Сценарій виховного заходу "Таланти нашого класу"

Опис документу:
Даний матеріал допоможе дітям краще познайомитись, дізнатись про захоплення своїх однокласників, розкрити власні уміння і таланти, допоможе створити позитивний емоційний настрій у колективі, згрупувати клас, стимулює в учнів самостійність та креативність

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Таланти нашого класу 

Під музику виходять діти

Вчитель . Увага! Увага!

Сенсація року!

Зібрались сьогодні

Найкращі зірки!

Але не Джамала і не Пугачова,

А наші, шкільні зірки й зірочки!

Україна – чудовий край з чарівною, неповторною природою, багатою історичною спадщиною і культурою. 
Талановита в нас кожна дитина! 
Тож відкриєм таланти твої, Україно! 

(пісня «Ми дівчата з України»)


Учень .
В цей день казковий, 
В цей день чудовий 
Яскраві, нові запалають зірки! 
В цей день чудовий, 
В цей день казковий 
Відкриють таланти свої дітлахи! 
Плекаємо змалку майбутнє держави – 
Не будьте байдужі, татусі і мами! 

Учень .А зараз оплески гучні,

Дозволять свято розпочати

Адже прийшли сьогодні кращі,

Свої таланти показати.

(музика)

Учень . «Щире серце в тебе...» - часто чую, 
Не стерплю неправди, зла і зрад... 
У людях дуже людяність ціную, 
І вірю: в кожної людини є талант! 

Учень .Підросли у нас таланти 
Співаки і музиканти, 
Віртуози-танцюристи, 
Ну хіба ж ми не артисти? 

Учень .Ми весело танцюєм

І голосно співаєм.

Дрижать у школі стіни,

Коли ми виступаєм!

То ж, раді всіх вітати

В стінах цієї зали.

Концерт шкільних талантів

Ми, друзі, розпочали!

(пісня «Червона калина») 


Учениця .Мені вже …. років з «гаком» – 
Закінчую я перший клас! 
У рідній школі, в ріднім колі 
Так рада бачити всіх вас. 

Учениця .Люблю тварин, люблю природу, 
Люблю батьків і всіх людей! 
Люблю весь світ і рідну школу. 
І день сьогоднішній оцей. 
Тут я зробила перші кроки, 
Пізнала радість і печаль, 
Життєві почались уроки, 
Симпатій вирій закружляв... 

Учениця .Із гордістю кажу: я - українка! 
У мальовничих виросла краях, 
Де лине рідна пісня дзвінко, 
У місті, де проліг Чумацький шлях! 

Учениця .Із гордістю кажу: я - українка! 
Усім уклін, з ким поряд я живу, 
Із ким проходить тут моє навчання, 
Із ким ділю і радість, і журбу. 

Учень .Говорять, справжня господиня 
Цікавих сповнена думок. 
А в мене чуда повна скриня, 
Чаклую без чарівних паличок! 

(Танок з рушниками «На нашій Україні і небо голубіше»)


Учениця .У вільний час не байдикую, 
А гарнесенько малюю. 
Люблю і книжки почитати 
Ще й багатесенько поспати. 

УченьЧарівні олівці кольорові 
Я по черзі беру їх до рук. 
Оживають поля паперові: 
Вже торкнувся малюнків і звук… 
Чути пісню пташину і шерех 
Листя, трав, вітерця і води, 
Плюскіт хвиль річкових попід берег, 
Й рип по снігу пружної ходи. 

Учень Ароматами повниться зал – 
Зірковий час кулінарів настав! 
Їх страви смачні і корисні, 
От зараз би їх і з’їсти! 

(Виходять кулінари)

Учень Жил да был «Наполеон», 
Сладким царством правил он. 
Ведь не зря везде и всюду 
этот торт считают чудом. 
И не сложен он в быту 
Молоко, яйцо, муку 
Тщательно перемешал, 
И в печи коржи создал. 
Но к коржам ведь нужен крем! 
Тут советую я всем: 
Молоко, яйцо с ванилью 
Быстро-быстро с маслом взбили. 
Дальше мажем каждый корж 
Торт и так уже хорош! 
Но с изюмом и орехом – 
Всем гурманам на потеху! 
Сладкий, мягкий, ароматный! 
И тебе, и мне приятно. 
Ведь не зря зовётся он – 
Торт тортов – «Наполеон». 

Учень На сковородку, добре розігріту,
Кидай скоріш з прослойками сальце.
Коли воно добряче зашкварчало,
Залий швиденько куряче яйце.
Ти білорус? Додай іще картоплі
Як італієць, то томат додай.
Якщо болгарин - зразу бринзи ніжної
Шматочок у яєшню підкладай.
Якщо грузин - додай сунелі-хмелі,
Враз запашніше куряче яйце.
Якщо норвежець - кuдай осетрини,
Смачніше зразу буде все оце.

(танок «Господині»)

Учень ..Візьму мікробів, що зовуться дріжджі,
Візьму води, і борошна кіло,
І все це гарно замішу у діжці.
Й сховаю тісто у тепло, щоб підійшло.
Часник помну з олією і сіллю,
І суміш ту скупаю у окропі,
Листок лавровий ще додам і зілля,
Що апетит бадьорить, наче допінг.
Я наліплю пампушок м’якобоких,
І в піч пошлю тіла їх гартуватись.
Назад отримаю їх вже бурштинооких,
Засмаглих, мов із пустелі солдати.
І в нагороду за звитяжну дію
У білу миску вкину я пампушки,
І часниковим соусом омию
Боки тугі – заллю по самі «вушка».
І аромат такий шугне до неба,
Що внюхають і в Арктиці пінгвіни.
Й моржу пояснить птаха чорнодзьоба:
- То дух пампушок лине з України…

Учень Як романтично пахне ковбаса
І помідори в банцi зашарiлись.
А в пляшечцi, так тихо як роса,
Із хліба сірівець домашній причаївся.
I сало нiжно зваблює тiльцем,
I хлiб наставив загорiлу спину…
Якщо ж ти млiєш, слухаючи це,
Ти, значить, щиро любиш Україну!

