Сценарій тренінгу: «Сила звичок» для учнів 7-8 класів

Опис документу:
Сценарій тренінгу: «Сила звичок». Мета: Дати дітям змогу зрозуміти, що звички можуть допомагати а також стати на перешкоді у досягненні життєвих цілей. Тривалість: 1 година 20 хвилин Що приготувати: «цеглинки» з паперу, нитки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій тренінгу: «Сила звичок»

Мета: Дати дітям змогу зрозуміти, що звички можуть допомагати а також стати на перешкоді у досягненні життєвих цілей.

Тривалість: 1 година 20 хвилин

Що приготувати: «цеглинки» з паперу, нитки.

1.Знайомство. Запропонуйте учням продовжити фразу: «Мені подобається робити найохочіше….»

2.Правила роботи: Обговоріть з учнями, які правила вони виконують не дуже охоче.

3.Очікування. Запропонуйте учням висловитися, про що вони хотіли б дізнатися на тренінгу.

4.Інформація.

П’ять століть назад німецький гуманіст Еразм Роттердамський сказав: «Ми сіємо думки і пожинаємо вчинки; сіємо вчинки і пожинаємо характер; сіємо характер і пожинаємо долю».

Якщо ви визначите, які звички розвивати, а від яких відмовитися, то зможете вибрати свою долю. Є звички, які обмежують людину, а інші надають їй сили. Звички впливають і на наше здоров’я.

5.Вправа «Стіна здоров’я».

Тренер пропонує дітям називати корисні звички і записувати їх на цеглинках. З них вони побудують фортецю, яка міцно охоронятиме їх і їхнє здоров’я.

Після того, як стіна буде збудована достатньо міцною, тренер пропонує назвати шкідливі звички. Кожна шкідлива звичка руйнуватиме одну цеглинку. Скоро діти на власні очі побачать, як швидко руйнується фортеця, а людина стає незахищеною, вразливою.

Обговорення. Які виправдання люди придумують своїм шкідливим вчинкам

6.Вправа «Формування звичок».

Формування звичок можна порівняти з роботою в садку або на городі. Існують три закони отримання врожаю:

А.Що людина сіє, те й пожинає. (Якщо ви посіяли моркву, то й зберете моркву).

Б.Врожай отримують не одразу, а через деякий час. (Врожаю не буде не на наступний день, не через декілька днів після того, як посіємо).

В.Пожинають більше, ніж сіють. (З декількох семян отримують кілограми врожаю).

Обговорення. Поясніть, як ви розумієте кожен із цих законів.

Такі ж правила можна примінити і до наших звичок.

Якщо ви хочете, щоб люди були з вами привітні, люб’язні, які звички мусимо розвивати в собі?

Якщо ми почнемо насміхатися, або ображати людей, вони будуть деякий час терпіти таке відношення, а потім будуть відповідати так само.

Посіявши трошки недружелюбства, в кінці кінців ви отримаєте набагато більше.

На щастя, ці ж правила діють і стосовно корисних звичок.

6.Вправа «Сила звички».

Запросіть одного з сильних учнів допомагати в демонстрації.

Учень стає з витягнутими уздовж тіла руками. Тренер обв’язує його ниткою і просить розірвати цю нитку, напруживши руки. Учень робить це легко.

Вдруге тренер обертає нитку три рази. Учень розриває нитку, але прикладає більше зусиль.

Поясніть, що досліди вчених показали, поширені звички формуються за три тижні (21 день). Після цього тренер втретє обертає нитку 21 раз. Скоріше за все учень не зможе розірвати її, або розірве з великим зусиллям.

Поясніть, що існують такі звички, наприклад, вживання наркотиків, або паління, що роблять з людини раба. Такі звички порівнюються не з ниткою, а з товстими залізними цепками.

Обговорення. Як в майбутньому нам можуть нашкодити погані звички? Як стануть у пригоді корисні звички?

7.Вправа «Шаради».

Об’єднайте дітей в групи по двоє-троє. Кожна команда отримує листочок з написаною на ньому звичкою.(Це мають бути корисні і шкідливі звички).

Члени команди повинні без слів відобразити звичку. Всі присутні вгадують, про що йде мова.

8.Заключний етап. Релаксація.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
5
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!