Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Сценарій загально-шкільного спортивного заходу, приуроченого до місячника «Молодь обирає здоров’я».

Фізична культура

Для кого: 8 Клас, 9 Клас

14.03.2021

66

2

0

Опис документу:
Цілі і завдання: 1. Пропаганда фізичної культури, як чинника здорового способу життя. 2. Формування здорового способу життя учнів. 3. Розвиток рухових якостей у дітей: сили, спритності, витривалості, швидкості. 4. Профілактика і попередження захворювань викликаних дефіцитом руху у школярів. 5. Виховання почуття товариства і взаємодопомоги. 6. Виховання здорового духу суперництва.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Сценарій

загально-шкільного спортивного заходу,

приуроченого до місячника «Молодь обирає здоров’я».

Приймають участь учні 8-9 класів.

Цілі і завдання:

1. Пропаганда фізичної культури, як чинника здорового способу життя.

2. Формування здорового способу життя учнів.

3. Розвиток рухових якостей у дітей: сили, спритності, витривалості, швидкості.

4. Профілактика і попередження захворювань викликаних дефіцитом руху у школярів.

5. Виховання почуття товариства і взаємодопомоги.

6. Виховання здорового духу суперництва.

УРОЧИСТЕ ВІДКРИТТЯ

Лунає композиція групи «Европа» «The Final Countdown».

Виходять дівчата з прапорами.

Показові виступи пойнтерів з прапорами.

Ведучий 1. Доброго дня, дорогі друзі!
Ведучий 2. Ми раді вас вітати та оголосити про відкриття наших змагань, присвячених темі «Молодь обирає здоров’я»

Ведучий 1. Здоров’я — розкіш для людини,
Найбільша цінність у житті.
Як є здоров’я день при днині,
Можливість є йти до мети.
Ведучий 2. Тоді є радість, щастя, диво,
Краса у крапельці роси.
Тоді людина йде щасливо
Серед безмежної краси
Ведучий 1.Чарівність світу відчуває.
Для неї в хмурість — дні ясні.
Вона всі труднощі долає
Й співає радісні пісні.
Ведучий 2. Вона — здорова! Це чудово,
Бо їй нічого не болить.
Вона добро творить готова.
І це прекрасно! Можна жить!

Ведучий 1. А зараз давайте познайомимося з журі

(Ведучі представляють членів журі).

Ведучий 1.У нашому залі зібралися учні, які не байдужі до здорового способу життя, до збереження власного здоров’я.

Ведучий 2. В змаганнях беруть участь команди.

(Ведучі представляють команди).

Презентація команд (Назва команди, девіз).

Журі оцінює презентацію.

Вчитель фізкультури пояснює, що змагання будуть проходити в три етапи, а в перерві між ними будуть показові виступи спортсменів-старшокласників, предметна вікторина, номери художньої самодіяльності. 

Ведучий 1. І так, починаємо наші змагання і неважливо, хто стане переможцем в цьому, швидше жартівливому змаганні. Головне, щоб всі ми відчули атмосферу свята, доброзичливості.

Ведучий 2. Нехай ця зустріч буде по-справжньому товариської.

Ведучий 1. Закликаємо команди до чесної спортивної боротьби, бажаємо успіху

Ведучий 1. Перемога сміливим. Великий успіх чекає того, хто, не здригнувшись, якщо потрібно, вступить в бій один за всіх.

Ведучий 2. Нехай журі простежить весь хід битви.

Нехай, друзі, і переможе той, хто виявиться дружніше!

Вчитель фізкультури:  «Отже, розпочинаємо перший тур змагань. Команди, до змагання в іграх-естафетах приготуйсь!»  
Звучить весела спортивна мелодія. 

В першому турі ігри-естафети:

Естафета «Тунель».
Учасники команд стоять один за одним, широко розставивши ноги, утворюючи «тунель». Останній учасник повинен направити м'яч в «тунель», а перший учасник, піймавши м'яч, біжить до поворотної стійки, оббігає її, повертається назад, стає останнім і посилає м’яч у «тунель» і так далі по порядку. Виграє та команда, яка впоралася із завданням першою.

Призначення (методичне обґрунтування): розвиток спритності, вміння працювати з м'ячем в групі.

Естафета «Пролізти через обруч».

На відстані 3 і 5 м навпроти кожної команди лежать один за іншим два обручі. За сигналом перші гравці кожної з команд біжать до першого обруча, зупиняються перед ним, беруть його двома руками, піднімають над головою, одягають обруч на себе, присідають, кладуть обруч на підлогу, біжать до другого обруча, встають в центр нього, беруть руками , піднімають над головою і опускають на підлогу. Після цього гравці оббігають поворотну стійку і повертаються на своє місце. Гру продовжує наступний гравець. Виграє та команда, яка впоралася із завданням першою.

Призначення (методичне обґрунтування): тренування різнобічної координації рухів.