Учень Вареники-великомученики

Велику муку терпіли,

В окропі кипіли,
Сиром боки позапихані,
Маслом очі позаливані,
За те ми вас, вареники, і величаємо
Що в сметану умочаємо.

(пісня «А мій милий вареничків просе..»)

Учень .Займаюсь плаванням в басейні, 
Опанував і кроль, і брас. 
Хоча б одну доріжку в залі, 
От здивував би я всіх вас! 

Учениця .А ось поробки всім на диво власними руками
Майструвала не сама помагала мама(квілінг)

Учень .Моя мама намистинки, мов росинки, нанизала
І цей бісер, мов у казці, в руках в неї оживає. 
Чи то бджілка, чи то квітка затанцює у руці… 
Бачите, які бувають майстрині-молодці! 

Учень .Я вмію робити з паперу дива, 
Цікаві яскраві незвичні картини. 
Я їх подарую матусі в свята. 
Зрадіє матуся і буде щаслива, 
Що має такого синочка вона. 

Учень .Люблю природу і подорожую. 
Люблю людей таких, як вони є. 
Частіше веселюсь, а не сумую - 
бо з оптимізмом стука серденько моє! 

Учениця .З дівчаток хто не любить танці 
І ритми музики, і ніжні й запальні … 
Тож я сьогодні скористаюсь шансом 
І затанцюю, як хотілося мені! 
(Танок «Віночок»)

Учень .Не умел ещё писать, и не мог ещё читать, 
Но зато я научился на компьютере играть. 
Засветился монитор, мышкой двигаю курсор. 
Для игры и чудо-сказок открывается простор. 
Не понять бабуле, нет, что такое Интернет. 
Я и сам пока не знаю, не могу ей дать ответ… 
Я, конечно, ещё мал. Кем я стану – не мечтал, 
Но осваивать компьютер маме твёрдо обещал. 
Без компьютера нельзя. И ворчит бабуля зря. 
Сидя дома, всю планету я исследую, друзья. 


Учень .Футболісти, два Данила, володіють м ‘ячем вміло! 
А я в шашки гарно граю, 
І м’ячем в футбол ганяю! 

Учень .Щоб здоровим, сильним бути, 
Треба нам про сум забути. 
Боксом треба нам займатись 
І частіше усміхатись! 
Бо усміхнена людина – 
Це здоров’ я половина! 

(танок хлопців-«Бабушки-старушки»)
Учень .Люблю поїсти солоденьке, 
Люблю багато малювать. 
Встигаю кілька раз на день я 
Потанцювати й поспівать. 
Люблю я жарти і приколи. 
Без музики не можу жить! 
Тому що вчусь в чудовій школі! 
Умію мріяти й дружить. 


Учень . Шкільне життя не шоколад

І щоб воно ішло на лад,

Нам треба більше жартувати,

Невдачі гумором долати.

Учитель.А зараз час жартів настав, 

Нехай сміхом наповниться зал
Наші діти вас порозважають
Гуморески вам почитають

Учень .— У вас зуби є, дідусю? — онучок питає.

Дід журливо посміхнувся:

— Вже давно немає.—

Це почувши, хлопченятко зраділо без краю:

Тоді пряник потримайте, а я пострибаю.

Учень .Заснув татко на дивані, зігрітий обідом,

Хропе, сопе, свище носом, аж чути сусідам.

А синочок слухав, слухав, приглядався скоса,

Потім підбіг до батечка і крутнув за носа.

— Що ти, капоснику, робиш? — здивувалась мама.

Виключаю, бо у татка погана програма.

Учень .Вдарив батько спересердя хлопчика малого.

Той поплакав, переплакав та й питає в нього:

—Тебе, татку, бив твій татко?

— Бив, та ще й немало.

— Ну, а татка твого били?

— Теж перепадало.—

І сказало хлопченятко, заломивши ручки:

— Тепер ясно, звідки в тебе хуліганські штучки.

Учень .Батько дивиться у зошит.

— Двійка, двійка… Стид і страм!

Я, їй-право, побоявся б показать таке батькам.

— А Івасик-першокласник перед ним стоїть, як туз.

— А чого,— пита,— боятись? Я тобі не боягуз.


Учень .Дід приїхав із села,ходить по столиці.
Має гроші – не мина жодної крамниці.
Попросив він: - Покажіть кухлик той, що з краю.
Продавщиця: - Што? Чєво? Я не панімаю.
- Кухлик, люба, покажіть, той, що збоку смужка.
- Да какой же кухлік здєсь, єслі ето кружка!
Дід у руки кухлик взяв і насупив брови:
- В Україні живете й не знаєте мови…
Продавщиця теж була гостра та бідова.
- У мєня єсть свой язик, ні к чєму мне мова.
І сказав їй мудрий дід: - Цим пишатися не слід,
Бо така сама біда в моєї корови:
Має, бідна, язика
– І не знає мови!

Учень .Ось які у нас таланти: 
Співаки і музиканти, 
Пейзажисти, портретисти, 
Майстри вишивки, артисти, 
Кулінари, танцюристи, 
І поети, й візажисти, 
І спортсмени, і туристи, 
Чаклуни і піаністи. 
Багато здібностей у нас! 
Всі: Ми дружний і веселий клас! 

(пісня «Батькам»)

Вчитель Огляніться ви навколо,

Скільки радості й тепла

На сьогоднішньому святі

Принесла нам дітвора

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн