Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Сценарій квесту до Дня української писемності та мови

Гра

Для кого: 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас

17.04.2020

1119

66

0

Опис документу:
Квесту до Дня української писемності та мови, мета якого залучити учнів до активної пізнавальної діяльності; забезпечити самовираження і саморозвиток кожного учасника квесту; виховувати вміння працювати в команді.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Червонопрапорна загальноосвітня школа I-III ступенів

Генічеської районної ради Херсонської області

Квест-естафета

до Дня української

писемності та мови

2018 рік

Квест-естафета до Дня української писемності та мови

Вік учасників: 5-9 клас

Мета квесту: залучити учнів до активної пізнавальної діяльності; забезпечити самовираження і саморозвиток кожного учасника квесту; виховувати вміння працювати в команді.

Квест відбувається у приміщенні школи. Учням заздалегідь оголошено про початок квесту та місце збору. Кожна команда отримує маршрутний лист, який в процесі гри заповнюють відповідальні вчителі. Перемагає команда, яка набере найбільшу кількість балів.

ПЕРЕБІГ КВЕСТУ:

ПУНКТ № 1

Завдання 1. «Чорна скриня»

За 5 підказок учні повинні відгадати, що знаходиться в чорній скрині (Чим менше підказок використали – тим більший бал)

Підказка 1: Найбільший такий предмет має величезні розміри: 6Х3 метри, а його вага становить 492 кілограми. Висота найменшого такого предмета – 0,3 мм. (5 балів)

Підказка 2: Один із цих предметів був проданий на аукціоні у 2013 році за 24 мільйони доларів (4 бали)

Підказка 3: Щоб створити цей предмет, людина використовує в середньому 475 годин свого часу (3 бали)

Підказка 4;В Україні такий предмет вперше зʼявився у 1574 році за сприяння Івана Федорова (2 бали)

Підказка 5: Грецькою це слово звучить як «бібліа» (1бал)

Правильна відповідь: КНИГА

Підказка (видає вчитель після того, як учні виконали завдання): Вас чекають у приміщенні, яке може називатися вівліофіка, давні єгиптяни називали його «аптека для душі» , а в перекладі з інших мов воно означає «скриня для книжок»

Правильна відповідь: БІБЛІОТЕКА

ПУНКТ № 2

Завдання 2. Алфавітний калейдоскоп (за кожне правильне слово 1 б.)

Розставте слова в алфавітному порядку:

Герой, ангел, абетка, кара, ахати, альбо, блиск, клопіт, амінь, бій, аблегат, нагляд, гамувати, амбіція

Правильна відповідь: КАБІНЕТ ІСТОРІЯ (можна будь-який кабінет)

Абетка

Аблегат

Альбо

Амбіція

Амінь

Ангел

Ахати

Бій

Блиск

Гамувати

Герой

Кара

Клопіт

Нагляд

Підказка (на листочках): Підкресліть передостанню букву в кожному слові. Якщо правильно виконали завдання, прочитаєте місце наступної зупинки

ПУНКТ № 3

Завдання 3. Мовні цікавинки (за кожну правильну відповідь – 1 бал)

  1. клас:

Назва якої птиці складається з 40 "а" (Сорока)

Якою косою не можна кости ? (Дівочою, піщаною)

Що стоїть посеред Києва? (Є)

У небі одна, а в баби дві? (Б)

Чим закінчується вечір і починається ранок? (Буквою Р)

  1. клас:

Назвіть місто великих хижаків. (Львів)

Яке слово об'єднує 33 букви? (Алфавіт)

Які сто приголосних звуків можуть зупинити рух автомобілів? (Сто-п) Як із буряка зробити великий дощ? (Буря-к)

Що зробити, щоб майка полетіла? (Майка-чайка)

  1. клас:

Як написати одним словом з чотирьох букв словосполучення "суха трава". (Сіно)

Що належить вам, але інші користуються ним частіше? (Ім'я)

Як написати одним словом «мати, батько, син, дочка»? (Сім'я)

Яким прикметником можна назвати білу хустку, намочену в Чорному морі? (Мокра)

Гора й долина.Що між ними ?( «Й»)

  1. клас

  1. Що тепліше одного кожуха? (Два кожухи).

