Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Сценарій класної години для 1 класів: Правовий день "Казкова вікторина"

Основи здоров'я

Для кого: 1 Клас

16.01.2021

154

2

0

Опис документу:
Сценарій класної години для 1 класів. Мета: на прикладах казкових героїв навчати дітей правам та обов'язкам; розвивати кмітливість, творчі здібності; виховувати критичне мислення, почуття відповідальності
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Правовий день

"Казкова вікторина"

(16.11.2020)

Правовий день "Казкова вікторина" 1 клас

(Зал оформлено повітряними кульками, а також плакатами та малюнками на правову тематику)

Ведучий 1: Доброго дня, шановні діти!

Ведучий 2: Ми раді вітати вас!

Ведучий 1: Сьогодні ми зібрались не просто так.

Ведучий 2: Всі ми громадяни однієї, неповторної країни. І не залежно від віку кожен має свої права та обов‘язки і безперечно повинні їх знати та виконувати. 10 грудня 1948 р. Генеральна Асамблея ООН прийняла розроблену Комісією ООН з прав людини Загальну декларацію прав людини. Саме цей день щорічно відзначається у всьому світі як Всесвітній день захисту прав людини. Загальна декларація прав людини закріплює: - рівність людей — всі люди народжуються вільними і рівними у правах.

Ведучий 1: Ось і сьогодні ми перевіримо те, що ви знаєте та навчимо вас новому.

Ведучий 2: Що ви маєте право робити? Назвіть, будь ласка! (Діти називають). Все, про що ви щойно розповідали, це й є ваші права. Їх багато і вони всі записані в Конвенціїї ООН про права дитини (показує Конвенцію, розповідає про неї, зачитує дітям деякі статті з неї.) Ведучий 1: А тепер скажіть, а чи допомагаєте ви батькам вдома?. (Діти розповідають). Дуже добре. Ваша допомога батькам не лише прояв гарного виховання, а ваш обов‘язок. І їх чимало, а саме… (перераховує обов‘язки дітей). Всі ми полюбляємо казки,як дорослі так і діти. Ось зараз і згадаємо їх. Я зачитаю деякі епізоди з казок, а Ви скажете, яке право, на вашу думку, було порушено в цій казці.

Ведучий 2: Першою казкою буде всім відома «Попелюшка». Уважно послухайте уривок з казки Шарля Перо. (Поки ведучий зачитує, на мультимедійній дошці ілюстрації цієї казки)

Ведучий 1: «Не встигли відсвяткувати весілля, як мачуха вже показала свою лиху вдачу. Вона зненавиділа пасербицю за її красу, бо поряд з нею її власні дочки здавалися ще огиднішими. Отож мачуха й загадувала дівчині робити найбруднішу роботу в домі: митипосуд, прати одяг, прибирати кімнати. Упоравшись з роботою, дівчина йшла в куток і сідала просто на попіл, натрушений біля каміна.

Ведучий 2: Ви уважно послухали уривок. Які, на вашу думку, права було порушено у цій казці? (Діти відповідають).

Ведучий 1: У цій казці порушено права Попелюшки на відпочинок, ігри, освіту та прийнятні умови на проживання, а також незаконним є експлуатація праці неповнолітньої людини.

Ведучий 2: З цією казкою розібралися. Приступимо до наступної, нею буде всім відома казка, котру ви знаєте вже давно, «Колобок». Слухайте уривок.

Ведучий 1: Біжить та й біжить дорогою колобок... Стрічається з лисичкою: — Колобок, колобок, я тебе з'їм! — Не їж мене, лисичко-сестричко, я тобі пісеньки заспіваю. — Ану заспівай! Я по засіку метений, Я із борошна спечений,— Я від баби втік, Я від діда втік, Я від зайця втік, Я від вовка втік, Від ведмедя втік, То й від тебе втечу! — Ну й пісня ж гарна! — каже лисичка.— От тільки я недочуваю трохи. Заспівай-бо ще раз та сідай до мене на язик, щоб чутніше було. Колобок скочив їй на язик та й почав співати: Я по засіку метений... А лисичка — гам його! Та й з'їла!

Ведучий 1 : Які, на вашу думку, права було порушено у даній казці? (Діти відповідають). Ведучий 2: Порушено право колобка право на життя: вона його з‘їла.

Ведучий 1: І остання казка «Гуси-лебеді». Слухайте уважно.

Ведучий 2: Прийшла дівчинка, глядь - братика немає! Ахнула, кинулася туди-сюди немає! Кликала, заливалася сльозами, боялась, що зле буде від батька і матері, братик не відгукнувся! Вибігла в чисте поле; метнулися вдалині гуси-лебеді і пропали за темним лісом. Гуси-лебеді давно собі погану славу нажили, багато шкоди робили і маленьких дітейвикрадали; дівчинка вгадала, що вони забрали її братика, кинулася їх наздоганяти. Ведучий 1: Ну що ж, що тут ви помітили? (Діти відповідають).

Ведучий 2: В цій казці було порушено право на свободу дитини та скоєно злочин – викрадення, що у нашій та інших країнах світу карається законом.

Ведучий 1: Що ж, згадали ми з вами казки, впорались із завданням. Чудово, що в казках завжди перемагає добро, і герої не дивлячись на різноманітні труднощі в їхньому житті все ж стають щасливими. В нашій державі є закон, який називається «Про охорону дитинства». Я хочу вас познайомити з деякими статтями цього нормативно-правового акту, а ви уважно послухайте та запам‘ятайте. Стаття 6. Наша держава з моменту народження кожної дитини визнає її право на життя, прагне забезпечити виживання і здоровий розвиток дитини. Стаття 11. Дитина і сім'я. Сім'я є природним середовищем для фізичного, духовного, інтелектуального, культурного, соціального розвитку дитини, її матеріального забезпечення і несе відповідальність щодо створення належних умов для цього. Конвенція про права дитини. Стаття 9. Держави-учасниці забезпечують умови, щоб дитина не розлучалася зі своїми батьками всупереч їхньому бажанню, за винятком випадків, коли компетентні органи, згідно з судовим рішенням, визначають, що таке розлучення потрібне в інтересах дитини. Стаття 7. Кожна дитина відразу після народження має право на власне ім'я і на отримання громадянства.

Ведучий 2: Діти, подивіться на чудову виставку малюнків, які створені вашими руками. Вони всі гарні. Ми зараз спробуємо вгадати, яке ж саме право зображене на кожному малюнку. (Ведучий по черзі показує малюнки, а діти намагаються назвати право, яке зображене) Ведучий 1: Молодці, добре впорались із завданням.

Ведучий 2: Тепер давайте порозважаємось. Заспіваємо пісні та розповімо віршики на правову тематику. (Діти співають, розповідають).

Ведучий 1: Ось прийшов час нам з вами прощатися. Ми пригадали лише маленьку долю тих прав, які в нас є. Запам‘ятайте, що всі люди рівні і кожен має свої права, кожен має право на захист! А зараз, я б хотіла закінчити нашу зустріч такою вправою : «Це чудово!»(кожна дитина встає по черзі називає своє право і всі разом вигукують : «Це чудово!»(закінчує вправу ведучий). Ми маємо права!І це чудово! Дякую всім за увагу! До нових зустрічей!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.