Естафета «Посадка (збір) картоплі».

У кожної команди відро з «картоплею» - м’ячики для гри в теніс. Біля поворотної стійки лежать обручі – «грядка».За сигналом перший гравець бере відерце, біжить до обручів, «садить» картоплю, дістаючи по одному м’ячику. Обов'язкова умова - не кидати. Закінчивши посадку, повертається до команди, переда відерце наступному гравцю. Наступний гравець картоплю «збирає» і так далі по порядку. Виграє команда, яка першою закінчила «посадку».

Призначення (методичне обґрунтування): розвиток спритності.

Показовий виступ пойнтерів з пойі.

Журі підводить підсумки трьох конкурсів.

В другому турі ігри-естафети:

Естафета «Гра с обручем». 

Капітани команд стоять біля поворотної стійки, навпроти своїх команд з обручем в руці. По команді гравець, що стоїть першим біжить до капітана, пролазить через обруч і міняється з капітаном місцями. Капітан повертається до команди і стає в кінці колони. Другий гравець, прийнявши естафету від капітана, біжить до обруча і міняється місцями з першим. Завершенням гри вважається той момент, коли капітан опиниться біля стійки, як на початку гри. 

Призначення (методичне обґрунтування): формування вміння узгоджувати свої дії з діями інших членів команди, тренування різнобічної координації рухів. 

Естафета «Кенгуру з двома м'ячами».

Учасник стрибає до поворотної стійки і назад з затиснутим між ніг баскетбольним м'ячем, в руках тримає волейбольний м’яч. Виграє та команда, яка впоралася із завданням першою.

Призначення (методичне обґрунтування): розвиток рухових навичок, вміння зберігати рівновагу, утримувати в русі предмет.

 

Естафета «Юний хокеїст».
Учасник з ключкою в руках виконує ведення шайби, обводячи поворотну стійку. Передає естафету наступному гравцеві. Виграє та команда, яка впоралася із завданням першою.

Призначення (методичне обґрунтування): розвиток рухових навичок. 

Журі підводить підсумки трьох конкурсів. 

Вчитель фізкультури: « Увага всім членам команд. Проголошується невеличка спортивна вікторина. За правильну відповідь на поставлене питання команда отримає 1бал.» 

Вікторина: 

1) Спортивна гра в котрій м’яч , сітка и дві команди? (Волейбол) 

2) Скільки гравців у футбольній команді? (11) 

3) Девіз Олімпійських ігор. (Швидше, вище, сильніше) 

4) Ручні прискорювачі байдарок, каное та інших безмоторних човнів. (Весла) 

5) Початок дистанції – це «старт», а її закінчення? (Фініш)

6) Передача м'яча у спортивних іграх. (Пас)

7) Під час гри в теніс в неї не можна потрапляти м'ячем? (Сітка)

8) Як називається майданчик для боксу? (Ринг)

9) Що прагнуть встановити спортсмени на змаганнях? (Рекорд) 

В третьому турі ігри-естафети:

 Естафета « Гра з м'ячами». 

На майданчику на відстані 3-х метрів від лінії старту ставиться стійка. Перші номери, з м’ячем в руках, біжать до своїх стійок, стають за ними і з цього місця кидають м'ячі другим номерам. Піймавши м'яч, другі і подальші номери проробляють те ж саме. Завершенням гри вважається той момент, коли останній гравець з м’ячем опиниться біля стійки.

Призначення (методичне обґрунтування): розвиток рухових навичок. 

Естафета «Павучки».

Перший учасник кожної команди приймає положення «упор сидячи ззаду» («павучок»), на животі лежить баскетбольний м'яч. За сигналом судді перший учасник кожної команди починає рух ногами вперед, «доходить» до поворотної стійки, встає, оббігає її і бігом з м'ячем у руках повертається до команди, передає м'яч наступному учаснику. Виграє та команда, яка впоралася із завданням першою.

Призначення (методичне обґрунтування): розвиток рухових навичок, вміння зберігати рівновагу, утримувати в русі предмет.

Журі підводить підсумки. 

Пісня у виконанні учениці 7 класу

Ведучій 1. Що найцінніше в наші дні?

Знання? Багатство? Слава? Ні!
Здоров'я – то найбільший скарб,
То – паросток, зігрітий у руках
Ведучий 2. І скупаний у сонячнім промінні,
Любові, доброті, терпінні
Батьків і вчителів, сім'ї і школи,
Щоб не хворіли наші діточки ніколи.
Ведучі разом:

Здоров'я кожної дитини –
Майбутнє славної багатої Вкраїни.

НАГОРОДЖЕННЯ

Ведучий 1. Ось і закінчилося наше спортивні змагання, сьогодні ми стали ще більш сильними, витривалими і сміливими.

Ведучий 2. Але не зважаючи на результати сьогоднішніх змагань, всі учасники та вболівальники отримали заряд бадьорості і гарного настрою!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.