  2. Що в хаті щодня цілують? (Чашку).

  3. Що в людині найбистріше? (Думка).

  4. Що посеред землі стоїть? (Літера „М").

  5. Жило триста котів і один чоловік. Скільки було там ніг? (Дві).

  1. клас

1.Чого на ярмарку не купиш? (Розуму)

2. Де бувають ріки без води, а міста без будинків? (На мапі)

3. На що схожа половина яблука? (На другу половину)

4. Що святкує український народ 9 листопада з 1997 року? (День української писемності та мови)

5.Кого вшановує цього ж дня православна церква ?

(Нестора Літописця)

Підказка: Розшифруйте запис і все стане зрозуміло.

18,1; 3,1,22; 28,7,15, 1,32,23,31; 3; 15,1,2,12,18,7,23,12; 1,18,4,16,12,14,22,31,15,19,13; 17,19,3,11

Правильна відповідь: НА ВАС ЧЕКАЮТЬ В КАБІНЕТІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (Цифра дорівнює номеру букви в алфавіті)

ПУНКТ № 4

Завдання 4. Латка на фразеологізм (за кожну правильну відповідь – 1 бал)

Відновіть фразеологізми, вставляючи на вільне місце слово-латку

5 клас:

«Латки»: язик, око, ніс

  1. Розвʼязався …

  2. Впадати в …

  3. Водити за …

  4. Виткнути …

  5. Дати волю …

Правильні відповіді:розвʼязався язик, впадати в око, водити за ніс, виткнути носа, дати волю язикові

6 клас:

«Латки»: голова, серце, печінка, ноги

  1. … йде обертом

  2. Лягти каменем на …

  3. … і два вуха

  4. Сидіти в …

  5. Взяти … на плечі

Правильні відповіді: голова йде обертом, лягти каменем на серце, голова і два вуха, сидіти в печінках, взяти ноги на плечі

7 клас:

«Латки»: курка, кінь, коза, кіт

  1. Носиться, як … з яйцем

  2. Бути на …

  3. І … загребуть

  4. Нагадали … смерть

  5. Шкребуть на серці …

Правильні відповіді: носиться, як курка з яйцем, бути на коні, і кури загребуть, нагадали козі смерть, шкребуть на серці кішки

8 клас

«Латки»: вовк, рак, коза, сало, олія.

  1. Бити як сидорову…

  2. Піднести печеного …

  3. Намастити пяти …

  4. Стріляний …

  5. Немає … в голові.

Правильні відповіді: Бити як сидорову козу, піднести печеного рака, намастити пяти салом, стріляний вовк, немає олії в голові.

  1. клас

«Латки»: Молоко, олія, макітра, земля, зерно.

  1. Купатися в …

  2. На макове …

  3. не обсохло.

  4. не в порядку

  5. Бити лихом об….

Правильні відповіді: Купатися в олії, на макове зерно, молоко не обсохло, макітра не в порядку, бити лихом об землю.

Підказка: RunintheofficeofUkrainianlanguageandliterature

(біжіть в кабінет української мови та літератури)

ПУНКТ № 5

Завдання 5. «Загадки»

1. Біле поле, чорне насіння, хто його сіє, той розуміє. (Книга).

2. Чорний Іванчик, дерев'яна сорочка, де носом поведе, замітку кладе. (Олівець).

3. Книжки читаю, а грамоти не знаю. (Окуляри).

4. Два пани наділи одні штани. (Ножиці).

5. Малий коник із чорного озерця воду бере та біле поле поливає. (Перо і чорнило).

6. Що іде, не рухаючись із місця? (Час).

Підказка: знайдіть у кабінеті найбільшу за розміром книгу. На сторінці 148 прочитайте підкреслені букви.

Відповідь: Вітаю Вас. Завдання виконані. Квест успішно завершено.

Підводяться підсумки квесту, переможці нагороджуються подарунками.

Додаток

Маршрутний лист

учасників гри-квесту

учнів ________ класу

№ пункту

К-сть набраних балів

Підпис вчителя

№1 (Кабінет української мови та літератури)

№ 2 (Бібліотека)

№ 3 (кабінет історії)

№4 (кабінет англійської мови)

№5 (кабінет української мови та літератури)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.