Сценарій ігрової програми "Осінній калейдоскоп"

Опис документу:
Мета: розвиток кмітливості, уяви, комунікабельності і прагнення до перемоги .а також створення умов для формування умінь працювати в колективі; розширення знань дітей про пори року, формування інтересу до вивчення навколишнього світу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Осінній калейдоскоп

(сценарій ігрової програми )

Підготувала

Вихователь ГПД Голенська А.О.

Мета: розвиток кмітливості, уяви, а також створення умов для формування умінь працювати в колективі.

Розвиваюча мета: розвивати комунікабельність і прагнення до перемоги.

Виховні завдання: розширення знань дітей про пори року, формування інтересу до вивчення навколишнього світу.

Хід заходу

Звучить пісня «Танець осінніх листочків»А. Філіпенко

Педагог: Добрий день, пані та панове! Добрий день, шановні батьки! З великим задоволенням відкриваємо наш «Осінній калейдоскоп».

Дитина 1:

Бурштинова осінь початкова

Зривається лист золотий,

Картина трохи сумна,

І смуток навіває часом!

Дитина 2:

Темніють далекі їли,

Холодною стала річка...

Я пам'ятаю, як птахи галасували-

Зараз вже летять у хмарах...

Педагог: Красива наша природа в будь-який час року, але особливо вона красива і хороша восени.

Та прийшла вона не одна. З нею прийшли ще три гостя, а як їх звуть, ви дізнаєтеся, якщо отгадаете три мої загадки».

Загадки:

В школах дзвоник продзвенів,

Школярів дім знань зустрів.

В лісі виросли грибочки,

У опеньках всі пеньочки…

(Вересень)

Помаранчевим став світ.

Жовте листя з усіх віт.

Пташки в вирій відлітають.

Хмарки дощик розсипають…

(Жовтень)

Капле з неба, дахів, стріх

Дощ холодний, перший сніг.

Почорнів без листя сад.

Що за місяць?...

(Листопад)

Педагог: Красива наша природа в будь-який час року, але особливо вона красива і хороша восени.

Дитина 3: Вересень-перший місяць осені. «Батюшка вересень не любить балувати». По-старовинному його називали-хмурень - у зв'язку з раннім настанням сутінків, із згасанням сонячного світла.

Дитина 4: В вересні починається листопад. Летять за вітром листя жовті, багряні, червоні. Вересень пахне яблуками.

Вересень місяць добре ґаздує,
Овоч смачненький дітям дарує

(Учитель чіпляє біля вересня кошик з осінніми плодами.)

Дитина 5: У жовтні лист на дереві не тримається. Жовтень криє землю де листком, а де сніжком. Пахне жовтень капустою.

А місяць жовтень мряку розвіє,
В лісах, у садочках листя жовтіє.

(Учитель чіпляє біля жовтня вінок з осіннього листя.)

Дитина 6: Листопад-ворота зими. Холодний жовтень, та листопад його перехолодил. «зимі-рідний батюшка!»-так величають листопад.

А листопад — той жалю не має.
З дерев останнє листя зриває.

(Учитель чіпляє біля листопада кетяги горобини.)

Педагог: Осінь-дивовижна пора. Дуже приємно восени пройти по парку. Під ногами тихо шелестить листя.

Перегляд презентації «Уроки Тітоньки Сови» (про осінь)

Конкурси

Педагог: А тепер давайте пограємо. Поки звучить музика, ви будете швидко передавати один одному м'яч. Той, у кого в руках він виявиться після того як замовкне музика, буде відгадувати загадку.

Загадки.

1. Влітку в шубі, а взимку роздягнений. (ліс)

2. Білий фартух, зелена коса. (береза)

3. Весною зеленіла, влітку загоріла.

Восени наділа червоні корали. (горобина)

4. Листя сиплються дощем,

Під ногами шелестить

І летять, летять, летять...(осінь)

5. Всі дітки на гілках,

З народження в беретках.

З дерев впадуть -

Береток не знайдуть. (жолуді)

6. У когось одна нога

Та й та без черевика? (гриб)

7. Падають з гілки золоті монетки. (листя)

Естафета «Овочі» (перегляд мультфільма «Ходить Гарбуз по городу»

— А тепер перевіримо, які ви, діти, кмітливі та спостережливі. Відгадайте, які овочі збирають на полях.

Діти об’єднуються у дві команди. Перед ними прикріплені картки із зображенням городу. Вчитель читає загадки про овочі. Діти повинні знайти картку із зображенням овоча,добігти і прикріпити її на ігрове поле.

