтовні запитання:

Поглянь на малюнки. (мал. 1)

Хто (що) на них зображений (а)?

Мал. 1

Хто (що), на твою думку, тут зайвий(е)?

Чому?

Як назвати зображення одним словом?

Відповіді пропонуємо дитині перевірити.

Підводимо курсор мишки до об'єкту (баклажан, огірок, томат, перець) і натискаємо лівою клавішею миші (стікером або рукою при роботі з інтерактивною дошкою) предмет обернеться навколо себе і повернеться в вихідне положення, демонструючи хибність припущення. (мал. 2)

Мал. 2

Натискаємо лівою клавішею миші (стікером або рукою при роботі з інтерактивною дошкою) по яблуку, воно зникає і на його місці з’являється смайлик. Відповідь вірна. (мал. 3)

Мал. 3

Правильна відповідь: зайве яблуко, тому, що це фрукт. Всі інші зображення на слайді овочі.

Аналогічно до інших слайдів:

Узагальнююче слово – фрукти. (мал. 4)

Мал. 4

Зайва капустина. (мал.4)

Узагальнююче слово – лісові тварини. (мал. 5)

Зайва кішка (домашня тварина). (мал. 6)

Мал. 5


Мал. 6

Узагальнююче слово – іграшки. (мал. 7)

Мал.,7

Мал. 7

Зайва - ялинка. (мал. 8)


Мал. 8

Узагальнююче слово – взуття. (мал. 9)

Мал. 9

Зайві-шкарпетки. (мал. 10)

Мал. 10

5

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ІГРИ НА РОЗВИТОК УВАГИ,Мислення. Савицька І. С
Слайд № 1

ІГРИ НА РОЗВИТОК УВАГИ,Мислення. Савицька І. С

«Що зайве»
Слайд № 2

«Що зайве»

«Що зайве»
Слайд № 3

«Що зайве»

«Що зайве»
Слайд № 4

«Що зайве»

«Що зайве»
Слайд № 5

«Що зайве»

«Що зайве»
Слайд № 6

«Що зайве»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись