семінар «Дошкільне дитинство – період для формування засад духовності особистості»

Опис документу:
«Дошкільне дитинство – період для формування засад духовності особистості» (семінар-практикум) презентація слайдів Відомо, що дошкільне дитинство є початковим періодом становлення особистості, коли формуються основи характеру, ставлення до навколишнього світу, людей, до себе, засвоюються моральні норми поведінки, важливі для особистісного розвитку якості психіки. Однією з перших духовних потреб є потреба дитини у спілкуванні.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
“Дошкільне дитинство – період для формування засад духовності особистості” (Семінар-практикум) Вихователь: Костіна К. В. Покровськ 2018
Слайд № 1

“Дошкільне дитинство – період для формування засад духовності особистості” (Семінар-практикум) Вихователь: Костіна К. В. Покровськ 2018

Відомо, що дошкільне дитинство є початковим періодом становлення особистості, коли формуються основи характеру, ставлення до навколишнього світу, л...
Слайд № 2

Відомо, що дошкільне дитинство є початковим періодом становлення особистості, коли формуються основи характеру, ставлення до навколишнього світу, людей, до себе, засвоюються моральні норми поведінки, важливі для особистісного розвитку якості психіки. Однією з перших духовних потреб є потреба дитини у спілкуванні. Задовольняється вона у процесі взаємодії з дорослими, які добирають педагогічно доцільні зміст і засоби спілкування. У ньому дитина здобуває перший досвід моральної поведінки. Це аж ніяк не означає, що дорослий формує її за власним задумом чи зразком. Дитина розвивається лише тоді, коли сама активно діє. Мистецтво вихователя виявляється у пробудженні і спрямуванні активності дитини на самовиховання. Ще В.О. Сухомлинський стверджував, що «без внутрішніх зусиль дитини, без її бажання бути доброю немислима школа, немислиме виховання».

Формування духовності як провідної якості особистості — велике і складне завдання, що має стояти у центрі уваги, вихователів, учителів, батьків. На...
Слайд № 3

Формування духовності як провідної якості особистості — велике і складне завдання, що має стояти у центрі уваги, вихователів, учителів, батьків. Народна педагогіка вчить: дитину треба виховувати тоді, коли вона "ще лежить поперек ліжка".

Формування духовних потреб особистості - найважливіше завдання духовного виховання. На думку С.У. Гончаренка Духовність - індивідуальна вираженість...
Слайд № 4

Формування духовних потреб особистості - найважливіше завдання духовного виховання. На думку С.У. Гончаренка Духовність - індивідуальна вираженість в системі мотивів особистості двох фундаментальних потреб: 1)ідеальна потреба пізнання; 2)соціальна потреба жити і діяти «для інших». Під духовністю переважно розуміють на увазі першу з цих потреб, а другу – визначають як душевність [Дубічинський В.В. Сучасний тлумачний словник української мови ].

В. Сухомлинський… “У процесі формування людської особистості діє багато сил: По-перше, сім'я, а в сім’ї найтонший і наймудріший скульптор – мати; П...
Слайд № 5

В. Сухомлинський… “У процесі формування людської особистості діє багато сил: По-перше, сім'я, а в сім’ї найтонший і наймудріший скульптор – мати; По-друге, особа педагога з усіма його духовними багатствами й цінностями, з його мудрістю, знаннями, уміннями, життєвим досвідом, інтересами; По-третє, колектив (дитячий, підлітковий, юнацький) з усією його могутньою силою виховного впливу на кожну особу; По-четверте, сама особа вихованця, тобто його самовиховання; По-п’яте, зовсім непередбачувані скульптори…”

Духовне виховання в сім’ї Залучення дітей до вивчення основ релігійних знань Заняття в гуртках з основ християнської етики (за бажанням батьків) Пр...
Слайд № 6

Духовне виховання в сім’ї Залучення дітей до вивчення основ релігійних знань Заняття в гуртках з основ християнської етики (за бажанням батьків) Проведення навчальних занять морально-духовної спрямованості Використання комплексного підходу до виховання морально та духовно розвиненої особистості, реалізуючи всі напрямки виховної роботи Організація духовного виховання дітей дошкільного віку в ДНЗ:

Форми, засоби та методи духовного виховання дошкільнят: - консультації для батьків, благодійні акції, батьківські збори, спільні заняття батьків та...
Слайд № 7

Форми, засоби та методи духовного виховання дошкільнят: - консультації для батьків, благодійні акції, батьківські збори, спільні заняття батьків та дітей; - дидактичні ігри, бесіди з дітьми, творчі ігри, міні-заняття з малими групами дітей; - інтерактивні ігри, розмови-хвилинки, інсценування казок; - музично-театралізована діяльність; - залучення вихованців дошкільних закладів до святкування державних релігійних свят, таких як Різдво Христове, Великдень, Трійця.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»