Не стелюсь я спати долі,
Дерусь вгору. Я — …(квасоля)

Мене смажать, мене варять,
Хоч отрутою і кроплять,
Всі мене їдять і хвалять
Звати як мене? … (Картопля).

Повз, мов танк, я на городі
Повз на грудині й загруз.
Та чомусь мене в народі.
Звуть не танк . А як? . . (Гарбуз).

Ми зеленої всі масті,
Всі довгасті, всі смугасті.
Прив’язали нас в рядках
На елених ланцюжках.
Гарбуза ми сини й дочки.
Звати як нас? … (Огірочки).

В темній я живу коморі,
А коса моя надворі.
Гарбузова я сестриця.
Мене звати…(морковиця).

Ми цукрові, ми кормові,
Є брати у нас столові.
Ми ростаєм всі рядками.
Люди звуть нас… (буряками)

«Чарівний мішок»

Діти об’єднуються в дві команди і по черзі виконують завдання.

(В мішку лежать овочі та фрукти, на дотик їх треба визначити і назвати.)

«Збери урожай» 

Беруть участь 2 команди.

(На підлозі (в обручі) розкидана картопля, наввипередки треба зібрати картоплю в відерце, але не рукою, а ложкою.)

« Картопля, тримайся!»

(У конкурсі беруть участь кілька пар. Потрібно виконати танець, затиснувши між лобами картоплину. Хто найдовше протримається, той і переміг. Використовується кілька мелодій, які швидко змінюють одна одну. Для учасників важливо швидко орієнтуватися в зміні музики і при цьому не упустити картоплю.)

«Художники»

Беруть участь дві команди.

На макети дерев із зав’язаними очима потрібно прикріпити осінні листочки.

Конкурс «Букет» 

Беруть участь 2 команди. Можна пограти з батьками.

(Учасники шикуються в ряд і їм роздають картки з буквами. За сигналом гравці повинні перебудуватися так, щоб вийшло слово - назва квітки)

АЙСТРА, ЖОРЖИНА, ХРИЗАНТЕМА

« Чорний ящик».

В ящику знаходяться відомі всім овочі. Той, хто відгадає, отримує цей овоч.

1. Питання: « У давнину цей овоч лицарі носили на грудях в якості амулета»? (Цибуля)

2. Питання: «А цей овоч вже зовсім страшно називали - «чортове яблуко»? (Картопля)

3. Питання: «У давнину цей овоч називали «золоте яблуко»? (Помідор)

«Галоші»

А ще восени дуже часто йдуть дощі. Після дощів на дорогах з'являються величезні калюжі. І нам доводиться надягати гумові чоботи і галоші. Наступний конкурс так і називається «Галоші» Приймають участь дві команди. Кожна команда отримує калоші. По черзі під музику треба надягати калоші і перебігти через імпровізовану калюжу(стілець) і добігти до команди, не втративши по дорозі свої галоші, і передати їх наступному гравцеві. Перемагає та команда, яка швидше впорається із завданням.

«Танцювальний»

Вчитель показує рухи, а діти повінні повторювати їх.

Педагог: Як здорово ми впоралися з усіма рухами, молодці, діти!

А наостанок ми пограємо в гру «Так чи ні!»

Дайте правильну відповідь:

1) Восени цвітуть квіти? (так)

2) Восени ростуть гриби? (так)

3) Хмаринки сонце закривають? (так)

4) Колючий вітер прилітає? (так)

5) Тумани восени пливуть? (так)

6) Ну, а птахи в'ють гнізда? (ні)

7) А комашки прилітають? (ні)

8) Звірі норки закривають? (так)

9) Урожай збирають? (так)

10) Пташині зграї летять? (так)

11) Часто-часто ллють дощі? (так)

12) Дістаємо чи чоботи? (так)

13) Сонце світить дуже жарко? (ні)

14) Дітям можна засмагати? (ні)

15) Ну а що ж треба робити?

Куртки, шапки одягати? (так)

Педагог. Кажуть, що осінь-це смуток, суцільні дощі, похмура погода. Не вірте, друзі! Осінь по-своєму прекрасна і приваблива. Вона несе щедрість душі, серця-тепло від людської спілкування, вносить в наше життя неповторну красу! Сьогодні ми дякуємо осені за те, що вона зібрала нас всіх на свято, за наш прекрасний настрій.

Педагог: А зараз я запрошую всіх на чаювання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
4
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!