Сценарій конкурсу "Справжня майстриня"

Опис документу:
Сценарій позакласного заходу - конкурсу "Справжня майстриня" розроблено з метою застосування учнями на практиці знань та вмінь, отриманих на уроках обслуговуючої праці, сприяння розвитку інтелектуально – пізнавальних та творчих здібностей, естетичних смаків, фантазії та виховання культури поведінки, поваги до професії модельєра, швеї. Всі матеріали, використані в сценарії, є авторськими

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій конкурсу «Справжні майстрині»

Цільова аудиторія: 7-8 клас

Мета:

  • застосування на практиці знань та вмінь, отриманих на уроках обслуговуючої праці;

  • сприяння розвитку інтелектуально – пізнавальних та творчих здібностей, естетичних смаків, фантазії;

  • виховання культури поведінки, поваги до професії модельєра, швеї.

Обладнання, матеріали, інструменти: скатерті, посуд, вази з квітами, тканина, ножиці, шпильки, голки, нитки, допоміжні матеріали: пір’я, фурнітура, плівка тощо

Наочність: плакат з надписом: «В людині повинно бути все прекрасно: і тіло, і душа, і навіть одяг», оцінювальні картки, колажі «В світі моди»

Час: 60 хв

Хід конкурсу

(Під музику до святково прибраної зали входять двоє ведучих)

Ведучий 1. Добрий день, шановні гості !

Ведучий 2. Добрий день і в добрий час!

Разом . Раді ми вітать сьогодні

Всіх, хто завітав до нас!

Ведучий 1. Сьогоднішня наша зустріч – це подорож до світу прекрасного, світу захоплень, світу майстерності і талантів.

Ведучий 2. Тож, давайте всі разом поринемо в цей світ і проведемо в ньому веселі і незабутні хвилини.

Ведучий 1. Отже, розпочинаємо конкурс

Разом. «Справжні майстрині»!

Ведучий 1. Запрошуємо до зали розумних, гарних, талановитих учасниць ….

(називають прізвища учасниць. Дівчатка дефілюють по залі під мелодію з к/ф «Циган»)

Ведучий 2. Погляньте – но, які вони всі гарні!

Не тратили, мабуть, часу намарне.

До конкурсу старанно готувались.

І перед очі нам у всій красі постали.

Ведучий 1. Отже, оголошуємо перший етап конкурсу, що має назву «Мій портрет» , де зараз кожна з учасниць представить себе (дівчатка по черзі показують презентацію)

Учасниця 1. Доброго дня, я вас рада вітати!

Хочу про себе я вам розказати.

Маю ім'я всім відоме – Марина

Фарбами гарні пишу я картини.

Трішечки шию, в’яжу, вишиваю.

Майже завжди я весела буваю.

В конкурсі участь я хочу узяти

І перемогу, звісно ж, дістати.

Учасниця 2. Я – Тетяна. Весела і запальна дівчинка. Взяти участь у конкурсі я вирішила через те, щоб довести, перш за все самій собі, що я чогось варта. Люблю в'язати спицями, увесь свій вільний час віддаю цій справі. Хочу отримати перемогу в сьогоднішньому конкурсі, але, в той же час, бажаю перемоги і всім моїм суперникам.

Учасниця 3. Я – дівчинка Оксана. Скажу вам, непогана.

Весела і кмітлива, частенько – сміхотлива.

Співати вмію гарно, не трачу часу марно:

Уроки вчу старанно, тож вчуся непогано.

Девіз мій: «Уперед іти і завжди досягать мети»

Учасниця 4. Я – Марина, що значить «морська».

Очі сині, мов море, я маю.

Зростом я височенька, струнка.

За характером добра, всі знають.

Я сьогодні прийшла, щоб себе показать

І на інших щоб теж подивитись.

Перемогу у конкурсі цьому дістать.

У житті це для мене згодиться.

Учасниця 5. Мене звуть Ольга. Я навчаюся в сьомому класі. Люблю все красиве, тому захоплююся вишивкою стрічками та бісероплетінням. Моїм девізом є слова: «Горіти і запалювати інших». Тож, сьогодні, я буду наполегливо іти до перемоги, але не забуватиму надихати на перемогу і своїх суперниць. Хай всім щастить!

Ведучий 2. Отже, ми познайомилися з нашими симпатичними учасницями. А тепер настав час перейти до наступного етапу. Оголошуємо конкурс “Розминка»

(Учасниці стають в один ряд. Ведучі по черзі ставлять їм питання. Якщо учасниця дала правильну відповідь, вона робить крок вперед. Якщо ж неправильну або не відповіла зовсім, вона залишається на місці. Використовується інтерактивний метод «Інтерв'ю за три кроки»)

1 учасниця

- Який одяг є предком спідниці? (стегнова пов'язка)

- Як називаються краї викроєних деталей? (зрізи)

- Перелік страв, які пропонують до обіду. (меню)

2 учасниця

- В якій країні спідниця є національним одягом чоловіків? (Шотландія)

- Як називається найпростіше переплетення ниток? (полотняне)

- Винахід Вільяма Лі, що датується 1659 роком. (в’язальний верстат)

3 учасниця

- Як називають японський національний одяг ? (кімоно)

- Верхній зріз спинки. (росток)

- Як називається у вишивці ажурний шов? (мережка)

4 учасниця

- З чого виготовляють манну крупу? (з пшениці)

- Як називають нитки, що йдуть вздовж тканини? (основа)

- Яку назву має українська національна спідниця? (плахта)

5 учасниця

- Як називають процес зміни деталей виробу, його декоративне оздоблення? (моделювання)

- В якому овочі містяться фітонциди, що знищують в організмі людини хвороботворні мікроби? (часник)

- Відстань від виробу до очей під час в'язання. (30 – 40 см)

Ведучий 1. Наші учасниці закінчили розминку. Настав час підсумувати результати двох перших конкурсів. І виконає цю місію наше вельмишановне журі у складі … (представлення журі)

Ведучий 2. Людина живе і працює за законами краси, які включають у себе красу думки, красу мови, красу душі і, як наслідок, відображають красу людини, красу виробів, що створені власноруч. Якщо людина вкладає у свій витвір частину душі, то такі вироби просто співають. Але почути цю пісню може тільки той, хто має велике почуття краси.

