Самостійна робота до теми: «Синтаксис».

Опис документу:
Самостійна робота до теми: «Синтаксис». - Смислове й граматичне об’єднання 2-х чи більше повнозначних слів, що більш точно називає дії, предмети, ознаки, ніж окреме слово. (Словосполучення) - Вид присудка в реченні Ні, я буду крізь сльози сміятись. (Простий дієслівний)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Самостійна робота до теми: «Синтаксис».

  • Смислове й граматичне об’єднання 2-х чи більше повнозначних слів, що більш точно називає дії, предмети, ознаки, ніж окреме слово. (Словосполучення)

  • Вид присудка в реченні Ні, я буду крізь сльози сміятись. (Простий дієслівний)

  • Означення, виражене іменником, яке дає предмету чи особі другу назву. (Прикладка)

  • Скільки граматичних основ у реченні Сонце заходить, гори чорніють, пташечка тихне, поле німіє? (Чотири)

  • Речення, що складається лише з граматичної основи. (Непоширене)

  • Чи будуть однорідними означення, які виступають епітетами?

(Так)

  • Тип зв’язку в словосполученні веселі канікули. (Узгодження)

  • Слово або сполучення слів, яке називає адресата мовлення.

(Звертання)

  • Яким членом речення виступає вставне слово? (Не є членом речення)

  • Вид односкладного речення Раптом повіяло прохолодою. (Безособове)

  • Речення, яке має всі необхідні для певного типу речення члени.

(Повне)

  • Чи можуть головні члени речення бути відокремленими? (Ні)

  • Другорядний член, який відповідає на питання непрямих відмінків. (Додаток)

  • Тип зв’язку в словосполученні, при якому незмінюване залежне слово зв’язується з головним лише за змістом. (Прилягання)

  • Вид підрядної частини в реченні Чом ти не прийшов, як місяць

зійшов. (Часу)

  • Чим ускладнено речення Ти, я бачу, хочеш хитрувати? (Вставним компонентом)

  • Тип зв’язку в словосполученні занадто голосно? (Прилягання)

  • Місце додатка при прямому порядку слів. (Після присудка)

  • Вид присудка в реченні Тричі по п’ять — п’ятнадцять. (Складений іменний)

  • Синтаксична роль дієприслівникового звороту. (Відокремлена

обставина)

  • Головне слово в словосполученні дуже весело. (Весело)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.