Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Семінар-тренінг «Використання елементів аксіологічного підходу на уроках української мови та літератури»

Українська мова

Для кого: Дорослі

12.06.2020

254

2

0

Опис документу:
Розробка семінару-стренінгу для вчителів української мови та літератури «Використання елементів аксіологічного підходу на уроках української мови та літератури». Мета семінару-тренінгу: опанування педагогами цінностей, які сприяють формуванню вмінь ключових компетенцій учнів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Семінар-тренінг для вчителів української мови та літератури «Використання елементів аксіологічного підходу на уроках

української мови та літератури»

Мета семінару-тренінгу: опанування педагогами цінностей, які сприяють формуванню вмінь ключових компетенцій учнів.

Теорія цінностей допоможе людині пізнати себе,

свої найбільш важливі цілі, прагнення…

Р. Перрі

На столах таблички різного кольору, журнали, ватман, ножиці, клей, фломастери, завдання, чисті аркуші паперу.

  • Роздати (беруть самі) різнокольорові фігурки, сідають за столи.

  1. «Знайомство».

  • Одна з основних цінностей – комунікативні вміння-цінності: здатність ефективно спілкуватися з людьми, встановлення взаєморозуміння між усіма учасниками.

Хід вправи. Всі учасники за столами беруться за руки (навхрест), називають ім’я по батькові своє і рису характеру, яка притаманна цій людині, що починається на літеру імені.

Ніна Іванівна – наполеглива

Світлана Костянтинівна – сором’язлива

Лідія Еммануїлівна – лагідна

Оксана Миколаївна – організована

  1. «Головне – другорядне»

  • Людина ХХІ ст. переповнена знаннями, інформацією через Інтернет, де можна знайти все. У вчителя маса справ, вічний «синдром невиконаної роботи». Тому треба вміти вибирати те, що варте уваги. А це залежить від духовності людини.

Хід вправи. Взяти чисті аркуші і записати 10 справ, які потрібно виконати сьогодні – завтра (від найголовнішої). Уявити себе через N-ну кількість років. Вам 80-85. Ви прокинулися. Поснідали, поговорили з сусідами і вирішили написати 10 справ, які потрібно буде зробити за день-два тоді. Порівняйте справи. Якщо співпали – важливі, якщо ні – не варто хвилюватися. Учіться визначати головне, не марнуйте свого часу.

  1. «Професіонал».

  • Російське прислів’я говорить: «Семиделица – не работница». Але вчителів воно не стосується. І професіоналізм для нас – одна з основних якостей. Ви уважно прослухали чудову доповідь Лідії Еммануїлівни. А зараз попрацюємо.

Хід вправи. Кожна група вибирає голову та писаря. Отримують індивідуальні завдання. Працюють 5 хв. Міняються завданнями (на 2 хв.) по колу. Коли кожен стіл отримав свій аркуш, голова презентує відповідь.

  1. «Портрет» (творчий конкурс).

  • Ефективно організувати педагогічний процес на ціннісних засадах, формування ціннісної свідомості учнів, розвиток особистісних якостей школярів, формування цінностей ключових компетенцій… а ще перевірити зошити, підготуватися до уроку, взяти участь у всіх конкурсах, приділити увагу родині, собі…

Хід вправи. На ватмані намалювати, наклеїти… узагальнений образ сучасного вчителя, що йому заважає, що допомагає у роботі.

Презентація робіт.

Дякуємо за співпрацю!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.