Ведучий 1. Кожна з учасниць представить вашій увазі виріб, виготовлений власними руками, в який вкладено частинку душі, який є доказом того, якими умілими, старанними і здібними є наші дівчатка.

Отже, наступний конкурс –«Світ моїх захоплень»

(Учасниці по черзі розповідають про свої захоплення, демонструючи при цьому вироби, виготовлені власними руками)

Ведучий 2. «В людині повинно бути все прекрасно: і тіло, і душа, і навіть одяг». (А.П. Чехов)

Одяг супроводжує людину скрізь і ,постійно здійснюючи значний вплив на її настрій, працездатність, може надавати почуття впевненості, оптимізму, або навпаки, створювати пригнічений настрій . Навряд , чи можна знайти людину, яка б не хотіла бути красиво одягненою. Процес створення одягу – творчий, і люди, що беруть участь у ньому, повинні знати і уміти багато.

Ведучий 1. Учасниці свята також матимуть змогу показати всім, скільки знають і вміють вони. Бо саме зараз вони виступатимуть у ролі модельєрів.

Так, як наступний етап конкурсу має назву «Фантазія», то всі конкурсантки повинні будуть за 10 хвилин створити свою модель одягу, використовуючи при цьому різні допоміжні засоби: стрічки, плівку, скріпки, пір’я , папір тощо, і презентувати цю модель.

Гра з болільниками «В світі народної мудрості»

(Методика «Незакінчених речень»,ведучі зачитують частину прислів'я, болільники її продовжують)

Сім разів відмір, ….. (один відріж)

Куди голка, …. (туди й нитка)

Без охоти …. (нема роботи)

Зробив діло, … (гуляй сміло)

Де руки й охота, …. (там скора робота)

Терпіння і труд …. (все перетруть)

Не той молодець, що діло починає, … (а той, що закінчує)

Зароблена копійка краще …. (краденого карбованця)

(Учасниці конкурсу презентують свої моделі)

Ведучий 2. Наступний етап конкурсу «Справжня майстриня» має назву

«Господиня гарна я»

Ведучий 1. З давніх – давен гарною господинею вважали ту жінку, яка «вміє шити і в'язати, вміє смачно готувати». Але будь – яка добре приготована страва здаватиметься ще смачнішою, якщо буде подаватися до правильно і красиво сервірованого столу. Тому завданням учасниць конкурсу буде – сервірувати стіл до святкового обіду на дві особи і скласти меню цього обіду.

Гра з болільниками «Інтелектуальний футбол»

(Ведучий ставить питання і кидає м’ячик одному з болільників. Той, хто впіймав м’ячик, відповідає на питання)

  • Металеві стержні з гострими кінцями з одного боку й головкою – з другого, які використовують для сколювання деталей при розкроюванні. (Шпильки)

  • Професія людини, що створює нові моделі одягу. (Модельєр)

  • Основні елементи в’язання спицями. (Лицьова та виворітна петля)

  • Наука про приготування їжі. (Кулінарія)

  • Поживні речовини, що є основним будівельним матеріалом клітин організму. (Білки)

  • Умовне позначення довжини виробу. (Дв)

  • Страва, приготована з молока, збитих яєць та борошна. (Омлет)

Ведучий 2. Оголошуємо наступний і вже заключний етап нашого конкурсу.

«Проблема»

Ведучий 1. «Проблема», саме таку назву назву має цей етап, тому що всі учасниці конкурсу повинні будуть вирішити проблему, застосовуючи для цього все своє вміння. А проблема ось у чому: ваша улюблена сукня порвалася. Що ж робити ? Викинути – жаль, зашити – не естетично, налатати латку – можна, але це необхідно зробити так, щоб жодна людина не здогадалася, що ця сукня була порвана. А зробити це можна…

Ведучий 1. Як це зробити, вирішуватимуть конкурсантки. Для цього в них є 10 хв. часу і увесь потрібний матеріал. Залишилось лише проявити фантазію і прикласти старання. Отже, приступаємо !

Ведучий 2. А ми оголошуємо музичну паузу.

( Музична пауза)

Ведуча 1. Конкурс підходить до кінця.

Ведуча 2. Хто вона , та , що по праву називатиметься «Справжня майстриня»?

Ведуча 1. Це зараз і вирішить наше вельмишановне журі, якому ми і надаємо слово.

(Підведення підсумків конкурсу, нагородження переможців)

Ведучий 2. Ось і настав час прощатися. Сьогодні ми ще раз мали змогу впевнитися, що наші дівчата гарні не лише зовні.

Ведучий 1. Їх зовнішня краса поєднується з розумом, фантазією, дотепністю і талановитістю. І ми з повним правом можемо назвати всіх їх справжніми майстринями.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!